Napsal: čtv čer 28, 2007 07:01:25
Používal sem celou sadu D.I.D. ne zlatou sice, ale držela fets. Drželo by to i teď a to to najelo něco kolem 10 000.
mě už volali taky dvakrátMiMo píše:Kupoval jsem D.I.D tež na motoretezy.cz a můžu jen doporučit... dokonce mi maník dvakrát volal...prvně se ptal jak jsem na ně narazil atd..takovej průzkum a podruhé se omlouval, že to nestačí ten den už poslat,ale až druhý den ráno... Fakt super přístup Došlo to do dvou dnu a ještě s 10% slevou
Dak-Ninja píše:Používal sem celou sadu D.I.D. ne zlatou sice, ale držela fets. Drželo by to i teď a to to najelo něco kolem 10 000.
Nejlepší je sledovat vůli řetezu k rozetě.... Když budeš mít velkou vůli, je čas vyměnit....milda píše:Dak-Ninja píše:Používal sem celou sadu D.I.D. ne zlatou sice, ale držela fets. Drželo by to i teď a to to najelo něco kolem 10 000.
Já koupil motorku s 6900km s origo sadou a teď mám 15000, z 99% ve dvou a dneska jsem napínal o půl zoubku.
Ještě asi myslím 4 schází....
Kdy vlastně nejlíp měnit? Podle čeho se řídit??
Jenom bych ještě doplnil, že ta vůle na rozetě musí být při správně napnutým řetězu. Jinak obecně se řetěz mění, pokud už nejde správně napnout, tj. v jednom místě je volnej jak kšanda a v druhým našponovanej nadoraz.Honza-Zed píše:Nejlepší je sledovat vůli řetezu k rozetě.... Když budeš mít velkou vůli, je čas vyměnit....milda píše:Dak-Ninja píše:Používal sem celou sadu D.I.D. ne zlatou sice, ale držela fets. Drželo by to i teď a to to najelo něco kolem 10 000.
Já koupil motorku s 6900km s origo sadou a teď mám 15000, z 99% ve dvou a dneska jsem napínal o půl zoubku.
Ještě asi myslím 4 schází....
Kdy vlastně nejlíp měnit? Podle čeho se řídit??
Uděláš to tak, že odtáhneš řetez od rozety....
Na ZRX se opotřebení řetězu dá změřit. Max. povolená délka dvaceti čepů řetězu je 323 mm. Měří se to na horní straně řetězu, dole se dá závaží 10 Kg, zadní kolo na zvedáku.NRG píše:Jenom bych ještě doplnil, že ta vůle na rozetě musí být při správně napnutým řetězu. Jinak obecně se řetěz mění, pokud už nejde správně napnout, tj. v jednom místě je volnej jak kšanda a v druhým našponovanej nadoraz.Honza-Zed píše:Nejlepší je sledovat vůli řetezu k rozetě.... Když budeš mít velkou vůli, je čas vyměnit....milda píše:
Já koupil motorku s 6900km s origo sadou a teď mám 15000, z 99% ve dvou a dneska jsem napínal o půl zoubku.
Ještě asi myslím 4 schází....
Kdy vlastně nejlíp měnit? Podle čeho se řídit??
Uděláš to tak, že odtáhneš řetez od rozety....
..hlavne ne "VAZ"..vydrz 6000 km po reklamaci opet 6000km na zzr 600..doporucuji napr" RK"rudormi píše:jakou doporučujete řetězovou sadu? kde na netu ji objednat/neobjednat - s kým máte dobré/špatné zkušenosti?
nejlépe i zkušenosti se ZRX.
díky