
Tuhá spojkovová páčka
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je ta spojka mechanická,tak čistě teoreticky by za tím mohla být(krom uvedeného lanka) i jiná závada.Nevím jak u víceválců,ale KLR má na vypínání "vybranou" osu,která vytahuje kolík točící se v ložisku.Pokud by došlo k opotřebení na některé z těchto součástek,mohl by docházet ke křížení vypínacího mechanismu,a to by mohl být problém.Ale opakuji že čistě teoreticky...My,co jsme odrostli na vyšmajdaných automatech JAWA,nemáme problém vyvinout značnou sílu v zápěstí... 
Eště mě napadlo,občas jde lanko v bovdenu zlehka,ale při odporu se bovden zkroutí a lanko se do něj někde opře,a jde s odporem.Lanko bych zkusil jako první,ono mít jedno náhradní je docela dobrá věc...

Eště mě napadlo,občas jde lanko v bovdenu zlehka,ale při odporu se bovden zkroutí a lanko se do něj někde opře,a jde s odporem.Lanko bych zkusil jako první,ono mít jedno náhradní je docela dobrá věc...
Jeden stačí....na všechno....