Stránka 2 z 2
Napsal: ned dub 06, 2008 12:52:33
od Mates 24
Hoši ani nevíte jak jste mi s touhle diskuzí pomohli, zrovna včera jsem s tím laboroval, nanesl jsem na vypraný filtr ten srágor

(asi jsem ho dal moc) a bylo poznat že motorka nejede takže jsem to znova vyčistil a dnes uvidím jak to pojede, ale schodujem se. Jo Zubr mi už taky pomohl nekolikrát

no by ne!
Napsal: ned dub 06, 2008 13:58:28
od 666S999
Zubr Ti MUSÍ

pomáhat, když jsi ze ZUBŘÍ...

Napsal: ned dub 06, 2008 17:27:09
od NRG
No nevím jak na Kawy, ale kámoš si onehdy kupoval originální filtr na Aprilii Pegaso a už naolejovanej byl (a zatavenej v sáčku). Taky jsem se divil. Ale každopádně nový neoriginální filtry jsem nikdy naolejovaný neviděl.
Napsal: ned dub 06, 2008 17:32:43
od sweetyboy
Jak jsem to tu prave cetl tak tu kdosi psal ze koupi jenom filtr 1x do roka a uz zadny mazaci oleje nekupuje tak jsem nevedel jak to je s tim filtrem...
myslíte že muzu požít tento olej???
http://www.motoobchod.cz/oleje-a-ostatn ... filter-oil
Napsal: ned dub 06, 2008 18:02:11
od misak39
Měnil jsem filtr za novej, a podle namuálu jsem ho napustil motorovým olejem a je... motka jede, a jak to bude lapat bordel uvidíme...
Napsal: ned dub 06, 2008 22:56:34
od Zubr
Chlapi já na můj filtr používám MOTUL air filter spray a jsem sním velmi spokojen. Proti oleji mají spreje na filtry velkou výhodu při vyprání stačí k tomu jarová voda, která filtr perfektně vypláchne a pak už propláchnu čistou vodou a pořádně vysušit. S olejem je velký problém jar na něj nepůsobí a musíte ho dostat pryč nějakým rozpouštědlem (benzín by ten filtr neměl poškodit, ale velmi smrdí, špatně se z filtru odstraňuje, hrozí požár a pokud ho namontujete a nebude dobře osušený, tak vám shoří i mašina. Tak POZOR!!!)
Při aplikaci spreje na filtr, jej stříkám jen na zadní molitanovou stranu (tmavá), na přední (žlutou) jakoby semišovou stranu nestříkat hrozí přílišné ucpání filtru. Pokud filtr pořádně, ale opatrně promačkáte dostane se mazivo do celého filtru a pak je nutné zabalit filtr do čistých hadrů, nebo ještě lépe do papírových utěrek a přebytečné mazivo dostat opětovným promačkáním pokud možno z filtru pryč, popřípadě několikrát z opakovat s novými pap. utěrkami. Jde o to, aby se mazivo dostalo na stěny pórů molitanu, ale musí být tyto póry průchozí. Je lepší, když se povede vysušit lehce více než by bylo optimální, páč se provozem bude zanášet prachem a dostane se na optimální stav.
Ale jak jsem uvedl výše, je to laborování, než člověk dostane ten správný grif. Výrobce doporučuje čistit filtr asi po 5000km, ale já ho čistím tak mezi 2500-3500km jak mám zrovna náladu, páč náporové sání je fakt dobrej vysavač a záleží na tom v jak prašném prostředí jezdíte a taky jak hodně lítaj ty zas*aný mušky. Jinak v servisech si obvykle taky nevědí rady s tím jak by měl být optimálně filtr naimpregnovaný a proto musíte vzít za vděk tím, jak to trefí.

Napsal: ned črc 20, 2008 22:12:45
od sweetyboy
to Zubr:
tak jsem koupil ten sprej co mas ty a zkousel jsem s nim nastrikat ten filtr a zjistij jsem ze to je uplne to stejny co jsem na tom filtru mel akorat je to ve spreji..ale je fakt ze tym sprejem tam toho tolik nenastrikas:-)