Stránka 2 z 2
Napsal: pon úno 11, 2008 14:06:56
od volkswagen
No já ti řeknu že těch prvních 10 kilometrů s Petinou ER-6 než se trošku zajela taky bylo na karpální tunel

Napsal: pon úno 11, 2008 16:12:31
od GEORG
na jaře to jde vždycky ztuha, než si ruce zvyknou a tělo přestane protestovat. Potom to přestaneš vnímat.
G.
Napsal: pon úno 11, 2008 16:35:25
od Anti
Pokud je ta spojka mechanická,tak čistě teoreticky by za tím mohla být(krom uvedeného lanka) i jiná závada.Nevím jak u víceválců,ale KLR má na vypínání "vybranou" osu,která vytahuje kolík točící se v ložisku.Pokud by došlo k opotřebení na některé z těchto součástek,mohl by docházet ke křížení vypínacího mechanismu,a to by mohl být problém.Ale opakuji že čistě teoreticky...My,co jsme odrostli na vyšmajdaných automatech JAWA,nemáme problém vyvinout značnou sílu v zápěstí...

Eště mě napadlo,občas jde lanko v bovdenu zlehka,ale při odporu se bovden zkroutí a lanko se do něj někde opře,a jde s odporem.Lanko bych zkusil jako první,ono mít jedno náhradní je docela dobrá věc...