Stránka 10 z 10

Napsal: ned úno 17, 2008 16:15:08
od MARTY
choseeee ano presne tak to je...a z mrazaku jen nej :D :D

Napsal: stř úno 20, 2008 16:16:00
od Bubrak
Kluci diky za vysvetleni, asi je to jasny, ja myslel ze ta 180 je nizsi, ze ta 190 byla taky /55 ale asi je to /50 bezne, i to mam v manualu. Kolo ma s tou gumou polomer vetsi o 4mm. A pak ten hustsi vzduch, to bude asi hlavni problem. Jinak sem to zkousel samozrejme v obou smerech. Pred mesicem to bylo asi 296 v jednom a 293 v druhym, ted naposled (po vycisteni filtru) tech 299 a 296 v druhym. Tak budu v klidu asi.... :D :D

Re: Víťo!!!

Napsal: čtv úno 21, 2008 10:22:13
od GEORG
volkswagen píše:
666S999 píše:
volkswagen píše:Tak teď jsem z toho voľaký zmätený. Hustota vzduchu s rostoucí teplotou klesá. Takže čím řidší vzduch tím lepší vlastnosti motoru? To mi nedává smysl?

Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..


já o voze a Ty o koze:
2parametry o kterých se bavíme:
1) při nižší teplotě je nasáván hustější vzduch, což prospívá motoru (trochu vyšší výkon)
2) aerodynamické odpory se zvyšují, při pohybu v hustějším vzduchu ( a to je o co kráčí!!! kurňa!!! při teplotě NULA STUPŇŮ CELSIA sakra nepojedeš 300km/h jako při +25 a více :lol: )

a další detaily, jak psal zubr...prokluz kola, rozdíl průměrů kola...
Klid člověče, když nevím tak se zeptám ne? Bavili jsme se o vzduchu co jde do motoru, ten aerodynamický odpor mě nenapadl..
Nejsem technik, ale studený vzduch má jediný význam a to ten, že při ohřátí zvyšuje svůj objem a tím výkon. Proto někteří automobiloví výrobci dávají do sacího systému chladič vzduchu.
G.