Stránka 2 z 2

Napsal: ned zář 30, 2007 10:22:54
od MMKS
už jsem zjistili že v nízkých otáčkách nesuplovalo. Dám to zkontrolovat až budu nechávat měnit gumy.
Do půli října mám pojistku, takž edoufám, že se ještě svezu a pak bude počasí, že mě to nebude mrzet, a nebudu závidět ostatním.

OT: Včera jsem byl v Olympii, bylo tam supermoto, milion motorkářů a já musel s rodinkou obcházet obchody. Trpěl jsem jak prase.

Napsal: úte říj 02, 2007 15:55:42
od MMKS
tak jsem se na to blbé gufero ptal v kawě. Mění se samotřejmě všech 16, ale čert to vem, jedno stojí 60kč, tkaže to není tak hrozné. ALE prý se musí rozdělat celý motor, vyměnit s tím i těsnění pod hlavou a znovu vyštelovat ventily, které jsem nechával štelovat tak před 500 km!!!:
Takže to až rozhýbu motorku budu průběžně kontrolovat a jestli jediná potíž bude modrý dým z výfuku jen při startování a dolívání oleje častěji než obvykle, tak na to nadlouho kašlu. Protože platit zase tak 6000Kč za něco z čeho jsem většinu dělal před chvilkou se mě fatk nechce.

Napsal: stř říj 03, 2007 16:00:27
od Anti
Kdysi se zkoušely takové experimenty,aby se gufera na ventilech dali měnit bez rozebírání hlavy.Místo svíčky se strčila hadice kompresoru,a spalovací prostor se natlakoval.Pak prý šlo sundat pružiny i gufera bez rozebírání.Jak to bylo v praxi,to nevím.

Napsal: stř říj 03, 2007 16:22:15
od MMKS
dnes jsme to konzultoval v druhém servisu (komár Hustopeče) a prý to fakt vidí jen na svíčku a s tím i spojené to špatné chování motoru v nízkých otáčkách. Tak doufám, že má pravdu