Stránka 2 z 2

Napsal: stř lis 07, 2007 18:05:40
od MMKS
a kde prosím? Typ pro ZRX 1100 jsem našel tak o 100kč víc, teda za 280Kč/ks. (Na stránkách mají databázy podle motocyklů)

Napsal: stř lis 07, 2007 21:44:51
od DoktorZRX
MMKS píše:a kde prosím? Typ pro ZRX 1100 jsem našel tak o 100kč víc, teda za 280Kč/ks. (Na stránkách mají databázy podle motocyklů)
CR9E je u Denso označeno U27ESRN :arrow:
http://www.dicompracing.com/katalog.php ... rankuj=300

Napsal: čtv lis 08, 2007 07:15:35
od NRG
Lech píše:
NRG píše:
Pavel Kys píše:Tepelnou hodnotu svíček určuje číslice v označení svíčky. Např. č. 9 bude vhodná na léto a na provoz za chladnějšího počasí bude lepší č. 8.
Jenom upřesním:

CR8E - "teplá" svíčka
CR9E - standard
CR10E - "studená" svíčka
No tohle mi připomíná nějakej "doslovnej" překlad z angličtiny.
Ale pamatuji se ještě truchu jak jsem jezdil s kámošem před vojnou (teda moji povinnou základní službou.Ne před II. světovou :D ) že měl tuším nějaké 7-čky a na větší palbu a vytáčení nad 5 500 toček či kolik to točilo zkoušel 8-čky.
Které lépe snášeli dlouhodobé tepelné zatížení,či tak nějak si to matně vybavuju. 8)
No a jak bys to chtěl jinak přeložit?

CR8E - "hot" spark plug
CR10E - "cold" spark plug

no tak dobře, CR8E - svíčka pro oblasti s vysokou teplotou, CR10E - svíčka pro oblasti s nízkou teplotou :wink: :)

Napsal: čtv lis 08, 2007 15:21:32
od Lech
Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX :wink: )
9- vysokokootáčkové Supersporty.

Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo. :) (za minulého režimu) . :wink:

Napsal: čtv lis 08, 2007 15:50:30
od MMKS
no jo, ale podle katalogu Densa mají být na ZRX 1100 tyto: U24ETR (city) nebo U27ETR (normál) (viz. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search)

edit: přesto moc díky za stránku, i tak jsou o dost levnější[/i]

Napsal: čtv lis 08, 2007 19:18:12
od DoktorZRX
MMKS píše:no jo, ale podle katalogu Densa mají být na ZRX 1100 tyto: U24ETR (city) nebo U27ETR (normál) (viz. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search)

edit: přesto moc díky za stránku, i tak jsou o dost levnější[/i]
No jó, máš pravdu, ty jsou na Zephyra :wink:

Napsal: čtv lis 08, 2007 19:35:59
od PeťasZ750
Já osobně mám k NGK trochu averzi, protože přesunuli část výroby různě po světě a tam samozřejmě úspěšně neudrželi kvalitu :evil: proudový proražení izolátoru hned u 2 svíček po pár ujetejch kilometrech je prostě neomluvitelný a už to maj u mne zapsaný navždy.
To se asi svíček pro motorky netýká, ale přeci... je to asi jen o osobních preferencích.

Jinak NGK CR9E = DENSO U27ESRN
a NGK CR9EK (se zdvojeným jiskřištěm) = DENSO U27ETR

Uváděné rozdíly v cenách jsou docela zarážející, neboť oba oficiální dovozci mají ceníkové ceny srovnatelných svíček shodné +-20 Kč (já jsem kupoval ETR za 200 přímo u dovozce, ale dali mi slevu 20%)
Komu se zdaj Densa levný, může si místo ETR pořídit iridiové IU24A za 5stovek - to určitě žádný šunty nebudou

Aplikační tabulce Densa bych moc nevěřil např. pro Z750 mají správně U27ETR, ale pro Z750S má být nějaká W20ESR-U, přitom je základ motorky mimo drobností naprosto stejnej, radši vše konzultovat s manuálem.

Napsal: čtv lis 08, 2007 21:06:04
od DoktorZRX
PeťasZ750 píše: Komu se zdaj Densa levný, může si místo ETR pořídit iridiové IU24A za 5stovek - to určitě žádný šunty nebudou
To bych za svíčky na Zephyra vyplázl 4000 :sad1:

Napsal: čtv lis 08, 2007 23:30:09
od misak39
Lech píše:Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX :wink: )
9- vysokokootáčkové Supersporty.

Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo. :) (za minulého režimu) . :wink:
Jawka? Když byl hic, a jela se sajdou, po vytažení klíčku mě ještě 1-2minuty honila po garáži :D :D :D

Napsal: pát lis 09, 2007 15:31:38
od Lech
misak39 píše:
Lech píše:Asi takhle bych to chápal: 7- vhodná do Choperů
8- cestovní naháče (ne ale ZRX :wink: )
9- vysokokootáčkové Supersporty.

Jo a z té zkušenosti s Jawou 350. V létě když tam měl kámoš 7-čky tak po dlouhé svižné jízdě když dal na chvilku pauzu tak to "horko-těžko" nakopl.Pokud je vyměnil a dal tam 8-čky tak nastartoval (nakopl) už v pohodě i takto rozehřátou.
Nejlepší by bylo se zeptat nějakého bejvalého ředitele PALu , jak to tenkrát bylo. :) (za minulého režimu) . :wink:
Jawka? Když byl hic, a jela se sajdou, po vytažení klíčku mě ještě 1-2minuty honila po garáži :D :D :D
Tak to jsi tam měl asi nějaké 5-ky,6-ky asi. :roll: Možná. :)

Napsal: pát lis 09, 2007 18:28:38
od DoktorZRX
misak39 píše: Jawka? Když byl hic, a jela se sajdou, po vytažení klíčku mě ještě 1-2minuty honila po garáži :D :D :D
Každej chlap potřebuje garáž, aby si měl v klidu kde honit......Jawku :)

Napsal: sob lis 10, 2007 02:14:45
od misak39
Tak to jsi tam měl asi nějaké 5-ky,6-ky asi. :roll: Možná. :)[/quote]
To dělala ta sajdka, bo s ní Jawule zpívala pořád na plnej... :D