Stránka 2 z 15

Napsal: pon led 07, 2008 11:55:17
od Honza-Zed
Kosta píše:fakt??
muj tatik me presvedcoval do Z750 r.v. 05
ze se mi na tom lip bude jezdit a takove jako ze s mima 188cm se
nebudu muset ani krcit :P todle mu necham precist o ty pohodlnosti
Opravdu, sám mám 184cm a nepřipadám si hloupě ani na jedné....

Akorát to chce vyšší plexi, protože za originálním plexi, trošku vyčuhuješ...

Za tou pohodlností si stojím...

Napsal: pon led 07, 2008 12:29:26
od Elvis.
Nechci urazit mistni teoretiky, ale na 636 rv05 jsem jel a ve vetsine s Honzou souhlasim. K ty velikosti. ZX6R rv05 je jedna z mala sportovnich motorek, na kery se svejma 190 cm nevypadam prerostle... Honza potvrdi. A co se pohodlnosti tyka. No me prisla teda pohodlnejsi ta starsi rv03.... ma sice tvrdsi podvozek, ale zas si nesedim doslova receno na koulich jako na rv05. Po jizde cca 50 km sem mel namasirovany kulky jako nikdy, pze sem si na nich proste pri tom nahnuti se dopredu sedel. Takze posed sportovni az az. Podvozek spis cestovni, ale krom toho pro me neprijemnyho sezeni je to opravdu hodna kocicka....

Napsal: pon led 07, 2008 15:40:16
od MMKS
já to nemyslel jako kritiku modelu který neznám. Spíš jako to ať si koupí co chce a kašle na to jak na motorce vypadá, protože většina dnešních motorek mi připadá zakrslá a je teda jedno na kterou vleze.

Napsal: pon led 07, 2008 17:57:37
od Kosta
vsak tak to taky beru,sedlam to co se mi libi.
uz jen 2 tydny a mela by tu byt.Koupil sem ji z USA byla dost levna
tak proc ne ze,akorat ta doprava :(
Uz se na ni tesim,akorat musim udelat ridicak na 25kw :D
ale to je sranda autoskola,jen doufam ze snih pujde brzo do haje
a bude pekne od unora :D

Napsal: sob úno 09, 2008 13:29:32
od Kosta
tak dneska sem si ju dovezl uz domu :twisted:
potreboval bych par rad.
takze prvni nemate nekdo v elektronicke podobe manual ??
dale bych rad vedel co znamena kdyz mi sviti signalizace Fl (je to svetilko pod signalizaci oleje)
za dalsi kdyz nastartuju tak mi tak 15 sekund drzi na 1500 otacka a pak chcipne, nevite cim t muze byt ???
K čemu slouzi tlacitko start/stop(nad tlacitkem starteru) ???
Joo a jeste jedna vec, skousel sem v garazi jen tak radit a sla mi tam jen 1. a neutral, kdyz sem to chtel hodit na dvojku neslo to.


Obrázek

Napsal: sob úno 09, 2008 13:36:46
od DoktorZRX
No Kosto, nejsi snad úplnej začátečník :?: To tlačítko je chcípák motoru a řazení bez zapnutýho motoru nejde zas tak jednoduše. To tlačítko FI bude něco se vstřikováním, ale nejsem si jistej...takový zbytečnosti na Rexu nemám :)

Napsal: sob úno 09, 2008 13:57:14
od Kosta
začatečnik :D jak se to veme NSR neni 636 ze
mel sem nastartovane ale i tak to neslo radit nahoru.
moc sem nepochopil ten chcipak, muzes mi to prosimte vysvetlit jak pro debily :D ??

Napsal: sob úno 09, 2008 14:51:42
od Maverick
jj ta kontrolka je na vstrikování-svítí po nastartování .. máš problém . Chcípák má každá motorka :lol: :lol: prostě to nechcípneš klíčkem , ale tlačítkem :lol: :lol:

Napsal: sob úno 09, 2008 16:52:35
od Zdrahy
Funkci chcípáku bych tu snad radši nerozebíral, to už by jsme mohli probírat na co jsou ty páčky na řidítkách (ta zadní brzda na pravém řidítku nebrzdí...)
Každopádně svítící kontrolku FI by odhalila diagnostika v autorizovaném servisu a pokud nejde řadit nahoru (teda jestli jsi to zkoušel za jízdy, ne jenom v garáži), tak rozbij prasátko - oprava převodovky není z nejlevnějších. Koupit levně většinou neznamená koupit dobře :(

Napsal: sob úno 09, 2008 18:08:05
od DoktorZRX
Možná to bude tím, jak ta motorka byla na moři. Jednou jsem viděl, co udělala s motorkou která byla v podpalubí...museli jí komplet zbavit rzi i v motoru. Ale snad to nebude tak vážný :dontknow:

Napsal: sob úno 09, 2008 18:10:44
od KankX
u myho Rexe taky nejde u stojici motorky zaradit nahoru jde tam jen jednicka a neutral... je tam nejaka pojistka pro snadne zarazeni neutralu. Za jizdy tam jde dvojka z jednicky jak po masle ;-)

řazení:

Napsal: sob úno 09, 2008 18:28:44
od 666S999
zvednout zadní kolo na stojan a při protáčení kola se spojkou (s vypnutým motorem!) je tam zkusit procvakat...

Napsal: sob úno 09, 2008 18:41:19
od Honza-Zed
Zarazeni dvojky u vypnuteho motoru nejde... Pisou to v manualu...

Fi by nemelo svitit, zajdi s tim do autorizovaneho servisu... Nedavej to zadnymu garazmistrovi...


S chcipakem to nemyslis vazne?

Napsal: sob úno 09, 2008 19:27:34
od Lech
Kosta píše:začatečnik :D jak se to veme NSR neni 636 ze
mel sem nastartovane ale i tak to neslo radit nahoru.
moc sem nepochopil ten chcipak, muzes mi to prosimte vysvetlit jak pro debily :D ??
Tak například dojedeš v noci se zaplejma světlama před vrata garáže a tím červeným kolíbkovým přepínačem vypneš motor a světla ti budou svítit.Přední i zadní. To například když zastavíš někde v noci na krajnici silnice.
:roll:
Pochopil snad každej že? :D

Napsal: sob úno 09, 2008 19:31:20
od Kosta
Lech píše:
Kosta píše:začatečnik :D jak se to veme NSR neni 636 ze
mel sem nastartovane ale i tak to neslo radit nahoru.
moc sem nepochopil ten chcipak, muzes mi to prosimte vysvetlit jak pro debily :D ??
Tak například dojedeš v noci se zaplejma světlama před vrata garáže a tím červeným kolíbkovým přepínačem vypneš motor a světla ti budou svítit.Přední i zadní. To například když zastavíš někde v noci na krajnici silnice.
:roll:
Pochopil snad každej že? :D
no tak ten cerveny prepinaci knoflik znam ale ja mam pod tim jeste jeden pačkovy kterym muzu hnout do prava ale vraci se hned zpet