Stránka 8 z 8
Napsal: pon zář 01, 2008 16:51:23
od Ladis
Jirka_Z píše:Pozorne tohle sleduju, protoze bych si chtel next year taky koupit nejakou spis cestovni za neco mezi 7 az 10t treba takze me to moc zajima co z tohodle "vypadne", ale mam pocit, ze KankX tohle tema neotevre - takze neodepise...
...už jen proto, že o helmách je toho na foru, jak kapek v lijáku...

Tohle nechte "malejm" Ninjám...

Napsal: pon zář 01, 2008 21:00:57
od Elvis.
njn.... taky do toho nechci kecat, ale admini, kdyz by udelali thread o helmach a soupli tam tuhle diskuzi, tak by to pomohlo jak lidem, co se o to zajimaj, tak by se to tu procistilo. A kdyz uz v tom budou, tak muzou tohle moje kecani do jejich prace taky smaznout

Napsal: úte zář 02, 2008 18:30:45
od maxim87
maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Napsal: úte zář 02, 2008 18:33:03
od Jirka_Z
Hej - STOP - nekde bude chyba - podle me je to 4takt to co mas...
Jel jsem na tom a dost si myslim, ze aspon tohle poznam.
Napsal: úte zář 02, 2008 18:43:42
od misak39
maxim87 píše:maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Celou dobu žiju v bludu, že je to čtyřtakt

A nebo jsou kokoti v servisu?
Napsal: úte zář 02, 2008 18:45:49
od Jirka_Z
Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu

cha chááááá:
Napsal: úte zář 02, 2008 18:52:37
od 666S999
Jirka_Z píše:Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu

http://www.kawasaki.com/Products/Detail ... nt=details
parallel twin DOHC

, jsem už dlouho dvoutakt neviděl
svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu

, jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...
Napsal: úte zář 02, 2008 18:55:49
od DoktorZRX
No snad tam nedává celou dobu olej do benzinu...

Re: cha chááááá:
Napsal: úte zář 02, 2008 19:09:17
od maxim87
666S999 píše:svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu

, jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...

To byl spis muj preblept..