Stránka 2 z 4

Napsal: čtv led 24, 2008 16:20:34
od KankX
na mem Zetku jsou take mouchy :-) ... jsem ho po zime asi neumil :-D (sorry za OT)

Napsal: čtv led 24, 2008 17:08:12
od Z.
KankX: ani já na svém Z-tku nemám umyté loňské mouchy. sorry za OT

Já osobně za Z750 prozatím žádné mouchy (rozuměj problémy) nepozoruji. A pokud je ta motorka má, tak me nevadí .-)

Napsal: čtv led 24, 2008 17:26:57
od PeťasZ750
KankX: Jj, taky tam nějaký mám, hlavně na chladiči se držej jak klíšťata. :D Ovšem to není nic proti tomu co sem jich vydoloval z větrání u přilby.

Delta: Ono to není nic z čeho by člověk mohl být zklamanej :!: a pokud v Zku nehledáš jinou motorku než kterou je, tak budeš spokojen.

- Takže brzdy brzdí, ale když vzpomenu na "jedovky" na FZS tak brzdy na Zku jsou fakt slabý, teď na podzim jsem měnil hadice za pancéřový a na sucho v garáži se mi to zdálo, že brzdy už tolik nepružej jako předtím, kdyby se kýženej brzdnej účinek nedostavil, tak ještě vyměnim desky a to už by muselo bejt aby to nebrzdilo jako čert!
- Podvozek je trochu neposednej a základní nastavení není úplně ideální, ale právě ne uplně dokonalej podvozek dělá Zko Zkem. Kdyby mi alespoň jednou za vyjížďku nenafackovali řidítka při výjezdu ze zatáčky, tak by to prostě nebylo ono.
- Motor při určitých otáčkách docela vibruje, ale na druhou stranu je správně syrovej chod motoru cítit nejen sluchem, ale i hmatem.
- Sedlo není zrovna dvakrát pohodlný ale 1500 km za den jsem dal, na druhou stranu zas při sportovnější jízdě dovoluje slušnej pohyb. Sedlo spolujezdce je no comment už na první pohled, když někoho vezu, tak každou chvíli odsedává - kdybych vozil spolujezdkyni na delší výlety, tak by sedlo šlo jednoznačně na přepolstrování.

- Pak už to jsou jen blbosti, naposledy si vzpomínám jak jsem nadával při vyndávání cívky z 3. válce, to je fakt psycho ježek v kleci hadr, dokonce už jsem uvažoval, že pustim motor dolu abych tu MRCHU dostal ven (nakonec to šlo za použití přiměřeného násilí :D ).

Když už jsem jednou srovnával s mou předešlou Jamajkou FZS600 rv. 2000, tak jednoznačně mimo zátahu, celkovýho projevu a zvuku motoru a pocitu z řízení "větší" motorky jsem byl nadšenej ze světlometu. U FZS jsem měl rozsvícený obě "oči" a když jsem zjistil, že u Zka to zapojit nepůjde, tak jsem začal spekulovat dát 100W žárovku nebou xenonovou výbojku. První noční jízda mě ale přesvědčila že je to blbost, protože takhle dobře nesvítily u FZS ani obě 2 světla najednou.

Re: návod

Napsal: čtv led 24, 2008 19:07:56
od 666S999
Delta píše:
PeťasZ750 píše:
Delta píše:Ten tvůj odkaz mi to nechce otevřít.Sory za blbý otázky ale sem ve světě Kawy 2týdením nováčkem.Koupil sem vysněou Z1000.Rozhodoval sem dlouho mezi 750/1000 pro 750 hrála cena ale litr to vyhrál kvůli výfukům u USD vidli,kámoš ho zrovna přitáhl z německa.Došetřil sem a byla :) Tak jako tak chtěl sem černou :)
Zkus to tady http://www.uloz.to/157590/navod-k-obsluze.pdf, jak v názvu souboru mezery tak to nechce vzit :(

Každopádně gratuluji k novému stroji, Zko má sice své mouchy, ale snad právě proto je to tak super zábavná motorka
tak sem s mouchama ať sem zklamanej hned za začátku :D
Tak vítej mezi Kawisty! A první info: Z1000 mouchy nemá!!! Jen ve středních otáčkách vrní do kulí... :wink:

Napsal: pát led 25, 2008 07:55:59
od Delta
PeťasZ750 píše:KankX: Jj, taky tam nějaký mám, hlavně na chladiči se držej jak klíšťata. :D Ovšem to není nic proti tomu co sem jich vydoloval z větrání u přilby.

Delta: Ono to není nic z čeho by člověk mohl být zklamanej :!: a pokud v Zku nehledáš jinou motorku než kterou je, tak budeš spokojen.

- Takže brzdy brzdí, ale když vzpomenu na "jedovky" na FZS tak brzdy na Zku jsou fakt slabý, teď na podzim jsem měnil hadice za pancéřový a na sucho v garáži se mi to zdálo, že brzdy už tolik nepružej jako předtím, kdyby se kýženej brzdnej účinek nedostavil, tak ještě vyměnim desky a to už by muselo bejt aby to nebrzdilo jako čert!
- Podvozek je trochu neposednej a základní nastavení není úplně ideální, ale právě ne uplně dokonalej podvozek dělá Zko Zkem. Kdyby mi alespoň jednou za vyjížďku nenafackovali řidítka při výjezdu ze zatáčky, tak by to prostě nebylo ono.
- Motor při určitých otáčkách docela vibruje, ale na druhou stranu je správně syrovej chod motoru cítit nejen sluchem, ale i hmatem.
- Sedlo není zrovna dvakrát pohodlný ale 1500 km za den jsem dal, na druhou stranu zas při sportovnější jízdě dovoluje slušnej pohyb. Sedlo spolujezdce je no comment už na první pohled, když někoho vezu, tak každou chvíli odsedává - kdybych vozil spolujezdkyni na delší výlety, tak by sedlo šlo jednoznačně na přepolstrování.

