S molitanovou vložkou jsem experimentoval na jednobuchu-bylo mu úplně jedno,jaký stupeň impregnace jsem zvolil.U víceválců s náporovým sáním tu samozřejmě může být jinak.Ale i tak přemýšlím,jaký může vzniknout podtlak při startování,když jsou klapky karburace téměř zavřené,aby na to měla vliv propustnost filtru.Čistě logicky,pokud by byla propustnost snížena,mělo by se to projevovat spíše na plný plyn-při největším podtlaku-bohatá směs...
Pokud jsem měl já problémy s teplým startem,tak za to mohla špatně nastavená směs-v tom případě pomáhá to lehké otevření plynu,nebo problém v elektrice-díky teplu snížený izolační odpor vinutí(indučky,snímače,čidla)
Za tepla nejde nastartovat zx6r - pomoooc
Anti píše:S molitanovou vložkou jsem experimentoval na jednobuchu-bylo mu úplně jedno,jaký stupeň impregnace jsem zvolil.U víceválců s náporovým sáním tu samozřejmě může být jinak.Ale i tak přemýšlím,jaký může vzniknout podtlak při startování,když jsou klapky karburace téměř zavřené,aby na to měla vliv propustnost filtru.Čistě logicky,pokud by byla propustnost snížena,mělo by se to projevovat spíše na plný plyn-při největším podtlaku-bohatá směs...
Pokud jsem měl já problémy s teplým startem,tak za to mohla špatně nastavená směs-v tom případě pomáhá to lehké otevření plynu,nebo problém v elektrice-díky teplu snížený izolační odpor vinutí(indučky,snímače,čidla)
Tvoje uvažování je velmi logické a určitě bych s tebou bezmezně souhlasil, kdybych s tím neměl žádnou zkušenost. Ale teď mluvím ze své praxe. Na svých motorkách provádím čištění filtru cca po 2500 km. Na ZZR600 z 94týho jsem nalítal 26000km a na ZX9R jsem již najezdil 37000km, takže už ani nevím kolikrát jsem to už vlastně dělal a kolikrát v zápětí předělával. A že to má skutečně značný vliv jak na startování, tak i na jízdu samotnou, mám již na stopro vyzkoušenou. A i když to jede celkem uspokojivě, tak vím že už to jezdilo líp a nejsem línej to ještě několikrát rozebrat a předělat. A taky vím, že když se jí za tepla nechce nastartovat, tak je ten filtr příliš mastnej. Praxe je praxe.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Zubr píše:Pokud se v tom předchozí majitel nešťoural a všechno nerozladil, tak tento problém způsobuje jen a jen špatně naimpregnovaný vzduchový filtr, který je ze speciální molitanový pěny a po vyprání v jarové vodě je potřeba ho naimpregnovat přípravkem na vzduchové filtry. Já používám motul. Pokud se to impregnování přežene, způsobí to právě tento problém se startováním za tepla.
Takže zatím bych ti doporučil filtr vyndat a prohlédnout jestli není totálně ucpaný bordelem a muškami. Pokud to není tak hrozný, tak ho zatím prát nebudeme, tím by jsme si zkomplikovali práci. Protože s tím nemáš žádné zkušenosti, tak provedeme jednodušší opravu jen a jen pro zjištění závady. Takže zapamatuj si jak je složený, ta drátěná mřížka musí být, na straně směrem do motoru. Ty plastové výztuhy z obou stran filtru jsou k sobě jen na čtyřech místech secvaklé, takže jdou rozebírat. Rozebrat. Nyní samotný filtr oklepej abys odstranil mušky, prostě je nějak odstraň z povrchu filtru a protože bude velmi promaštěn tak ho musíme co nejvíce osušit. Přilož z obou stran čisté hadry a sroluj je společně s filtrem a promačkej tu ruličku , aby se do hadru nasál impreg. přípravek. Pozor nijak nekroutit neždímat jinak ho požkodíšTo osušení proveď vícekrát s dalšími suchými hadry.( kvůli spotřebě hadrů se mi osvědčily papírové utěrky z kauflandu) Pak vše smontuj a odzkoušej. žlutá strana filtru musí být na straně přívodu vzduchu. Zatím vše pak se uvidí.
Jak jsem psal výše v prvním příspěvku, tak se hned nepouštějte do celkového čištění, to nechte až do sezóny, ale zaměřte se na co nejlepší osušení filtru v aktuálním stavu.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
No ten filtr je prostě nutné prověřit jako první a jak jsem psal výše "Pak se uvidí". Záleží ještě na tom, jestli se v tý volnoběžný směsi nějakej jouda nevrtal. A potom budeme muset sehnat ser. manuál a zjistit nastavení volnoběžné směsi, takže možná bude ještě veselo. Ten filtr je prostě achilova pata. A než rozvrtáme celou moto, tak musíme mít jistotu, jinak to bude stát moc času, peněz a nervů.Anti píše:Jak píšeš,praxe je praxe....Beru na vědomí,a je absolutně jasné,že budeš o tech potvorách vědět víc...![]()
Já enem,gdyby to filtrem nebylo...
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní