Stránka 2 z 2

Napsal: čtv srp 30, 2007 19:15:00
od turbom
Anti: Zajimavy napad s octem :-) Takze prilit ocet do okruhu, nechat a po jaky dobe vymenit ?

Napsal: čtv srp 30, 2007 19:20:20
od Anti
Ten ocet se dává při čistění chladiče.Vytáhne se chladič,všechny díry až na jednu se zacpou,a pak se tam nalije směs octa s vodou,pokud možno teplou.Nechá se hodinu působit,a pak se to vypláchne proudem vody...
Přidat to do okruhu by taky asi fungovalo,ale pokud by se rozpustil sajrajt,tak ti zůstane v chladícím okruhu...
Lepší je vytáhnout ten chladič,a zkusit protáhnout i zbytek okruhu...

Napsal: čtv srp 30, 2007 20:01:13
od turbom
Jasny myslel jsem si to. Ten zbytek okruhu muzu prostriknout hadici?

Napsal: čtv srp 30, 2007 20:40:52
od Anti
Jasný,protáhni to,ale opatrně,ať ti nevylítaj hadice :)

Napsal: pát srp 31, 2007 01:00:26
od misak39
Víčko musí snést velkej přetlak (prokoukni spodní těsnění na takovým tom talířku co ho tlačí pero, jestli je rovnoměrně vymačkaný a není někde místo kde nedosedá) Pokud netěsní spodní těsnění, pouští vodu už při malým přetlaku do expanzky, zavzdušní se systém párou a je špatně. Přetlakovej ventilek je vprostředku toho spodního talířku, a musí těsnit taky na přetlak, ale na podtlak, tzn když ho povytáhneš, musí jít poměrně lehce. Může být zaseklé, zarezlé v osičce nebo nějaká podobná vada, pak neotvírá a nesaje zpět kapalinu. Těsnost a průchodnost veškerých hadic i hadiček je samozřejmě nutná...A pak taky nezapomeň, že voda vaří na 100 st. a kapalina má bod varu výš.... Pokud jde kapalina do spalovacího prostoru nebo do oleje, jak psal Doktor myslím, je to jízdenka na výbrus...

!!!!!! VODA !!!

Napsal: ned zář 02, 2007 00:29:27
od misak39
Jsem kuchal GZPku a vzpomněl si, kudy mi chcala voda!!! Pokud má 600 kilo stejnej motor (jako že jooo) tak nad hlavou je spojovací trubka vody, která vede do termostatu. A ten termostat je na přírubě, která je těsněná O kroužkem, No a ten byl zpuchřelej, tudíž tamtudy chcala voda na hlavu, kde se ovšem stihla odpařit, takže tam byla jen rezavá skvrna. Moc dlouho jsem taky hledal, kudy teče, ale nikde nebylo nic vidět, až jednou čirou náhodou jsem to zjistil... PROHLÍDNI TOHLE !!! Bezpečně to poznáš při teplým nastartovaným motoru se zvednutou nebo sundanou nádrží!!!

Napsal: ned zář 02, 2007 08:40:32
od Pavel ZRX
Na výplach chladících systémů se používají speciální přípravky, jejíchž cena není až tak vysoká. Takže ocet bych vynechal, stejně to moc nefunguje. Zkoušel jsem to u Renaultů 19, kde chlad. systém bývá totálně zasraný. S octem to nešlo.

Napsal: ned zář 02, 2007 08:53:02
od Anti
Mě to na škodovce fungovalo,můj R19 zatím nic takového nepotřeboval...
Ale pokud jsou na to speciální přípravky,asi bude lepší je použít...

Napsal: pon zář 03, 2007 21:15:07
od turbom
Diky vsem za rady.
Diky, zatim se v tom nebudu hrabat. Mel jsem masinu na serizeni vent vuli. Pri te prilezitosti tam pozorny mechaniker dal novy stred na vicko od chladice a pry i nove gumicky okolo tech trubicek ve viku. Za 100 km se zatim neztratilo nic. Takze to necham a uvidi se. :wink: