Stránka 2 z 3
Napsal: pon lis 26, 2007 21:51:53
od pinot
tak aspoň nějaká dobrá zpráva, nemám vůbec šajn jak se ceny pohybují... jinak moto vypadá báječně, kyvka i vidle mají vyražená čísla, jen je tam pár škrábanců které nasvědčují tomu že byla padlá ale opravdu bych já ani nikdo jiný kdo ji okukoval neřek že by to bylo brutálnější, ale celý život se člověk učí, co?
Napsal: pon lis 26, 2007 21:56:05
od Zdrahy
Někdy stačí malý pád aby se něco hnulo, záleží co, jak a do čeho narazí. Někdy to vydrží pořádnou prdu bez následků.. Nevěš hlavu, při troše štěstí to může být nějaká prkotina..
Re: re
Napsal: pon lis 26, 2007 22:51:13
od 666S999
MARTY píše:ZdrahyZX9R píše:Sbíhavost u jednostopého vozidla?? to jsou mi novinky... no jestli to zkoušel teď na studeným asfaltu, tak je lama a jara se nedožije. No a pokud měl problém s vlněním když bylo teplo, tak ať si nechá změřit rám, nejspíš to je zkroucený do vrtule po pádu...
tak nejak se to pise setrne...sbihavost....jasne ze jsem to myslel jako ty ale nechtel psat tak tvrde...
napsal jsem spatne slovo...
natvrdo se tomu říká mít na motorce "ŠTAFLE": čili dvoustopé, dvoukolové vozidlo
.
Bacha na věc! A má je dobře nafouknutý??? Aby nejezdil se štaflema na bačkorách...

Napsal: úte lis 27, 2007 09:14:01
od volkswagen
pinot píše:tak aspoň nějaká dobrá zpráva, nemám vůbec šajn jak se ceny pohybují... jinak moto vypadá báječně, kyvka i vidle mají vyražená čísla, jen je tam pár škrábanců které nasvědčují tomu že byla padlá ale opravdu bych já ani nikdo jiný kdo ji okukoval neřek že by to bylo brutálnější, ale celý život se člověk učí, co?
Rovnání rámu a kyvky se dá pořídit do nějakých 10 tisíc
Napsal: úte lis 27, 2007 17:52:52
od Dak
Taky sem něco podobného zjistil až po koupi a ujetí pár km. Vyměnil sem ložiska, páč rám byl o.k. a dělalo to furt. Pak sem nechal změřit kola a bylo hnuté zadní. Házelo asi 0,8 mm do strany. Po srovnání (stačí gutt soustružník) jela ninja jak nová. Ptal jsem se jestli to kolo nějak nezesláblo na výdrži a životnosti. Řekli mně, že on při tom srovnávání ubral asi jen 0,4 - 0,5 mm materiálu takže to na výdrž a životnost nemělo vůbec vliv. To pak byly buchláky.

Toš tak
Napsal: stř lis 28, 2007 10:30:55
od Kozel ZX10
Hele mám ZX10-tku a nevlní se jestli tam mám sliky 190/55 nebo 190/645(Bridgestone) nebo normální gumy 190/50,ale ty tvoje rozměry co tam píšeš tam vůbec nemají co dělat a už vůbec nevím co to je za gumu 195,to nevím že to vůbec existuje(na motorky myslím).Viděl bych to na bořku,jinak zkuste mrknout na ložiska v krku ty dělají velkou neplechu a vůbec jestli padla,tak můžou být vymačknuté.Rámy v dnešní době jsou hrozně tenké i když pevné,ale skoro stačí se škaredě podívat na přední kolo nebo do něho kopnout a je pohlý rám

Napsal: sob pro 08, 2007 22:20:22
od pinot
Tak koukejte, abych nevypadal jako blbec tak vám posílám ten rozměr písemně...a taky mrkněte na tu šířku styčný plochy..je to fakt šílená šířka (asi 5-6 cm!!

)

Napsal: ned pro 09, 2007 01:29:10
od DoktorZRX
pinot píše:Tak koukejte, abych nevypadal jako blbec tak vám posílám ten rozměr písemně...a taky mrkněte na tu šířku styčný plochy..je to fakt šílená šířka (asi 5-6 cm!!

