motovýtah
to byla taky varianta, ale pak se mi to zdálo zbytečně složité, musel by tam být zvlášt hydro motor atd, nakonec je to tahané shora šestisetkilovým navijákem, "kolejnice" je L profil, pojízdná část pro změnu U profil s vloženýma ložiskama které to celé vedou, celkem jednoduchá konstrukce a běhá to dobřemisak39 píše:PerfektJen se zeptám, to máš hydrauliku? Moc to není vidět, ale připomíná mi to zdvižku z vozejku...

ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
Néééé, ty jsi detailista, pouze si vybíráš objekty, které budeš hlouběji zkoumatmisak39 píše:nejsem žádnej detailista...bohužel...MICHALIS TSIOLAS píše:Misaku, kdyby sis nasadil brejle, tak tam ten navijak vidismisak39 píše:PerfektJen se zeptám, to máš hydrauliku? Moc to není vidět, ale připomíná mi to zdvižku z vozejku...



všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
CKC#305
Re: motovýtah
Výborná práce Marku, moc se mi to líbí, nedokázal bych to vymyslet líp a tak dokonale funkční. Fakt zasloužíš uznání.


Kámoš řešil podobný problém, a v podstatě to vyřešil jakoby skládacím padacím mostem, ale je to docela prudké stoupání a je nutné tam vyjet motorem, bez motoru tam mašinu nevytlačí ani ve třech. A má tam ještě další komplikace. Až mu ukážu jek elegantně jsi to vyřešil ty, tak určitě veme flexu a rozřeže ten nájezd do šrotu.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní