podrobnejsi vytah z testu nez tady napsal Zdrahy:
Nejdriv tam melou cosi o tom, ze Schwarzenegger (svalovec) mel take dva hlavni protivniky, stejne jako je to tady v testu. Plky, plky, plky... pak pisou ze pravdepodobne dojdeme k zaveru ze vsichni tri jsou svym zpusobem vitezove. Plkdy, plky, plky...pak ze ZRX taha na nejvyssi rychlostni stupen bez protestu od 25Mph, XJR od 20Mph a oba prevalcuje brutalnim zatahem GSX. Pak cosi o hmotnostech GSX 256kg, XJR 23kg a ZRX 223kg coz jasne dokazuje ze nelze udelat vetsi obsah bez narustu vahy. Ze pry vsechny brzdy jsou dobre ale ZRX nejlepsi. Pricitaji to na vrub vaze, tezsi motorka, delsi brzdna draha. Pak tomu uplne nerozumim, ale rekl bych ze hodnoti vzhled, kde pisou neco jako ze ZRX je proste uplne atypicka

zatimco XJR je jasny retro a GSX brutalni a svalnata...

Pak testujou tu Suzuki ze je velka a macata ze vsech stran, ze ma nejvetsi sedlo ze vsech, ze ma idealni rozlozeni stupacka, sedlo, riditka. A ze pry i v maximalnich rychlostech se na ni da jet aniz bys pak musel rovnat krk

(tak to nevim, ale budiz). Bla, bla, bla ...shrnu, jezdi dobre pomalu i rychle

a ze kdyz ji vytocis na 9tis ot. ze se menis v zavodnika a ze pry dobry. Vibrace minimalni a slaby zvuk vyfuku a nakonec si u ni stezuji na brzdy, ze nemaji zpetnou vazbu a ze to brzdeni je takove neprime

Tak a ted jdou do ZRX. Posez se jim zda mene pohodlny. ZRX je pry jedina ktera udela wheelie plynem??? (tady tomu uplne nerozumim...) Ze motor je naprosto linearni a asi ze je prca kdyz ma kolo 4 stopy nad zemi a ze za normalnich okolnosti se na nem jezdi snadno. Odpruzeni je tvrdsi nez GSX i XJR. Predni tlumice maji nejlepsi moznosti nastaveni ze vsech. Pokud nejste tezky jak prasata, tak zadek nechte jak je

Bla, bla, bla... Pak plkaji nejake kraviny, ze je prakvapive, vzhledem k hodne predklonene jizdni pozici, je na dalnici nejmene komfortni

a ze si kdyztak misto minimalni kapotaze Lawsona mate koupit poutovou atrakci, verzi S. (Mildo to tam fakt pisou, za to ja nemuzu). 6ti pistkove brzdy jsou dobre co se sily tyka ale "neco" je na nich nic moc stejne jako u XJR. Prestoze vypada z teto trojice jako nejstarsi, je to VLK V ROUSE BERANCIM... (doslovny preklad!!) pak me to nebavi... plky o XJR... a nakonec finale ZRX je nejovladatelnejsi a nejlepe brzdici, ma vsak nejslabsi motor a je nejmene pohodlna na delsich cestach. Je to lehci zavodnik a taha dobre. XJR je neco mezi ZRX a GSX. ZRX je mnohem lepsi v zatackach. XJR je nejlepsi na cestovani. O GSX ve finale moc nepisou

A VERDIKT: Chcesli brutalniho svalovce, jdi do GSX, chcesli retro s charakterem jdi do XJR a chcesli to ostatni jdi do ZRX

...autor by si pry vybral GSX
