Stránka 2 z 3

Napsal: stř dub 11, 2007 23:31:42
od Lumpy
proč by se omezovalo na 73kW? brzdu můžu udělat...

Napsal: stř dub 11, 2007 23:52:07
od Honza-Zed
Lumpy píše:proč by se omezovalo na 73kW? brzdu můžu udělat...
V německu se to škrtí/škrtilo kvůli nižšímu pojištění a potom to byl i zákon že moto musí mít max. 98PS.

Něco jako v Číně obsah max. 400ccm. :lol:

Napsal: čtv dub 12, 2007 07:10:48
od NRG
JJ, to byla nechvalně známá německá norma - všechny motorky mohou mít max 72 kW/98 k. Ale teď už neplatí.

Napsal: čtv dub 12, 2007 11:19:23
od Lumpy
a do jakého roku se to provozovalo. tohle je 2004, probůh :)

Napsal: čtv dub 12, 2007 11:56:48
od Tomekk
No myslim že v roce 2004 to jeste bylo. Ja mam taky Zko 750 z roku 2004, ale s 81Kw normal-.--- tak nefim no.-...

Napsal: pon kvě 14, 2007 10:00:09
od mk01
lumpy, pohol si nejak s tym problemom?

v piatok sme frajerke kupili Z750 a mame rovnaky problem. 110k musi odchadzat zpod rite. musis to citit. hento nic. nad 7 tisic sa tomu moc nechce, 200 som este nedal, lebo nebola dost dlha rovinka. motorka bola povodne zaskrtena na 25kW, ale uz je odskrtena (vraj). kazdopadne keby to malo stale 25kW, asi by to nejazdilo ani tak, ako to jazdi teraz (z 0-100 celkom ok, ale nikde necitit ze "uz to ide" - je to stale take mdle). moze byt zle odskrtena?

inak je to 2006, ma nabehanych 6000km. olej bol meneny pri 500, potom 2800.

mk

Napsal: pon kvě 14, 2007 18:43:39
od Lumpy
čau. ja vyměnil olej a je to o poznání lepší, nicméně, stále nejede, jak bych si představoval. s hornetem (karburátorovej) sotva držim tempo. divný. prostě ten vršek výkonu chybý. pres 200 sem se už sostal, je pravděpodobný, že to dělal ten olej. A u tebe? máš tam akorát oleje? a co zvukovej projev, žádný neobvyklosti? je to naháč, nemá nijak výraznej nástup, ale co sem koukal na google-videu, litá jim to přes 200 jedna radost. to mě ne. odškrcenou ji můžeš mít blbě, záleží kdo ti to dělal..a co vše dělal.

Napsal: pon kvě 14, 2007 18:50:49
od Lumpy
http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)

Napsal: pon kvě 14, 2007 21:42:08
od mk01
Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk

jo

Napsal: pon kvě 14, 2007 22:50:59
od 666S999
mk01 píše:
Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk
vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí... :lol:

Re: jo

Napsal: úte kvě 15, 2007 00:03:50
od Honza-Zed
666S999 píše:
mk01 píše:
Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk
vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí... :lol:
Děkuji za slovo... :wink:

Je to dáno tím, že Zetka mají všeobecně slabé podvozky vůči výkonu motoru.... Odpružení v originálu je spíše cestovní, tak je zbytečné čekat tvrdost a ovládání podvozku jako z řady ZX.
Při výjezdu ze zatáčky se ti lehce přizvedne předek a přední kolo ztratí adhezi. To zapříčiní vlnění a pocítění nestability...

Napsal: úte kvě 15, 2007 12:11:55
od Lumpy
jojo, vlní se :) ale pokud k tomu nevymeteš ňákou díru tak je to v pohodě. taky to dam do servisu na diagnostiku/dyno

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:52:53
od GEORG
já bych ten měkký podvozek zase až tak moc nezatracoval.
Můžu porovnat stejné trasy, které jsem jezdil loni na Zedovi a teď na desině a musím říct, že ten měkký podvozek na našich cestách je mnohem lepší. Při přejíždění nerovností je motorka daleko víc stabilní, než u tvrdého.

Jasně, že při rovné cestě tě nepodrží při razantním výjezdu ze zatáčky.

G.

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:53:50
od volkswagen
Na to jsou pak dobré progresivní pružiny. Při normální jízdě nabízí komfort standardního odpružení. Když za to začneš tahat tak jsou tužší.

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:56:05
od GEORG
no, jenže takový střeva do vidlí nebudou za pusu.
G.