Podle druhu regulátoru, je výstup z reg. tvořen buď třemi nebo pěti dráty. U těch 5.dr. jsou pouze zdvojeny výstupy + a - (kostra). A vstupy jsou tři fáze. Když přepneš měřák na měření diod, tak můžeš měřit.
1. Odpoj vstup i výstup z reg. celou motorku nech vypnutou.
2. Připoj černý kabel měřáku na bílý (W) drát výstupu z regulátoru.
A červený kabel měřáku, postupně připojuj na jednotlivé vstupní fáze, mělo by to naměřit zhruba tři stejné hodnoty(kolik to přesně nevím, protože se měří sočasně diody a tyristory.), pokud naměříš skrat (na měřaku poznáš, když spojíš oba měř. kabely), tak je reg. vadný.
3. Opakuj postup 2., ale prohoď mezi sebou kabely měřáku. Musí to ukazovat jakoby třikrát nekonečno (na měřáku to poznáš, když odpojíš kabely, tak to samé bys měl naměřit), pokud né tak je reg. vadný, taky když naměříš skrat, tak je vadný.
4. Připoj červený kabel měřáku na černožlutý (BK/Y) drát výstupu z regulátoru.
A černý kabel měřáku, postupně připojuj na jednotlivé vstupní fáze, mělo by to naměřit zhruba tři stejné hodnoty(kolik to přesně nevím, protože se měří sočasně diody a tyristory.), pokud naměříš skrat (na měřaku poznáš, když spojíš oba měř. kabely), tak je reg. vadný.
5. Opakuj postup 4., ale prohoď mezi sebou kabely měřáku. Musí to ukazovat jakoby třikrát nekonečno (na měřáku to poznáš, když odpojíš kabely, tak to samé bys měl naměřit), pokud né tak je reg. vadný, taky když naměříš skrat, tak je vadný.
6. Ten hnědý prvděpodobně napájí regulátor, tudíš by to měl být také vstup, ale co na něm naměřit, to opravdu nevým. Ale pokud reg. reguluje, tak by měl být OK.
No je možný, že se do palubní sítě dostává střídavý proud, a mohlo by to ovlivnit CDI, ale skušenosti s tím nemám.
Hodně štestí při hledání. Tom
