Test Z750 ?
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
JESLI TO NEBUDE:
Letka kuřecího stehýnka (Honda) a její Hornet je plagiát Zeda - Tak ho musí někdo pohanět, protože byli (malý a velký Z) hodně prodejní v EU...
Beru většinu testů jen jako PRhrátky...a parafráze:
Jako není škaredých žen, tak není špatných motorek. Qui bono...Někdo má rád vdolky a někdo sadomaso.
Mít, či nemít, to je oč tu běží.
Beru většinu testů jen jako PRhrátky...a parafráze:
Jako není škaredých žen, tak není špatných motorek. Qui bono...Někdo má rád vdolky a někdo sadomaso.
Mít, či nemít, to je oč tu běží.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
A vůbec je malo kdy se KAWA mihne v testech a většinou to v testu blbě dpoadne pro KAWU asi i tady platí kdo maže ten vede v testech.
Tady jsem narazil na pěkný stránky Z750 A Z1000.
www.kawa.estranky.cz
Tady jsem narazil na pěkný stránky Z750 A Z1000.
www.kawa.estranky.cz
VN 800 ( 98 )
GPX 600 R ( 88 )
CKC # 283
GPX 600 R ( 88 )
CKC # 283
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak Ducati odpustí každý všecko, yamaha nedělá naháče, ta odstrojuje supersporty, honda si všecko zaplatí a suzuki má gsx-r 750 
Problém je v tom že bohužel nebýt nás tak se tu v ČR nikdo kawy nezastane. Ale my dobře víme o čem to je. A novináři ti napíšou co si kdo objedná. Moto expres který je opravdu nezávislý je jenom taková popelka..

Problém je v tom že bohužel nebýt nás tak se tu v ČR nikdo kawy nezastane. Ale my dobře víme o čem to je. A novináři ti napíšou co si kdo objedná. Moto expres který je opravdu nezávislý je jenom taková popelka..
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Neviděl bych to zase tak strašně negativně - oni sami na konci testu píšou že to není špatná motorka a že když ji testují samotnou tak je dobrá. Na těch ostatních zkrátka našli na každé něco, co je zaujalo víc... Problém mohl být ve špatném nastavení tlumení (o tom se zmiňovalo víc testů) a snad nejvíc jim vadila váha. Narozdíl od všech ostatních má ocelový rám a motor původem z ZX9R kdežto ostatní jsou v podstatě nově udělané..
Každopádně dovětek z MH - že oni test přebírají z anglie a nechtějí do něho nijak zasahovat (což respektuju) ale že s výsledky Z750 nesouhlasí, že oni mají jiný názor.
Je to hezká motorka a motorka se kupuje srdcem - pokud se někomu víc líbí Hornet, nebo třeba Bandaska, je to každého věc. Každopádně kdo si Zeda pořídí, tak dostane jako bonus možnost zapojit se k nám do party a to si myslím je hodnota na kterou v testu zapoměli
Každopádně dovětek z MH - že oni test přebírají z anglie a nechtějí do něho nijak zasahovat (což respektuju) ale že s výsledky Z750 nesouhlasí, že oni mají jiný názor.
Je to hezká motorka a motorka se kupuje srdcem - pokud se někomu víc líbí Hornet, nebo třeba Bandaska, je to každého věc. Každopádně kdo si Zeda pořídí, tak dostane jako bonus možnost zapojit se k nám do party a to si myslím je hodnota na kterou v testu zapoměli

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
tak pod tohle se podepisuji tlustym pismem...neco o recenzich v cr,konkretne na elektroniku vim....hovada prodejnavolkswagen píše:Tak Ducati odpustí každý všecko, yamaha nedělá naháče, ta odstrojuje supersporty, honda si všecko zaplatí a suzuki má gsx-r 750
Problém je v tom že bohužel nebýt nás tak se tu v ČR nikdo kawy nezastane. Ale my dobře víme o čem to je. A novináři ti napíšou co si kdo objedná. Moto expres který je opravdu nezávislý je jenom taková popelka..

