Stránka 2 z 3

Napsal: úte lis 07, 2006 22:38:10
od DoktorZRX
Kuba má,ale to je 12ka a takový zvíře... :roll: ten rex :lol:

Napsal: stř lis 08, 2006 08:48:20
od volkswagen
Kuba taky

Napsal: stř lis 08, 2006 20:46:46
od DoktorZRX
:bear: :evil4:

Napsal: čtv lis 09, 2006 10:45:29
od rudormi
ten rex je oproti kubovi úplný beránek ... :angel7:

Napsal: čtv lis 09, 2006 21:28:01
od PajaZR
Jo ten můj je beránek :? Kuba???není to ten co má 12ku s cca 160 koníky a hodně věciček z zx-12r?? Koukal jsem na to v ASKU.
Jinak mám doma starý čas.motocykl a tam je zelená ZRX 1100 v úpravě MUZZY a ta má 161koní,na zadním!!!

Napsal: pát lis 10, 2006 20:34:57
od DoktorZRX
PajaZR píše:Jo ten můj je beránek :? Kuba???není to ten co má 12ku s cca 160 koníky a hodně věciček z zx-12r?? Koukal jsem na to v ASKU.
Jinak mám doma starý čas.motocykl a tam je zelená ZRX 1100 v úpravě MUZZY a ta má 161koní,na zadním!!!
Óóóó to chci :roll: ...nebo radši ne,nebudem se pouštět do větších akcí... :scratch:

Napsal: ned úno 24, 2008 15:22:19
od PajaZR
Tak si svýho vymazlenýho Rexíka zatím necháváma nebudu měnit za 12ku.Budu časem řešit bydlení a budu na to potřebovat kačky.
Měl jsem tu možnost se svest na te 12ce a jela fakt líp.Lepší reakce na jakýkoliv kvalt a otáčky.Líp se s tím předjíždělo.to jsou moje dojmy z projíždky jen cca 8km dlouhé.Jinak žádný jiný rozdíl jsem nezpozoroval,asi by to chtělo víc km.

A tak si nechávám německou 11ku,s mdlým výkonem :cry:
Kdyby jste někdo věděl jak to vylepšit(poladit),v čem je rozdíl ve verzích-106PS a 98PS,budu rád.
Předem dík moc :wink:

Napsal: ned úno 24, 2008 16:01:04
od MMKS
když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.

Napsal: ned úno 24, 2008 16:08:04
od PajaZR
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
Třeba ta 106ps má lepší výkonovou křivku.té mojí se fakt odspod nechce.a to je seřízená.
A žádný velký upravy neplanuju.
Ty koně najdeš ve velkým TP.

Napsal: ned úno 24, 2008 16:22:38
od Anti
Tobě nestačí 98Koní?
Mám pro tebe typ:Pujč si na týden Jawu,najezdi s ní alespoň 500Km,a pak sedni zpátky na svojí mašinu...

Napsal: ned úno 24, 2008 16:27:05
od PajaZR
Anti píše:Tobě nestačí 98Koní?
Mám pro tebe typ:Pujč si na týden Jawu,najezdi s ní alespoň 500Km,a pak sedni zpátky na svojí mašinu...
:lol: Jo taky si někdy říkám že bych měl nějaký ten čas jezdit na něčem slabým :lol:

Jinak nejde o koně ale o výkonovou křivku,jak je to naladěný :wink:

Jo,a říkal mi to i muj mechanik,že je to nějaký přidušený.A to je co říct.
Na jaře pujde na brzdu a vám dám vědět.

Napsal: ned úno 24, 2008 16:55:05
od MMKS
a jak vlastně ta brzda funguje, respektive jak spíš vypadá to laďění. Ventily jsou seřízené podle tabulek, karburátory se synchronizují vůči sobě, takže co se tam vlastně dá měnit?
Jo a kolik taková sranda vůbec stojí?

Napsal: ned úno 24, 2008 17:21:47
od PajaZR
Tak to přesně nevím,to bych byl rád kdyby tady někdo napsal svoje zkušenosti s laděním tohoto motoru.

Já jsem zvědav co mě to vyhodí za graf a pak porovnám s jedním co jsem našel na netu.
A pak se uvidí co dál.

Napsal: ned úno 24, 2008 17:26:14
od volkswagen
Brzda je taková věc která měří válcem výkon a krouticí moment na zadním kole a je schopná to přepočítat na výkon na klikové hřídeli.
Co se tam mění je u moderních motorů palivová mapa - to je ta věc která říká motoru kolik má stříkat benzínu do spalovacího prostoru v závislosti na otáčkách, zařazeným stupní, pooteční plynové rukojeti atd.. čím modernější motorka tím víc je po ní čidel a tím víc je dat které tam vstupují.

Smyslem je co nejvíce vyhladit křivku výkonu a krouťáku - aby tam nebyly žádné propady a špičky a motorka táhla tak nějak pořád stejně respektive aby výkon narůstal hezky lineárně

Napsal: ned úno 24, 2008 17:31:18
od MMKS
a cena? Díval hledal jsem to na netu, ale popravdě jsem toho moc nenašel.