Stránka 10 z 17

Napsal: stř dub 18, 2007 13:20:58
od čoud

Napsal: stř dub 18, 2007 13:33:30
od marek
Já sice nevím kde sehnat levně tuto sadu, ale podívej se do srovnávacího testu:


Obrázek

a kup si Conti race atack které jsou hodnoceny stejným počtem bodů jako Pirelky, ale dáš za ně se slevou pro CKC nějakých 6700 včetně DPH. :wink:

Napsal: stř dub 18, 2007 13:43:10
od pavelik_cz
Máš máro pravdu, ale to sou supercorsa pro, ne dragon supercorsa pro, to sou novinky pro tento rok. :) Ty mezelery vyjdou na megamoto taky suprově.

Napsal: stř dub 18, 2007 15:46:40
od GEORG
ty brďo, super Čoude, toto je zatím nejlepší cena !
Maro, je to asi dost v hlavě, potřebuju jezdit na něčem, čemu 100% věřím, takže tak. Zkusím se na ty Continy kouknout jak vypadají ve skutečnosti.

G.

Napsal: čtv dub 19, 2007 07:40:31
od marek
Jasně, gumy jsou o pocitech. Vědní obor se jmenuje dojmologie. :D Nechápu proč někdo nevymyslí seriózní způsob testování pneumatik na trenažéru pomocí budíků bez vlivu lidského faktoru a každý rok by se to mělo objevit v mot. časopisech. Relativně nejpřesnější jsou testy kdy jezdci neví na jakých gumách zrovna jedou, ale i tak je to o dojmech. A těch testů se moc neobjevuje. Proto sem ho sem pohodil, výsledky jsou celkem zajímavé.

Marku?!? +boys...

Napsal: čtv dub 19, 2007 08:20:28
od 666S999
nemáte test Continental Road Attack? kolik vyjde s CKC slevou sada na Rexe?
Plýs, picněte to sem...Díky, vašnostové!!! :goodman: :prayer:

Napsal: pát kvě 11, 2007 00:00:15
od hind
Debilni dotaz, jakej je rozdil vlastnosti treba mezi 160 a 180 gumou?
Vyrobce udava 160/60/ZR17 a ja to koupil s 180/60/ZR17 slikama a chci tam dat 170 dunlop 208 nebo 220.
Diky

Napsal: pát kvě 11, 2007 00:16:16
od Tilda
hind píše:Debilni dotaz, jakej je rozdil vlastnosti treba mezi 160 a 180 gumou?
Vyrobce udava 160/60/ZR17 a ja to koupil s 180/60/ZR17 slikama a chci tam dat 170 dunlop 208 nebo 220.
Diky
180 pujde o neco hur do zatacek (pri stejny rychlosti to budes muset vic klopit) ale lip vypada. a jestli to mas napsany i v technicaku tak s tim muzes mit problem protoze motorka neni v radnym technickym stavu

Napsal: pát kvě 11, 2007 07:00:26
od pavelik_cz
180ka by měla mít větší styčnou plochu se silnicí :)

Napsal: pát kvě 11, 2007 07:32:50
od NRG
Vliv rozměru pneumatik na jízdní vlastnosti:

Šířka pneumatiky má rozhodující vliv na jízdní vlastnosti. Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj s úzkým obutím, protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl-jezdec + střed styčné plochy pneumatiky s vozovkou. U širokých pneumatik se střed styčné plochy posouvá vzhledem k vertikální ose motocyklu mnohem více než z úzkých. Naopak, co se týče klopivého momentu vznikajícího při brždění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, zašpičatěné pneumatiky, protože u širších pneumatik je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řídítka.

Při náklonu na nerovné vozovce mají široké pneumatiky sklon motocykl napřimovat, což negativně působí na ovladatelnost stroje. Pokud jsou pro konkrétní stroj homologované pneumatiky různých šířek, doporučuje se vybrat si tu užší variantu, která zaručuje optimálnější jízdní vlastnosti, ikdyž širší pneumatiky díky vetší styčné ploše s vozovkou zajišťují větší přilnavost. Správný výběr je dán především výkonem konkrétního motocyklu, jeho váze a geometrii podvozku. Doporučuji dát na doporučení (respektive předepsání) typu pneumatik od výrobce stroje.

Napsal: pát kvě 11, 2007 11:00:06
od hind
Diky

Napsal: sob kvě 26, 2007 21:00:05
od jary
Chlapi narazil jsem na takovou záhadu. Včera jsem přezul u své ER 5 přední kolo na Continental Avenue a musím říct proti Dunlop Arowmax, kterou jsem tam měl před tím má ta motorka teď o mnohem lepší jízdní vlastnosti. Je mnohem citlivěší do zatáček, před tím jsem ji musel do zatáček tlačit teď tam jde sama. Mám i zadní gumu koupenou, ale ještě jsem ji tam nedal protože tu původní Dunlopku ještě nemám sjetou. Jedno mi ale není jasný. Vzorek na Continentalkach je podobný jako na Dunlopkach tj. ze stran do středu se zbíhající šíp, ale směr otáčení je u přední gumy vyznačený proti směru šípu a u zadní gumy ve směru šípu. Když jsem se ptal v pneuservisu tak mi řekli, že je to tak normální. Viděl jsem na ER 5 podobné gumy zn. Metzeler a bylo to tam taky tak. Není to divný ?

není to divný...

Napsal: ned kvě 27, 2007 01:12:41
od 666S999
přední víc brzdí...proto směr tak...
zadní je hnaná...a brzdí 30% proti předku...proto opačný směr...přední guma je konstruována na přenášení jiné síly než zadek!!!!

a tvar je u přední gumy spíše parabolický a zadek kruhový, vidle je pod úhlem k silnici

Napsal: ned kvě 27, 2007 10:00:00
od MMKS
tady je toho dost http://www.hamletovygumy.net/testy.php. Určitě tam budou i ty Continentali

Napsal: ned kvě 27, 2007 20:14:10
od jary
Díky za vysvětlení.