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
To co napsali, ti angláni do toho testu je skutečně sprostá poprava. A klidně bych je žaloval a vysoudil všechny ušlé zisky z prodeje těchto motocyklů. To jsou lidé, kterým prošli rukama ty nejlepší bajky světa a jejich zmlsaný prdele ihned opovrhnou něčím co se jen pohne jinak, než by se jim líbilo. Po tomto testu, už nikdo nekoupí ani jeden kus. Oni si neuvědomují, že si tento druh motocyklu nekupují zrovna žádní okruháři ke zdolávání traťových rekordů. Avšak nezkušení jezdci a začátečníci, tyto testy berou velmi vážně, a podle toho se rozhodují kterou koupit. Většině normálních motorkářů bude Zed750 určitě bohatě stačit a ti vyježdění mají možnost přezbrojit na něco jiného. Toš asi tak.
To je tak, když někdo rozhlásí, že trabant jede 300km/h a BMW jenom 250km/h kvůli omezovači rychlosti, tak trabant půjde na dračku.
A teď trochu z jiného soudku. Kawasaki jako firma si snad vůbec neuvědomuje, že si vlastně hrozně škodí a že její motocykly by vůbec nemuseli mít tak špatnou pověst, jakože motor je úžasný ale převyšuje podvozek atd. . Můj názor je však takový, že podvozky jsou naopak celkem dost dobrý, ale v Kawě zaměstnávají nějakýho joudu, který s novým typem motorky objede dvakrát výrobní halu a prohlásí nastavte tlumiče tak a tak. A oni to napíší do manuálu jako standardní nastavení a hotovo. A pak ve všech srovnávacích testech litrových supersportů, od roku 2000 zaznívá, že u kawasaki ZX-9R opět standardní nastavení všem testovacím jezdcům nevyhovovalo (výrazy jako tlumiče připomínají měkost nasáklé houby atd.). A přesto, že tlumiče 9tkový ninji umožňují opravdu široký rozsah nastavení, tak se s tím žádný novinář nijak nezabývá. To jaká může, citlivým odladěním podvozku, být 9tková ninja skvělá konkurenceschopná motorka, bych mohl vyprávět ( a za hrubé výchozí nastavení od kterého se dá odpíchnout k doladění podle mých představ, vděčím firmě pana Halbicha, kde mi na jejich měřící stolici zkontrolovali tlumiče a přednastavili je pro použití na autodromu) Toto nastavení po opravdu drobných změnách je naprosto skvělé a udělalo z mojí ninji úplně jinou motorku. A to nejen na okruhu, ale dokonce i na normálních silnicích.
Někdy jen tak ze srandy nastavím standardní nastavení, to abych si uvědomil, že jsem své peníze investoval správně.
To naopak u Suzuki než vypustí nový gsxr1000 do světa, tak ho nejdříve asi tým odborníků a závodníků snad půl roku trápí na autodromu, protože nastavení jejich podvozku prostě nemá chybu a každý pokus o změnu nastavení je jen a jen k horšímu. Toš tak.
To je tak, když někdo rozhlásí, že trabant jede 300km/h a BMW jenom 250km/h kvůli omezovači rychlosti, tak trabant půjde na dračku.



A teď trochu z jiného soudku. Kawasaki jako firma si snad vůbec neuvědomuje, že si vlastně hrozně škodí a že její motocykly by vůbec nemuseli mít tak špatnou pověst, jakože motor je úžasný ale převyšuje podvozek atd. . Můj názor je však takový, že podvozky jsou naopak celkem dost dobrý, ale v Kawě zaměstnávají nějakýho joudu, který s novým typem motorky objede dvakrát výrobní halu a prohlásí nastavte tlumiče tak a tak. A oni to napíší do manuálu jako standardní nastavení a hotovo. A pak ve všech srovnávacích testech litrových supersportů, od roku 2000 zaznívá, že u kawasaki ZX-9R opět standardní nastavení všem testovacím jezdcům nevyhovovalo (výrazy jako tlumiče připomínají měkost nasáklé houby atd.). A přesto, že tlumiče 9tkový ninji umožňují opravdu široký rozsah nastavení, tak se s tím žádný novinář nijak nezabývá. To jaká může, citlivým odladěním podvozku, být 9tková ninja skvělá konkurenceschopná motorka, bych mohl vyprávět ( a za hrubé výchozí nastavení od kterého se dá odpíchnout k doladění podle mých představ, vděčím firmě pana Halbicha, kde mi na jejich měřící stolici zkontrolovali tlumiče a přednastavili je pro použití na autodromu) Toto nastavení po opravdu drobných změnách je naprosto skvělé a udělalo z mojí ninji úplně jinou motorku. A to nejen na okruhu, ale dokonce i na normálních silnicích.
Někdy jen tak ze srandy nastavím standardní nastavení, to abych si uvědomil, že jsem své peníze investoval správně.

