Napsal: ned úno 17, 2008 16:15:08
choseeee ano presne tak to je...a z mrazaku jen nej



Nejsem technik, ale studený vzduch má jediný význam a to ten, že při ohřátí zvyšuje svůj objem a tím výkon. Proto někteří automobiloví výrobci dávají do sacího systému chladič vzduchu.volkswagen píše:Klid člověče, když nevím tak se zeptám ne? Bavili jsme se o vzduchu co jde do motoru, ten aerodynamický odpor mě nenapadl..666S999 píše:volkswagen píše:Tak teď jsem z toho voľaký zmätený. Hustota vzduchu s rostoucí teplotou klesá. Takže čím řidší vzduch tím lepší vlastnosti motoru? To mi nedává smysl?
Jinak to s tím vstřikováním vody do motoru mě zajímá, máš k tomu něco bližšího? Pojďme s tím do PM, to asi nebude zajímat všechny a tady to taky nemá co dělat..
já o voze a Ty o koze:
2parametry o kterých se bavíme:
1) při nižší teplotě je nasáván hustější vzduch, což prospívá motoru (trochu vyšší výkon)
2) aerodynamické odpory se zvyšují, při pohybu v hustějším vzduchu ( a to je o co kráčí!!! kurňa!!! při teplotě NULA STUPŇŮ CELSIA sakra nepojedeš 300km/h jako při +25 a více)
a další detaily, jak psal zubr...prokluz kola, rozdíl průměrů kola...