Stránka 2 z 2

Napsal: pát bře 23, 2007 15:09:27
od volkswagen
Ono zase když nedejbože spadneš tak kufr praskne a jsi v ...... brašnu možná prodřeš, ale zůstane držet pohromadě.... A nepromokavost brašen zajistí igelitkový systém :-)

Napsal: pon bře 26, 2007 13:40:36
od GEORG
volkswagen píše:Ono zase když nedejbože spadneš tak kufr praskne a jsi v ...... brašnu možná prodřeš, ale zůstane držet pohromadě.... A nepromokavost brašen zajistí igelitkový systém :-)
No hlavně brašny vypadají na sportovní mašině poměrně inteligentně, ten kufr, to je dost šílenost.
G.

Napsal: úte bře 27, 2007 07:33:53
od NRG
volkswagen píše:Ono zase když nedejbože spadneš tak kufr praskne a jsi v ...... brašnu možná prodřeš, ale zůstane držet pohromadě.... A nepromokavost brašen zajistí igelitkový systém :-)
Leda si pořídit hliníkovej :D

Georg: mně to zas tak hrozný nepřipadá, pokud tam teda není 54litrová Maxia nebo nějakej samodomo kanystr.

Napsal: pát úno 01, 2008 10:42:50
od Bubrak
Kufr je v pohode, jak na ZX9, tak na ZX10, aspon je na co koukat a prakticka vyuzitelnost uzasna, uz jen ze nosic slouzi jako dalsi uchyty pro gumicuky. Na dovolenou bych urcite neresil jak to vypada, ale co mi to umozni.

Na ZX9 98 jsem mel monorack (ten jsem pouzil i na ZX10 s redukcema), ktery mel uchyty ne na zadnich madlech, ale na mezikusu, ktery byl uchycen pod podsedlakem a ne na sroubu zadniho madla ale na sroubu, ktery je na podsedlovym ramu (a drzi tusim nejakou konstrukci u zadniho svetla, tj to by mohlo fungovat i na 03.

Obrázek

Obrázek[/list]