To naopak u Suzuki než vypustí nový gsxr1000 do světa, tak ho nejdříve asi tým odborníků a závodníků snad půl roku trápí na autodromu, protože nastavení jejich podvozku prostě nemá chybu a každý pokus o změnu nastavení je jen a jen k horšímu. Toš tak.
Naposledy upravil(a) Zubr dne úte led 01, 2008 04:16:00, celkem upraveno 1 x.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Teď něco k malému Zedovi:
1. Je to bez debat jedna z nejhezčích nahatých motorek v této kategorii.
2. Brzdy sice vypadají levněji, ale v podstatě jsou se čtyřpístky naprosto srovnatelné. Výměnnou destiček za sinterovaný SBS, nebo EBC a možná i výměnnou hadic za pancířky, by mohli i konkurenci snadno překonat.
3. Motor to je lahůdka, i když o čtyři koně ve špičce přišel, tak ale posílil v nízkých a středních otáčkách a proti Triumfu ztrácí jen díky nešťastně dlouhé převodovce a trochu té nadváhy. Stačilo by, aby se ubral jeden zub na pastorku, přidali tři na rozetě a Triumf to může zabalit.
4. Má konečně pěknou palubku
5. Podvozek je bez debat v dobré kondici i s trubkovým rámem.
Ale je tu ten standardní problém, tlumiče a jejich naladění, a ještě větší průser je, když nejsou nastavitelné. Ku*wa, když už to ve fabrice neumějí naladit, tak by se jim skutečně vyplatilo namontovat plně nastavitelné tlumiče a teď by nenastal tak fatální problém. A mohla by bojovat alespoň o druhé místo v testu a o první místo v prodejnosti.

1. Je to bez debat jedna z nejhezčích nahatých motorek v této kategorii.
2. Brzdy sice vypadají levněji, ale v podstatě jsou se čtyřpístky naprosto srovnatelné. Výměnnou destiček za sinterovaný SBS, nebo EBC a možná i výměnnou hadic za pancířky, by mohli i konkurenci snadno překonat.
3. Motor to je lahůdka, i když o čtyři koně ve špičce přišel, tak ale posílil v nízkých a středních otáčkách a proti Triumfu ztrácí jen díky nešťastně dlouhé převodovce a trochu té nadváhy. Stačilo by, aby se ubral jeden zub na pastorku, přidali tři na rozetě a Triumf to může zabalit.

4. Má konečně pěknou palubku
5. Podvozek je bez debat v dobré kondici i s trubkovým rámem.
Ale je tu ten standardní problém, tlumiče a jejich naladění, a ještě větší průser je, když nejsou nastavitelné. Ku*wa, když už to ve fabrice neumějí naladit, tak by se jim skutečně vyplatilo namontovat plně nastavitelné tlumiče a teď by nenastal tak fatální problém. A mohla by bojovat alespoň o druhé místo v testu a o první místo v prodejnosti.


NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mě se Tome líbí, jak omlouváš nedostatky, ale v podstatě s nimi souhlasíš (respektive tím že je jmenuješ uznáváš jejjich existenci).Zubr píše:Teď něco k malému Zedovi:
1. Je to bez debat jedna z nejhezčích nahatých motorek v této kategorii.
2. Brzdy sice vypadají levněji, ale v podstatě jsou se čtyřpístky naprosto srovnatelné. Výměnnou destiček za sinterovaný SBS, nebo EBC a možná i výměnnou hadic za pancířky, by mohli i konkurenci snadno překonat.
3. Motor to je lahůdka, i když o čtyři koně ve špičce přišel, tak ale posílil v nízkých a středních otáčkách a proti Triumfu ztrácí jen díky nešťastně dlouhé převodovce a trochu té nadváhy. Stačilo by, aby se ubral jeden zub na pastorku, přidali tři na rozetě a Triumf to může zabalit.![]()
4. Má konečně pěknou palubku
5. Podvozek je bez debat v dobré kondici i s trubkovým rámem.
Ale je tu ten standardní problém, tlumiče a jejich naladění, a ještě větší průser je, když nejsou nastavitelné. Ku*wa, když už to ve fabrice neumějí naladit, tak by se jim skutečně vyplatilo namontovat plně nastavitelné tlumiče a teď by nenastal tak fatální problém. A mohla by bojovat alespoň o druhé místo v testu a o první místo v prodejnosti.![]()
Je to hezká motorka, vloni spoustu testů vyhrávala, druhá věc je to, že teď je porovnávána s modely které prostě přišly později a při jejich vývoji se určitě koukalo i na přednosti a nedostatky malého Zeda. Každopádně je to dobrá motorka a nějaký test těžko změní to že se mi líbí

