Stránka 2 z 3
Napsal: úte čer 26, 2007 14:19:51
od GEORG
marek píše:A nevyměnils tam náhodou taky další věci? Třeba desky?
Protože pokud ne, tak si shrnem brzdu:
ručička tlačí na páčku - stejně ať máme pancéřky nebo ne
páčka na pístek - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístek na kapalinu a máme tu tlak - stejný ať máme pancéřky nebo ne, jenom o nepatrný fous později
tlak tlačí dole na pístky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístky tlačí na desky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
desky na kotouč a brzdí to - stejně ať máme pancéřky nebo ne
TAK CO TAM TEDA BRDÍ TAK VÝRAZNĚ JINAK??
U mě pancéřovky vůbec nepomohly, vyhozené peníze.
Desky to zlepšily.
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 14:19:52
od volkswagen
Desky byly stejné, měnila se pochopitelně kapalina.
Jestliže předtím ta motorka brzdila značně gumově (ve srovnání třeba s naší oblíbenou senirsku 636rv03) tak prostě začala brzdit podstatně ostřeji.
Neměřil jsem brzdné dráhy ani jí nezkoušel postavit na prední, možná že ten dojem je způsobený jenom tím že to nastupuje rychleji.
Nicméně navrhuji pokus, vezmeme Petinu ER-6, jestli Peťa svolí, svezeš se na ní před montáží pancéřek a po ní, nic jiného se měnit nebude.
Bereš?
Napsal: úte čer 26, 2007 14:22:08
od GEORG
volkswagen píše:Desky byly stejné, měnila se pochopitelně kapalina.
Jestliže předtím ta motorka brzdila značně gumově (ve srovnání třeba s naší oblíbenou senirsku 636rv03) tak prostě začala brzdit podstatně ostřeji.
Neměřil jsem brzdné dráhy ani jí nezkoušel postavit na prední, možná že ten dojem je způsobený jenom tím že to nastupuje rychleji.
Nicméně navrhuji pokus, vezmeme Petinu ER-6, jestli Peťa svolí, svezeš se na ní před montáží pancéřek a po ní, nic jiného se měnit nebude.
Bereš?
Já se taky přidám, ona mi ji určitě ráda půjčí
Už jsem jel asi tak 25m od stojanu na benzině ve Žďáru
Je to fakt divné, že ty pancíře někdy pomůžou a někdy ne. Obecně se asi jedná o to, v jakém stavu a v jaké kvalitě byly ty původní gumové hadice, které jsou tak jak tak opletené. Mají pouze o nepatrný kousek větší průměr uvnitř.
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 14:23:17
od volkswagen
Fakt je teda to, že teď se v ER-6 měnila brzdovka, vyčistily pístky a subjektivně jsem při cestě ze servisu měl pocit že to taky brzdí podstatně líp....
Napsal: úte čer 26, 2007 14:25:32
od GEORG
volkswagen píše:Fakt je teda to, že teď se v ER-6 měnila brzdovka, vyčistily pístky a subjektivně jsem při cestě ze servisu měl pocit že to taky brzdí podstatně líp....
myslím, že bys tam pancíře ani žádné ostřejší brzdy dávat neměl, protože si Peťa nabije tak akorát kokos.
Paradoxně brzdy s méně ostřejším nástupem a brzdným účinkem jsou pro zajíce o dost bezpečnější.
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 14:26:38
od marek
Jo, beru. Jesttli teda Péťa dovolí abych jí na ní jezdil. Mimochodem seniorka nemá pancéřky, juniorka ano, po výměně desek mezi něma nevidím rozdíl.
A teď trochu OT: se mi včera na okruhu při brždění před předposlední zatáčkou (tou doleva jak ji Čoud nemá rád) postavila motka na přední. Ještě dvě kola mi stříkal z uší nosu atd adrenalin (kromě toho jsem se málem posral).
Napsal: úte čer 26, 2007 14:28:42
od GEORG
marek píše:Jo, beru. Jesttli teda Péťa dovolí abych jí na ní jezdil. Mimochodem seniorka nemá pancéřky, juniorka ano, po výměně desek mezi něma nevidím rozdíl.
A teď trochu OT: se mi včera na okruhu při brždění před předposlední zatáčkou (tou doleva jak ji Čoud nemá rád) postavila motka na přední. Ještě dvě kola mi stříkal z uší nosu atd adrenalin (kromě toho jsem se málem posral).
to nebyl adrenalin, to byl sopel
Maro, musíme vyměnit kameramana, prý z toho vůbec nic není
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 14:29:50
od rudormi
ten pokus může být dobrý. spíš než osobní pocity bych změřil tu brzdnou dráhu (několikrát).
Napsal: úte čer 26, 2007 14:33:13
od GEORG
rudormi píše:ten pokus může být dobrý. spíš než osobní pocity bych změřil tu brzdnou dráhu (několikrát).
jak to chceš měřit, pokaždé na to hrábneš jinak silně, jinak rychle.... na čáru se taky úplně netrefíš
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 14:35:08
od rudormi
rozhodně to bude měřitelnější než subjektivní pocit před a po, když mezi výměnou uběhne pár dní nebo týdnů ...

Napsal: úte čer 26, 2007 14:46:03
od GEORG
kdo brzdí, prohrává
kdo nebrzdí, umírá
najdi tu tenkou hranici pro přežití
G.
Napsal: úte čer 26, 2007 19:15:25
od MMKS
pancéřky zatím vynechte, ale jak dolíváte brzdovku. Já mám tu nádobku tak nějak našikmo, takže když povolím víčko, tak mě samozřejmě troška vyteče, protože nevyužívám celou plochu a tedy objem nádobky.
Jak teda to dolít kapalinu, odmontováváte celou nádobku, nebo jen nahnete motorku, pro lepší dolití?(já bych musel hlavně zvendou předek, nebo na něco nejlíp najet)
Napsal: úte čer 26, 2007 19:48:58
od DoktorZRX
Hlavní je, aby když motorka stojí v rovině byla brzdovka mezi ryskama. Když sundaváš víčko, tak nádobku obal hadříkem

Napsal: úte čer 26, 2007 21:16:15
od Honza-Zed
Musím se zastat VW, protože na Zetku jsou pancéřky markantní. Moc jsem si je neužil, ale tan rozdíl tam je veliký....
Na Jelena taky budu dávat pancéřky....
Napsal: stř čer 27, 2007 09:32:12
od Jindra
Pumpa ti dává malý tlak protože je malá. Mám to samé na zx9r. Taky jsem nad tím laboroval. Taky jsem měníl kapalinu, pancéřovky jinou pumpu, desky. Páčka měla pořád dlouhý chod. Až jsem napojil pumpu jen na 1 kotouč a ejhle páčka brala hned od začátku a pěkně tvrdě, to samé jsem udělal na 2 straně a taky paráda, ale jak jsem to napojil zpět na 2 kotouče tak to mělo zas dlouhý chod. Takže verdikt je že je malá pumpa a nestačí na 6 pístky.