Tuhá spojkovová páčka

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon úno 11, 2008 14:06:56

No já ti řeknu že těch prvních 10 kilometrů s Petinou ER-6 než se trošku zajela taky bylo na karpální tunel :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » pon úno 11, 2008 16:12:31

na jaře to jde vždycky ztuha, než si ruce zvyknou a tělo přestane protestovat. Potom to přestaneš vnímat.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon úno 11, 2008 16:35:25

Pokud je ta spojka mechanická,tak čistě teoreticky by za tím mohla být(krom uvedeného lanka) i jiná závada.Nevím jak u víceválců,ale KLR má na vypínání "vybranou" osu,která vytahuje kolík točící se v ložisku.Pokud by došlo k opotřebení na některé z těchto součástek,mohl by docházet ke křížení vypínacího mechanismu,a to by mohl být problém.Ale opakuji že čistě teoreticky...My,co jsme odrostli na vyšmajdaných automatech JAWA,nemáme problém vyvinout značnou sílu v zápěstí... :D
Eště mě napadlo,občas jde lanko v bovdenu zlehka,ale při odporu se bovden zkroutí a lanko se do něj někde opře,a jde s odporem.Lanko bych zkusil jako první,ono mít jedno náhradní je docela dobrá věc...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět