Stránka 9 z 13
De
Napsal: úte bře 03, 2009 21:45:51
od Samčus
Nechcete někdo. Je k mání.

Napsal: úte bře 03, 2009 22:51:18
od KankX
nechci, ale lakovani ma uzasne dabelsky... agrasivita jak blazen, skoro bych se bal ze mi to utrhne zadek

Napsal: stř bře 04, 2009 08:44:57
od Samčus
Rychlý pruhy fungovali i na škodovkách

Ale o zadek se neboj, je jen Z 1000

Re: De
Napsal: stř bře 04, 2009 14:44:16
od GEORG
Samčus píše:Nechcete někdo. Je k mání.

kolik ten mazel stojí?
G.
Napsal: stř bře 04, 2009 15:33:20
od Samčus
Georgi, strašně , nechutně noc to stojí :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =102633370
Ale myslím že Z 1000 pro tebe ideál. Ale do 100 taců asi těžko bude. Ani němci, ani
www.moto.it, a v ČR nejlevnější 110. Ale to zvaž sám.
Napsal: stř bře 04, 2009 15:55:51
od KankX
pekna cena

...ale tech 158 koniku by nebylo spatnych
...jo a jinak Z1000 pro Georga neni ideal, Georg si s ni nerozumi a nedokaze ji zkrotit

Napsal: stř bře 04, 2009 16:35:22
od volkswagen
Hmmmmmmmmm
Geänderte Airbox, umgeschliffene Nockenwellen, ausgewogene Pleuel, bearbeitete Kolben, verdichtend auf 13,8:1, Power Comander und eine scharfe Titan-Carbon-Anlage von Akrapovič – das sind die Zutaten für Performance. Und wie das performt: Unten herum gibt sich die Z 1000 RR wie ein astreiner Sportler eher zahm, fast zaghaft. Aber schwillt der Kamm auf 7000/min, dann jagt die Höly-Kawa derart aggressiv um den Hockenheimring, dass man schon mal schluckt.
Napsal: stř bře 04, 2009 16:36:25
od KING
Napsal: stř bře 04, 2009 20:56:32
od tomson
volkswagen píše:Hmmmmmmmmm
Geänderte Airbox, umgeschliffene Nockenwellen, ausgewogene Pleuel, bearbeitete Kolben, verdichtend auf 13,8:1, Power Comander und eine scharfe Titan-Carbon-Anlage von Akrapovič – das sind die Zutaten für Performance. Und wie das performt: Unten herum gibt sich die Z 1000 RR wie ein astreiner Sportler eher zahm, fast zaghaft. Aber schwillt der Kamm auf 7000/min, dann jagt die Höly-Kawa derart aggressiv um den Hockenheimring, dass man schon mal schluckt.
Uz jen prelozit

Napsal: stř bře 04, 2009 21:00:14
od Jana Kawa
no, to jsme si fakt početli

Napsal: čtv bře 05, 2009 09:25:29
od volkswagen
Aha, sorry

Pozměněný Airbox, přebroušené vačkové hřídele, vyvážené ojnice, změněné písty komprese na 13,8:1, PC, ostrý titankarbonový výfukový systém od Akrapoviče - to jsou ingredience pro výkon

zhruba...
Napsal: čtv bře 05, 2009 09:26:35
od Ladis
Vyměněný airbox, broušené vačkové hřídele, vyvážená ojnice, upravené písty, komprese na 13,8:1, Power Comander a ostrý Titan-carbonový výfukový systém od Akrapoviče - to jsou doplňky pro výkon.
Dole se zdá Z1000 RR jako docela krotký sportovec, skoro plachý. Od 7000 ot./min. ale ožívá a žene pekelnou Kawu tak agresivním způsobem, že na okruhu v Hockenheimenu člověk stačí sotva polykat!
Napsal: čtv bře 05, 2009 11:47:47
od Samčus
Tak děkujem gramotnejm.

už je o jasný ale půl mega za Z1000 mě jasný stejně není.

Napsal: čtv bře 05, 2009 13:30:48
od MARTY
ale masina je to krasna..to se musi nechat...takova ze pusobi stylem..pozor na mne

Napsal: pát bře 06, 2009 09:20:43
od matt
válečné barvy no

luxusní