Stránka 2 z 2

Napsal: pát lis 03, 2006 07:37:14
od NRG
Hele, zkusím pohledat ve svým "archívu", myslím že loni vyšel v Supermotu velkej test koncovek, měli to tam i přesně měřenej na brzdě příbytek nebo úbytek koní a krouťáku a hodnotili i další věci - vzhled, složitost montáže, zpracování atd. Tak to zkusím najít a naskenovat.

Napsal: pát lis 03, 2006 08:29:17
od pavelik_cz
Mno tak to bys byl poklad :wink: :D

Napsal: pát lis 03, 2006 10:37:31
od NRG
Tak už jsem to objevil, je to v Supermotu 10/2004, je tam 27 testovanejch koncovek (testují to na R1 a Z 750), ale naskenuju to až po neděli, blbne nám tady elektrika, tak nemůžu zapojit skener.

Napsal: pát lis 03, 2006 10:51:20
od volkswagen
Pamatuju-li se dobře tak to testovali na GSX-R a R1 a jediný kdo měl nějaký signifikantní přínos byl Akrapovič se svodama a PCIII nebo se pletu?

Napsal: pát lis 03, 2006 11:10:35
od NRG
To je asi jinej test, tady to testují opravdu na R1 a Z 750 - mám to před sebou. Testují jenom koncovky, ne celý systémy a u R1 má největší přírůstek Laser DuoTech - 2,8 k a 2 Nm, ještě MIVV Ovale Alu (+1,7 k, +4,0 Nm) a FRC (+2,5 k, +3,0 Nm), nejhorší z hlediska přírůstku výkonu a krouťáku je Micron (+0,2 k, -2,0 Nm). Na Z 750 Micron naopak vede (+7,0 k, +2,0 Nm), ještě s EXO 7 (+6,8 k, +9,0 Nm), nejhorší je MIVV Ovale Alu (-0,8 k, -2,0 Nm).

Napsal: pát lis 03, 2006 11:14:53
od Tomyxxx
Hmmm ten Micron se teda vytáhl. No i cena za něj není špatná aspoň co jsem se díval