Jen k bodu 5. bych poznamenal - ano je v dobré kondici, ale je zkrátka mnohem těžší než hliník který používají v dnešní době skoro všichni od konkurence. Váha v tom testu dělala hrozně moc bodů - ovlivňuje tlumící a pružící prvky a v neposlední řadě umazává hodně z největší výhody malého Zeda - objemu.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
No asi máš pravdu, asi jsem to napsal blbějc, než jsem to skutečně myslel. Můj původní záměr, byl vyzdvihnout všechny přednosti, ve kterých Zed nestrácí ani kytičku a pouze poukázat na hlavní jediný problém a tím je naladění tlumičů. Bohužel, i když se angláni pokusily, tento problém převážit jeho přednostmi, tak to vyznělo paradoxně v jeho neprospěch, přesto že už v ničem jiném nebyl horší. ( Vynechme Triumfa, který jak se dalo čekat konkurenci zašlapal do země. Příště už budou všichni dohánět jeho.). Souhlasím s tebou, že zed je už o rok starší a že konkurence jeho přednosti dohání (mě to nenapadlo, protože jsem ještě neviděl jiný srovnávací test modelů s novým Zedem). Testy samotné Z 750 mám asi čtyři, dokonce i ten z motohausu a ve všech je nějakým citlivějším způsobem vyjádřeno, že vše super jen tlumiče a sedlo, jsou bohužel horší než na předchozím modelu. To sedlo je v tom ale nevině, páč jeho tvrdost by naopak pod mými 110kg, bylo pohodlně měkké. I v motohausu si lžou do kapsy, v jejich předchozím testu sice vychválily Zeda až do nebe, ale nezapomněli zkritizovat tlumiče a hlavně ten zadní. Toš takZdrahyZX9R píše:Mě se Tome líbí, jak omlouváš nedostatky, ale v podstatě s nimi souhlasíš (respektive tím že je jmenuješ uznáváš jejjich existenci).Zubr píše:Teď něco k malému Zedovi:
1. Je to bez debat jedna z nejhezčích nahatých motorek v této kategorii.
2. Brzdy sice vypadají levněji, ale v podstatě jsou se čtyřpístky naprosto srovnatelné. Výměnnou destiček za sinterovaný SBS, nebo EBC a možná i výměnnou hadic za pancířky, by mohli i konkurenci snadno překonat.
3. Motor to je lahůdka, i když o čtyři koně ve špičce přišel, tak ale posílil v nízkých a středních otáčkách a proti Triumfu ztrácí jen díky nešťastně dlouhé převodovce a trochu té nadváhy. Stačilo by, aby se ubral jeden zub na pastorku, přidali tři na rozetě a Triumf to může zabalit.![]()
4. Má konečně pěknou palubku
5. Podvozek je bez debat v dobré kondici i s trubkovým rámem.
Ale je tu ten standardní problém, tlumiče a jejich naladění, a ještě větší průser je, když nejsou nastavitelné. Ku*wa, když už to ve fabrice neumějí naladit, tak by se jim skutečně vyplatilo namontovat plně nastavitelné tlumiče a teď by nenastal tak fatální problém. A mohla by bojovat alespoň o druhé místo v testu a o první místo v prodejnosti.![]()
Je to hezká motorka, vloni spoustu testů vyhrávala, druhá věc je to, že teď je porovnávána s modely které prostě přišly později a při jejich vývoji se určitě koukalo i na přednosti a nedostatky malého Zeda. Každopádně je to dobrá motorka a nějaký test těžko změní to že se mi líbí![]()
Jen k bodu 5. bych poznamenal - ano je v dobré kondici, ale je zkrátka mnohem těžší než hliník který používají v dnešní době skoro všichni od konkurence. Váha v tom testu dělala hrozně moc bodů - ovlivňuje tlumící a pružící prvky a v neposlední řadě umazává hodně z největší výhody malého Zeda - objemu.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
ahojte,
myslim. ze to co sa stalo malemu Z-etku je len e len prirodzeny vyvoj
par rokov dozadu si Kawasaki robila ZX9R podla svojej hlavy a viacmenej "kaslala" na konkurenciu - Blade, GSX-R atd
potom pravdepodobne prisiel prepad predaja, straty money-money , velky meeting managementu, par vyhadzovov a stalo sa co? - odrazu Kawa pustila do sveta novu 6, 10, velky Z, maly Z, Versys atd....
konkurencia je zlata vec!!!! - prinasa nam stale lepsie ZELENE MOTORKY
male Z sa predavalo super a tak - relativne logicky - do neho Kawa moc nesturala - sak prinasa prachy tak je asi dobre, snad len trochu kozmetiky...
teraz dostalo "facku" - az pridu prve prepady v predaji, bude novy ALU ram atd....

