Stránka 9 z 10

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 09:27:57
od ZRX 1984
Zubr píše:Zkusil jsi ten pokus?
Zubr píše:Jo ještě, když namačkáš, pustíš a nebudeš hýbat s moto, tak jestli ta páčka půjde po nějaký době zase k řídítku, tak je zavzdušněno, ale pokud bude potom při zmáčknutí tvrdá, tak je to kotouč, asi tak.
Jo zkusil, ráno jsem to zase lehce domáčknul až k řídítku, jakože skoro bez odporu.

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 09:49:57
od Zubr
ZRX 1984 píše:
Zubr píše:Zkusil jsi ten pokus?
Zubr píše:Jo ještě, když namačkáš, pustíš a nebudeš hýbat s moto, tak jestli ta páčka půjde po nějaký době zase k řídítku, tak je zavzdušněno, ale pokud bude potom při zmáčknutí tvrdá, tak je to kotouč, asi tak.
Jo zkusil, ráno jsem to zase lehce domáčknul až k řídítku, jakože skoro bez odporu.
Co k tomu říct, jestli jsi to provedl doslovně jak jsem to napsal, tak máš ten system zavzdušněnej. Neříkám, že výměna gumiček není potřeba, má své servisní limity, ale teď za to gumičky nemůžou. I zatuhlý pístky ti nemůžou způsobit takové problémy. Rada zní změnit způsob odvzdušňování. Zachvíli napíšu varianty. :wink:

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 10:31:03
od ZRX 1984
Psal mi Méďa natlačit kapalinu spodem... Zkusím co jen půjde

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 10:47:37
od Zubr
Jak máš zapojený hadice?
Bohužel Nissin má nešťastně připojený hadice k třmenu, (mám to taky tak blbě u Gitušky) protože je připojená na kanálku spolu s odvzdušňovákem, což komplikuje celý odvzdušňování.

Můj osvědčený způsob je roztahovat destičky( ideální je mít destičky úplně sjetý) a začít od vzdáleňejšího třmenu. Tím je i dobře rozhejbeš. Postup: otevřít nádržku a hlídat kap, aby nepřetekla, u vzdálenějšího třmenu max.roztáhnout desky a nechat tak, pak roztáhnout desky u druhého třmenu, pomalu aby jen stoupala hladina v nadržce a nevytlačily se pístky v předchozím třmenu. Dobré je když bude někdo sledovat jestli v nádržce nevyběhne bublina, pak ještě pomačkej tu hadičku od nádržky k pumpě, když tam zůstane bublina, tak jí pak nasaješ zpět do systému.
Tak a teď zase mačkáním napumpuj, až se opět dotknou desky kotouče( bez destiček ti vypadne pístek, takže jsou nutný, čím slabší tím lepší, nutný co největší pohyb pístků)
Celý to zopákni tak třikrát a pak si dej pauzu na cígo zpěchat se nevyplácí bubliny se musí dostat co nejvejš.
A pak to opět zopakuj celý dokola.
Tak dlouho, až to bude dobrý, je to zkutečně učinej způsob. :wink:

Pozor: při roztahování desek se neopírej o kotouč, vůbec ty boční síly nezvládá. Já používám roztahovací kleště na "sengrovky", v nouzi menší sikovky, ale nevím jak vypadaj tvoje třmeny, musíš to vymyslet.

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 11:00:05
od Zubr
Buď rád že nemáš ABS, to by ses z toho teprve...... :D

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 11:32:21
od ZRX 1984
Díky Tome, než to celý sundám určitě zkusím tenhle trik. Sjetý destičky bohužel nemám, ale nějak to zkusím vymyslet. prvně zkusím kapalinu protlačit odvzdušňovákem nahoru z obou stran a pak zkusím roztáhnout ty destičky.

Díky kawarádi za rady :-)

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 11:50:09
od Zubr
Ok

Protože jakým koliv protlačováním kap. odvzdušňovákem, odvzdušňuješ jen hadice a pumpu. Z těch třmenů dostaneš ten vzduch jen tak jak jsem popsal víše, kdybys měl Tokica 6sti písty, tak bys to měl o něco jednoduší, relativně, taky jsem se stím minule při rozborce mrdal jak ko..t, ale za dvě hoďky bylo hotovo. Když jsem tehdá dával pancířky, tak se mi to povedlo, komplet odvzdušnit za půl hoďky.

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 12:02:59
od Zubr
Oni totiž výrobci jako Nissin a brembo (a možná i jiní) maj odvzdušňovák hned u hadice, brembo přímo na tom šroubu, fakt na hovno! Takže až nebude vzduch ve třmenech, tak pak můžeš použít konvenční zpùsob odvzdušnění jen hadice a pumpu "namačkat, držet,povolit odvz.,utáhnout, namačkat" vždyť to znáš. A pak to musí chodit. :wink:

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 12:03:49
od ZRX 1984
Zubr píše:Ok

Protože jakým koliv protlačováním kap. odvzdušňovákem, odvzdušňuješ jen hadice a pumpu. Z těch třmenů dostaneš ten vzduch jen tak jak jsem popsal víše, kdybys měl Tokica 6sti písty, tak bys to měl o něco jednoduší, relativně, taky jsem se stím minule při rozborce mrdal jak ko..t, ale za dvě hoďky bylo hotovo. Když jsem tehdá dával pancířky, tak se mi to povedlo, komplet odvzdušnit za půl hoďky.
Říkal jsem si, že mi to na rexovi šlo o mnoho lépe :-) Rex je prostě dokonalý stroj :-)

Re: Devítka

Napsal: pon dub 15, 2013 12:12:26
od Zubr
ZRX 1984 píše:
Zubr píše:Ok

Protože jakým koliv protlačováním kap. odvzdušňovákem, odvzdušňuješ jen hadice a pumpu. Z těch třmenů dostaneš ten vzduch jen tak jak jsem popsal víše, kdybys měl Tokica 6sti písty, tak bys to měl o něco jednoduší, relativně, taky jsem se stím minule při rozborce mrdal jak ko..t, ale za dvě hoďky bylo hotovo. Když jsem tehdá dával pancířky, tak se mi to povedlo, komplet odvzdušnit za půl hoďky.
Říkal jsem si, že mi to na rexovi šlo o mnoho lépe :-) Rex je prostě dokonalý stroj :-)
:D to si piš...

Re: Devítka

Napsal: úte dub 16, 2013 21:21:37
od Zubr
Tak, jak Seky? Zadařilo se?

Re: Devítka

Napsal: úte dub 16, 2013 21:42:26
od 666S999
ZRX 1984 píše:Říkal jsem si, že mi to na rexovi šlo o mnoho lépe :-) Rex je prostě dokonalý stroj :-)
Co to čtu? Ironii? :rolleyes:

Re: Devítka

Napsal: stř dub 17, 2013 09:04:51
od misak39
ojetejch desek ti dodám pytel...

Re: Devítka

Napsal: stř dub 17, 2013 09:18:33
od ZRX 1984
misak39 píše:ojetejch desek ti dodám pytel...
:-) jenže ty máš 6 pístky, jako mám na rexovi, takových mám taky pytel :-)

Re: Devítka

Napsal: stř dub 17, 2013 09:20:16
od ZRX 1984
666S999 píše:
ZRX 1984 píše:Říkal jsem si, že mi to na rexovi šlo o mnoho lépe :-) Rex je prostě dokonalý stroj :-)
Co to čtu? Ironii? :rolleyes:
Žádná ironie, to je fakt :-)