- Pak už to jsou jen blbosti, naposledy si vzpomínám jak jsem nadával při vyndávání cívky z 3. válce, to je fakt psycho ježek v kleci hadr, dokonce už jsem uvažoval, že pustim motor dolu abych tu MRCHU dostal ven (nakonec to šlo za použití přiměřeného násilí :D ).

Když už jsem jednou srovnával s mou předešlou Jamajkou FZS600 rv. 2000, tak jednoznačně mimo zátahu, celkovýho projevu a zvuku motoru a pocitu z řízení "větší" motorky jsem byl nadšenej ze světlometu. U FZS jsem měl rozsvícený obě "oči" a když jsem zjistil, že u Zka to zapojit nepůjde, tak jsem začal spekulovat dát 100W žárovku nebou xenonovou výbojku. První noční jízda mě ale přesvědčila že je to blbost, protože takhle dobře nesvítily u FZS ani obě 2 světla najednou.
Kámoš má FZS a taky svítí oběma .Vše co si mi napsal sem tak nějak z netu už pochytil.Takže sem zvědav.Teď ji mám na komplet servisu,příští neděli mi dorazí domů.už se nemůžu dočkat.nehledám v ní superaporta.na vybrace sem zvyklej z předešlý motorky dost(Husqvarna Sm 610)jo jednovál.tam bylo sedlo tak na max150km v kuse a sólo jízdu:-)

z1000

Napsal: pon úno 11, 2008 14:08:37
od Delta
Tak je doma.Je super.Ještě nebylo počasí a střízlivost abych se projel.Jen sem si ji natočil,ohřál,potůroval,počkal jestli sepne na 100 stupních větrák.Prostě je boží.Chci se zeptat:po vypnutí a vyndání klíčku má blikat červěně FI? Je to imoblizer?dík

Re: z1000

Napsal: pon úno 11, 2008 14:57:36
od PeťasZ750
Delta píše:Tak je doma.Je super.Ještě nebylo počasí a střízlivost abych se projel.Jen sem si ji natočil,ohřál,potůroval,počkal jestli sepne na 100 stupních větrák.Prostě je boží.Chci se zeptat:po vypnutí a vyndání klíčku má blikat červěně FI? Je to imoblizer?dík
Jak nebylo počasí??? Silnice jsou suchý a s vyjímkama i celkem čistý, když už startuješ, tak ji holku i kousek projeď :) Není to dávat si kolínko v zatáčce, ale gumy držej.

Světýlko FI blikat má, jestli nechceš aby neblikalo, tak do 20 s po vypnutí motoru stiskni na 2 s dohromady tlačítko MODE a RESET.
EDIT: Je to imobilizer :wink:

z1000

Napsal: úte úno 12, 2008 07:05:32
od Delta
No v pátek večer sem ji oslavil a mladá mi v sobotu odpoledne v 15h řikala že to ze mě ještě táhne jak z lihovaru :D V neděli dopoledne byla zima a namrzlo,odpoledne sem musel cestovat autem.Ale mám zní radost.je nádherná.Snad si někse pujčim digitál a hodim sem foto.

Z tou kontrolkou sem to teda tušil dobře.Snad nemá moc velkej odběr(neměla by mít)aby nevybila třeba za měsíc baterku.Dík za radu.Je koupena v D po prvnim ,majiteli a mám k tomu jen německou příručku.

Napsal: úte úno 12, 2008 08:17:44
od volkswagen
Ona za pár dní blikat přestane kvůli šetření

Napsal: úte úno 12, 2008 08:59:17
od Delta
volkswagen píše:Ona za pár dní blikat přestane kvůli šetření
fakt nebo joke?

Napsal: úte úno 12, 2008 09:07:13
od volkswagen
No fakt

Napsal: úte úno 12, 2008 09:12:47
od Delta
volkswagen píše:No fakt
Víš jak,znám rejpáni z něktrých serverů tak se radši zeptám 2krát.Sem kawa majitel 5dní tak se musim rozkoukat a pochytit co nejvíc info.Supermotard nebyl tak "přetechnizovanej".Hoď mi nejaký info o Zku-něco co jiný motky nemaj,neuměj,co má Z navic,speciatliky,záludnosti atd.Dík

Napsal: úte úno 12, 2008 10:21:10
od volkswagen
Má krásnej zvuk bez laďáku, má charakter, má krásnej vzhled ;-)

Co jsem měl za problémy:

- prasklá pojistka od větráku


Jinak to jenom jezdí a jezdí a jezdí..

Napsal: úte úno 12, 2008 14:39:56
od Honza-Zed
Mam dva minusy....

Mala odolnost proti padu a spatna brodivost rybnikem... :) (sorry za OT) :)

Napsal: úte úno 12, 2008 15:12:49
od PeťasZ750
Honza-Zed píše:Mam dva minusy....

Mala odolnost proti padu a spatna brodivost rybnikem... :) (sorry za OT) :)
Pořiď si postranní kolečka... (... no dobře taky bych občas je potřeboval)

Brodivost už jsem taky zkoušel a je myslím vyhovující :wink: