Stránka 2 z 6

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:40:42
od Z.
volkswagen píše:
Z. píše:
Tilda píše:nekde bylo ze to zalezi na materialu z kteryho je nadrz. jen si nemuzu vzpomenout kde jsem to cetl ani pro jakej material je dobra plna nadrz a pro kterej prazdna :roll:
To je jednoduché. Plastová nádrž může být prázdná, plastu nevadí kondenzovaná voda, kdežto, železná (pozinkovaný plech, nebo černý lakovaný plech, nebo jenom černý plech) s vodou a vzduchem co? No oxiduje = rezaví.

Já před zimou dotankuji co to jde a jsem v klidu
Koroduje vy tupci!
Chemický proces se nazývá oxidace.

Ale jinak normálně česky REZAVÍ a za tím si stojím :-)

Napsal: čtv říj 11, 2007 15:40:16
od MMKS
jo plastová prázdná, je tam chemická reakce benzínu s plastem, kovová plná. Doporučují taky vyprázdnik karburátory,protože prý po dleší době na nich dělá benzín nějaký povlak. No a ten oleje do motorového prostoru a protočit je doporučené taky, ale na to fakt dlabu.

Napsal: čtv říj 11, 2007 15:49:12
od volkswagen
Z. píše:
volkswagen píše:
Z. píše: To je jednoduché. Plastová nádrž může být prázdná, plastu nevadí kondenzovaná voda, kdežto, železná (pozinkovaný plech, nebo černý lakovaný plech, nebo jenom černý plech) s vodou a vzduchem co? No oxiduje = rezaví.

Já před zimou dotankuji co to jde a jsem v klidu
Koroduje vy tupci!
Chemický proces se nazývá oxidace.

Ale jinak normálně česky REZAVÍ a za tím si stojím :-)
No a degradace materiálu se nazývá koroze :-P

Napsal: čtv říj 11, 2007 17:52:15
od KankX
volkswagen píše:
Z. píše:
volkswagen píše: Koroduje vy tupci!
Chemický proces se nazývá oxidace.

Ale jinak normálně česky REZAVÍ a za tím si stojím :-)
No a degradace materiálu se nazývá koroze :-P
...a uplne ve finale je tam dira a pak se rika ze to tam chc*je :-D

Tak..

Napsal: čtv říj 11, 2007 19:00:25
od Lech
.. teď už vím všechno. :D díky kamarádi za osvětu. :wink:

ještě dovětek

Napsal: čtv říj 11, 2007 19:24:32
od Z.
když už to chči*e, tak to teda hodně nase*e

Napsal: čtv říj 11, 2007 20:20:36
od Pavel ZRX
MMKS píše:jo plastová prázdná, je tam chemická reakce benzínu s plastem, kovová plná. Doporučují taky vyprázdnik karburátory,protože prý po dleší době na nich dělá benzín nějaký povlak. No a ten oleje do motorového prostoru a protočit je doporučené taky, ale na to fakt dlabu.
Vyprázdnit karburátory je důležité, upustit tlak v pneu a motorku zvednout na stojany.

Napsal: čtv říj 11, 2007 20:43:42
od Zdrahy
... nebo prodat...

Napsal: čtv říj 11, 2007 21:05:03
od Pavel ZRX
To já bych chtěl spíš něco koupit.

Napsal: čtv říj 11, 2007 21:54:40
od karelkavka
Prodat a NOVOU koupit až na JAŘE......

Napsal: čtv říj 11, 2007 23:05:46
od Pavel ZRX
Na jaře je potřeba už jet. Nákup bude ještě letos, akorát čekám na opravdický Winterpreis.

Napsal: pát říj 12, 2007 01:21:28
od Zubr
Parkuji ve vytápěné místnosti, takže vypustím karburátory, zvednu na stojany a hlavně odpojím mínus na baterii, kterou chodím kontrolovat tak jednou do měsíce, změřím napětí a pokud je přes 12V,tak na ní seru a většinou vydrží nabitá až do jara. Zásadně v zimě nestartuji motor, ale jsou výjimky, když z nudy začnu seřizovat motor( kontrola ventilů a podtlaky). Na jaře napustím karbanátky a na první protočení jede. :wink:

Napsal: pát říj 12, 2007 11:24:09
od KankX
...tak to ja jsem asi velkej smejd... ja ji hodim do garaze, tak mozna otru mouchy a na jare na ni sednu a jedu... nedelam nic :-( Delal jsem to takhle s kazdou motorkou a nikdy jsem nemel zadny problem. Prez zimu stoji normalne na bocnim stojanku, kdo by se s ni tahal na stojan a stejne mam jen zadni. Ma zaplej normalne celou zimu GT alarm a na jare cvrknu a hned bezi. Baterku tam mam stale puvodni a kdybych nebyl chytrej a sectelej ani bych nevedel kde je, jeste jsem se ji za 4 roky nedotkl. V nadrzi mam tolik benzinu kolik tam zbylo kdyz jsem zrovna prijel. Tlak v pneu do jara sam trochu ubyde, takze dofoukam a tradaaaaaa :-D

Takze z toho nedelejte takovou vedu, pokud je motka v poradku, tak neni problem :-)

Napsal: pát říj 12, 2007 18:04:17
od Maverick
Tož to já parkuju taky ve vytápěné garáži (když tam někdo v petruškách zatopí :lol: :lol: ).Ale jinak máím to na zadním stojanu-sem tam to potáhnu,sem tam nastartuju a nechám prohřát. Ale co bych doporuičoval , tak nalít před tankováním tu sračku a natankovat doplna - je to proti zvodňatění a ,,zkažení,, benzínu.

JO!

Napsal: pát říj 12, 2007 21:28:12
od 666S999
Maverick píše:Tož to já parkuju taky ve vytápěné garáži (když tam někdo v petruškách zatopí :lol: :lol: ).Ale jinak máím to na zadním stojanu-sem tam to potáhnu,sem tam nastartuju a nechám prohřát. Ale co bych doporuičoval , tak nalít před tankováním tu sračku a natankovat doplna - je to proti zvodňatění a ,,zkažení,, benzínu.
stačí to, co se leje v zimě proti zamrzání benzínu, (ALKOHOL), do poslední nádrže nalít a tankováním promichat a hotovo.