)
Ten techničák je nějakej divnej, ZX10 nemá výkon 78.2 ale 135.3 kw

Napsal: ned pro 09, 2007 08:13:30
od Zdrahy
No bude to uškrcená verze, na tom nevidím nic divného, ale ta guma bude jednoduše omyl - jedno moje auto kdysi mělo uvedeno v techničáku jako typ Dodge - Mitsubishi Stealth což je samozřejmně nesmysl. Japonci vyráběli Mitsubishi GT3000 a v americe to vyráběli s drobnými změnami jako Dodge Stealth, no a nějaká slepice z toho při dovozu udělala takovýhle hybrid. Nakonec jsem z tohohle důvodu rychle obměnil vozový park, abych z toho neměl problémy... techničákem je problém v tom, že to píše úřednice která nerozezná auto od náklaďáku a Hondu od Kawy - snad jen jestli je to modrý, nebo červený. Když se uklepne při psaní máš potom o zábavu postaráno.
Nakonec, tahle guma tam od výrobce nepatří..
Napsal: ned pro 09, 2007 11:34:55
od Zubr
Jenže teď je v prdeli, poněvadž s origo gumou neprojde technickou. Úředníci zas**ní. Sice na 6 palcový ráfek může v klidu dvoustovku dát, páč ZX12R má taky 6 palcový ráfek, jde jen o to jak se to tam vejde a jaké vlastnosti tím ta desina získá. Ale určitě nemůže způsobovat rozvlnění a nestabilitu v přímé rychlé jízdě. Na to je potřeba nějaká chyba v geometrii podvozku. Pokud se zatím nikdo nepokoušel rám nějakým způsobem rovnat, tak máš štěstí v neštěstí, páč s rovnáním u Halbicha by ses mohl vejít do 15.000 Kč a bude jako nová, ten rám neztratí své původní vlastnosti. Ale jestli ten rám někdo vytahoval po totálním rozstřelení, tak to je v prdeli a musíš koupit novej.
Můj brácha má podobnej problém s Opelem Astrou. V techničáku má napsané 4 alternativní rozměry pneumatik, ale originální rozměr udaný v manuálu, tam prostě není. A dva rozměry těch gum, vůbec není možné použít, páč se tam vůbec nevejdou. U těch použitelných gum je rozdíl hlavně v průměru kola. Jeden je proti origo o dost větší a to auto prostě nechce jet. A druhej zase moc nízkoprofilovej tudíž příliš malý průměr, auto sice dobře tahá, ale zas nedosáhne solidní rychlosti. A u obou případů značně proměřuje tachometr.

Prostě NO COMENT

Napsal: ned pro 09, 2007 13:11:41
od Dak
V techničáku može byt cokoliv. Jak je možné, že já sem jezdil se Škodou Favoritem r.v. 90 který mněl zapsáno v technickém průkazu třícestný řízený katalizátor? To se nikdy u favoritů nemontovalo. Vymazat to nešlo, spíš by ho zabavily. Na technických 200,- technikovi do kapsi a bylo vše o.k. Zrušit sem ho nechtěl páč jel/jezdí gutt. 7500 otáček

Napsal: ned pro 09, 2007 15:13:45
od pinot
No ty kw jsou škrcený, na brzdě má co psali 186 koní(bez komentářů, děkuji)... no ta guma, nevim, když myslíte že je to omyl, ale teď na tý fotce je tam 190, taxi tam tu 200 neumím ani představit, když stojíme vedle sebe tak na mojí ta 180 vypadá jak šmudla a jede jen po 3 cm-maximálně...no uvidíme, už se rozhodnul že bude kupovat novou i když je tahle jak nová...tak písnu jestli se to zlepšilo či ne... jo jinak jsem měl golfa jedničku a do techničáku mi nypsali 4 dveře, taxem tam šel že golf má jen 3 nebo 5 dveří, taxe mě slečna zeptala kolik mám dveří, taxem řek že tři, vzala tužku škrtla čtyřku a napsala trojku...no a na to že mi na kouli napsala 2,2 tuny o tom už ani nemluvím

a to byl papírově obsah 1,1...takže věřím že omyl je taky možnost..
Napsal: pon pro 10, 2007 08:32:06
od volkswagen
Je to jednoduché, zavolej si do Aska, ať ti řeknou jaká guma je pro tento typ homologovaná. Jestliže to nebude ta 200, respektive to bude 190, tak se s nima slušně dohodneš, aby ti dali potvrzení a v techničáku to změní.
Co je nějaká pizda schopná načmárat do techničáku je hrůza....
Napsal: ned úno 24, 2008 23:29:57
od Paetr
Joo panacku v 90% to bude ram
Rozmer gum na to nema vliv,to jedine v zatacce
a snad nejsi takovej jouda ze bys to mel podhusteny
Nechaval jsem si taky merit ram u Halbicha vyjde to na 4500,-mereni
a tak kolem 10000,-rovnani vcetne.
Mrkni schvalne na gumy co jdou zezhora ke karburatorum jestli sedi rovne

Napsal: čtv bře 20, 2008 19:30:26
od Mates 24
kluci, já si nechal měřit rám u SHmoto v Brně a kluk si za to vzal 1200 kč, je fakt že to mu nic nebylo ale ochotný příjemný, a profesionální servis, nebyl to žádnej amater. Je to teda z ruky ,já jen že 4500 je dost .