myslim. ze to co sa stalo malemu Z-etku je len e len prirodzeny vyvoj
par rokov dozadu si Kawasaki robila ZX9R podla svojej hlavy a viacmenej "kaslala" na konkurenciu - Blade, GSX-R atd
potom pravdepodobne prisiel prepad predaja, straty money-money , velky meeting managementu, par vyhadzovov a stalo sa co? - odrazu Kawa pustila do sveta novu 6, 10, velky Z, maly Z, Versys atd....
konkurencia je zlata vec!!!! - prinasa nam stale lepsie ZELENE MOTORKY

male Z sa predavalo super a tak - relativne logicky - do neho Kawa moc nesturala - sak prinasa prachy tak je asi dobre, snad len trochu kozmetiky...
teraz dostalo "facku" - az pridu prve prepady v predaji, bude novy ALU ram atd....


..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!
Myslím že, sto vystihl přesně.milos ZX9R píše:ahojte,
myslim. ze to co sa stalo malemu Z-etku je len e len prirodzeny vyvoj
par rokov dozadu si Kawasaki robila ZX9R podla svojej hlavy a viacmenej "kaslala" na konkurenciu - Blade, GSX-R atd
potom pravdepodobne prisiel prepad predaja, straty money-money , velky meeting managementu, par vyhadzovov a stalo sa co? - odrazu Kawa pustila do sveta novu 6, 10, velky Z, maly Z, Versys atd....
konkurencia je zlata vec!!!! - prinasa nam stale lepsie ZELENE MOTORKY![]()
male Z sa predavalo super a tak - relativne logicky - do neho Kawa moc nesturala - sak prinasa prachy tak je asi dobre, snad len trochu kozmetiky...
teraz dostalo "facku" - az pridu prve prepady v predaji, bude novy ALU ram atd....![]()
A japonci u všech svých modelů, vrážejí hrozný prachy do vývoje a pak se objeví Triumf, na kterém ti angličani ušetřili za kapotáž kterou pouze sundali ze svého supersportu. A pak lidi stejné národnosti, zaujatě testují svého Triumfa proti Japoncům a kawa jako velký soupeř to odskáče jako první. Bohužel všem Zed750 leží v žaludku, protože tak trochu podvádí s větším obsahem.
Ale určitě nový "upgrade" Zeda bude pecka, tak se těžte.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- plisken
- Babyrider
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte lis 13, 2007 17:18:22
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim,Zeda jsem si vybral aniz bych cetl jedinej test.Pode parametru a tomu jak vypada mi padl do oka rekl sem si ze je to motka pro me.Vim ze ma svou dusi ale asi prave proto ho maji vsicni tak radi.Nenajel sem na nem ani kilometr protoze sem ho kupoval uz v zime.Na jaro se moc tesim a na setkani s Vami jeste vic.Jen by me zajimalo jestli je nejaka rada jak si nechat sezidit ten zadni tlumic pri prvni garancce.podle reakci bych predpokladal ze se bude muset asi pritvrdit.Diky za rady.
skype: bertminator
Zdrar ... dost jsem nepochopil o co ti jde? Pochopil jsem, že jsis koupil Z protože je to tak spávná motorka které tě prostě oslovila, a že víš, že je tota pravá.plisken píše:Zdravim,Zeda jsem si vybral aniz bych cetl jedinej test.Pode parametru a tomu jak vypada mi padl do oka rekl sem si ze je to motka pro me.Vim ze ma svou dusi ale asi prave proto ho maji vsicni tak radi.Nenajel sem na nem ani kilometr protoze sem ho kupoval uz v zime.Na jaro se moc tesim a na setkani s Vami jeste vic.Jen by me zajimalo jestli je nejaka rada jak si nechat sezidit ten zadni tlumic pri prvni garancce.podle reakci bych predpokladal ze se bude muset asi pritvrdit.Diky za rady.
Jde ti o celkové snížení podvozku nebo o změnu nastavení pérování a tlumení? Z má standardní nastavení útlumu a pružení na "3" to odpovídá váze jezdce 68kg. Na snížení celkové snížení pérování existují kity, pokud jde o nastavení útlumu a předpětí pružiny, je to záležitost servisu (resp. jde to udělat podle servisního manuálu.) Nicméně protože jsi na z nenajel ani metr, počkej až do jara, projeď se a při první garanci si nechej nastavit podvozek jak budeš potřebovat.
Moje osobní zkušenost po 2000 km na Z, je, že mi plně vyhovuje standatdní nastavení (vážím cca 90 kg).
tož tak Z.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<