neví někdo čím to může být. Na dovči jsem si všiml, že se mi hůř skládá do vraceček (takové ty na 1. st) a taky se mě zdálo, že pokud zatáčka nebyla vyloženě rychlá, tak se mě dost na předním kole vlnila. Teď jsem zkoušel dělat takové ty zahřívací obloučky a šlo to ztuha a řídítka se vždy jakoby sama hned zavřela/narovnalo. Vím, že by to mohlo být přední gumou, má sice starší DOT, ale má najeto teď tak 3-4 tisíce a nezdá se mě nějak oskákaná.
Taky jsem před tím nechával pro sychr dotahovat krk řízení a kamoš to tipuje právě na to, že mu něco podobného dělalo kolo, když to moc dotáhl. Jak to vidíte? (vím, křišťálová koule....). Taky mě napadlo, jestli nejsou už unavené přední pružiny, protože když jsem zkoušel tlumení, že jsem zatlačil na krk řízení, tak jako bych překonal překážku, pak se několik čísel propadnou a pak teprve je zase odpor.
A teď si naseru do hnízda, ale... Na dovči jsem zkusil kamošovo Tuono 2006 a FZ1S 2007. Je to blbé, ale ten rozdíl je oproti
MOJEMU velký krok dopředu. Vím, že to nejsou motorky úplně stejného kalibru, měli novější gumy, ale přiznám se, že jsem jim prostě nestíhal a když jsem zkusil ty jejich, tak jen ve mě to nebylo. Podvozek v zatáčkách a samotná vůle zatáčet šla hlavně v těch utažených zatáčkách hodně cítit. Motor jsem když jsem jeli rychleji držel raději skoro furt kolem 7t ot. aby mě na výjezdech moc neujížděli a brzdy radši nehodnotím. Mám pancéřky, SBS desky (najeto tak 3t km), měněnou kapalinu, kotouče daleko v míře, přesto jsem musel v půli dovolené odvzdušňovat, protože jsem to asi přebrzdil a páčka šla víc a víc k řídítkům (jel jsem s manželkou ale bez báglů). Zase na druhou stranu ta váha je v poctivém materiálů. ta FZ1S se podařila v malá rychlosti položit a hned byl důlek od říditek v nádrži. Já to bohužel na bok měl položené několikrát (0 km/h) a max rýha v laku
