
ZRX II
nemam rexe...ale hele...tady ses jak ve vate...tihle kluci co ti zatim poradili vi o cem mluvi...tihle ti med kolem huby a zvasty podeprene vasni ke sve znacce blabolit nebudou...a ze je rex dobra motorka a drzak...na to vem jed...jezdim s nima uz dlouho a nic...porad jezdi a nic...porad dobry....neslapnes vedle v zadnem pripade...tedy pokud nekoupis stroj pred vyrazenim z provozu...



ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Tak tedy ano!
Tak to zatím vypadá, že má volba nebyla az tak zcestná. Teď se presvědčit na vlastni kůži a začít shánět svého Rexíka. Předběžně jsem myslel využít víkendu k výletu do Teplic, nebo pokud plánujete nějaký výjezd, dorazit na určené souřadnice (Pekelné doly, Dubá, Liběchov nebo klidně pod Milešovkou
) . Tak jak to vidíte? Hodí se tento víkend? (dotaz asi především na KrankXe). Pokud se dohodnete na nějakém výjezdu - přizpůsobím se. Dík 


- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Teď mám obavu,aby se to pana KrankXe nedotklo!!
Zítra by měl mechoš rozebrat karburátory,ještě je šance,že to bude blbost...Ale radši nedoufám...
Benzín tekl z airboxu a nešlo to natočit,bo byly rovněž plný válce....A kapalina je co,Halík? Nestlačitelná!! (Sorry Zdrahy)
Takže budu o víkendu pojízdnej,pokud se stane zááázrak...
Na závěr bych chtěl podotknout,že bych byl nerad aby tato moje závadička odradila budoucího rexaře,protože když si pročte nekolik set stránek témat ZRX,zjistí,že závad je jako šafránu.Navíc tato moje byla způsobena lidskou blbostí....
Toš tak! (Sorry Daku)

Zítra by měl mechoš rozebrat karburátory,ještě je šance,že to bude blbost...Ale radši nedoufám...
Benzín tekl z airboxu a nešlo to natočit,bo byly rovněž plný válce....A kapalina je co,Halík? Nestlačitelná!! (Sorry Zdrahy)
Takže budu o víkendu pojízdnej,pokud se stane zááázrak...
Na závěr bych chtěl podotknout,že bych byl nerad aby tato moje závadička odradila budoucího rexaře,protože když si pročte nekolik set stránek témat ZRX,zjistí,že závad je jako šafránu.Navíc tato moje byla způsobena lidskou blbostí....
Toš tak! (Sorry Daku)
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
Plané obavy
Pana KankXe bych se nedovolil nijak dotknout a pokud jde o mou zdrženlivost ohledně nadšení z toho jak je ZRX úžasný stroj, o to větší bude mít váhu, pokud se pro něj rozhodnu
A co se týká závad - jak jsem psal, mám TDM s motorem co vydrží běžně přes 100tis km bez zásadnější opravy - u mne 14dní před odjezdem do chorvatska (Zell am see - Triglav a pak tyden popojíždění u moře) při strartu vynechal starter, motor kopl zpátky a ohnul mi ojnici - blesková oprava za 10tis.... Neboli, stalo se něco, co nikdy nikdo a nikde neviděl - alespoň nikdo z nemalého počtu lidí které jsem oslovil.
Takže, co všechmo se může stát v ZRX poznáte teprve, až se zařadím mezi Vás
. Alespoň tu bude co řešit .
KankX: Poslal jsem ti výzvu k autorizaci na ICQ - kdyby jsi se tam dostal můžeme dohodnout kdy by jsi na mne měl čas - pokud tvá nabídka ještě platí. dík moc

A co se týká závad - jak jsem psal, mám TDM s motorem co vydrží běžně přes 100tis km bez zásadnější opravy - u mne 14dní před odjezdem do chorvatska (Zell am see - Triglav a pak tyden popojíždění u moře) při strartu vynechal starter, motor kopl zpátky a ohnul mi ojnici - blesková oprava za 10tis.... Neboli, stalo se něco, co nikdy nikdo a nikde neviděl - alespoň nikdo z nemalého počtu lidí které jsem oslovil.
Takže, co všechmo se může stát v ZRX poznáte teprve, až se zařadím mezi Vás

KankX: Poslal jsem ti výzvu k autorizaci na ICQ - kdyby jsi se tam dostal můžeme dohodnout kdy by jsi na mne měl čas - pokud tvá nabídka ještě platí. dík moc
jj
Přesně tohle je můj případ 
Jak řekl můj kamarád Maďar: Pokud je něco jen trošku na hraně, tak ty spadneš zásadně tam kde jsou sračky a minimálně po krk....

Jak řekl můj kamarád Maďar: Pokud je něco jen trošku na hraně, tak ty spadneš zásadně tam kde jsou sračky a minimálně po krk....
Manualy
Netuším jak jste na tom, ale abych také maličko přispěl - kdyby někdo potřeboval nějaké manuály nejen na ZRX.
Kdyby jste to někdy nemohli najít , odkaz mami na svých stránkách - a ty jsou v profilu.
Kód: Vybrat vše
http://manualz.info/index.htm
Kdyby jste to někdy nemohli najít , odkaz mami na svých stránkách - a ty jsou v profilu.
Re: Poděkování
Což o to, Zdrahy by docela rád někam přijel - jenže tenhle víkend jede autem do Východních čech a příští víkend jede na Skalku (taky autem). Letos už na motorku sednu předpokládám pouze cestou do MV2 kde ji rozeberou a budou na ní dělatblackbiker píše:Nevim jak jsi se dohodl s KankXem, ale pokud by jel on k vam do Roudnice tak bych jel klidne taky a mozna by mohl dojet i Zdrahy z Prahy, protoze bych rad slysel zvuk jeho noveho Ixilu (ale to je jen moje zbozny praniFishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti- pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.
Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.
Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.
Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.
Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?
Díky D.)

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Re: Manualy
[quote="FishX3"]Netuším jak jste na tom, ale abych také maličko přispěl - kdyby někdo potřeboval nějaké manuály nejen na ZRX.
Taky bych zkusil přihodit něco k ZRX. Jestli jezdíš TDM, pak je to super stroj, taky jsem na tom seděl, vždycky jsem chtěl něco takového, V-Strom, Varadero či TDM 900. Svezl jsem se na všech strrojích krom Varadera a pak j sem úplnou náhodou skočil na ZRX 1100 eNko a jestli to znáš, tak mě to padlo do ruky a nemohl jsem se toho vynabažit, prostě na všech motorkách se mi jezdilo fajn, ale Rex mi tak nějak víc padnul do ruky. Super ovládání oproti vysokým strojům jako V-Strom. Mám 184 cm a 87 kg a nikdy jsem neměl problém s manipulací na místě nebo za jízdy. Při prvním svezení Tě Rex oproti jiným strojům okouzlí krouťákem a když v 90 km/h zatáhneš za plyn tak do maximální rychlosti u mě tachometrovejch ( 260, takže si myslím 230 - 240 poctivejch ) si užíváš neuvěřitelnej krouťák, se kterým jsem se setkal pouze u Rexe a V-maxe, protože jiný chopery jsem nezkoušel. A pak už si buedš užívat jen toho, že přijdeš cvrkneš a jedeš. Na cestování určitě bude lepší eSko, ale třeba King má na eNku vyšší plexi. Můj sen po skoku na ZRX byl Edie a proto jsem si ho pořídil a je to super. Pravda je ta že všichni co tady píšou jsou zkušení borci a ne Rexech mají namotáno tisíce kilometrů a nic vážnýho jsem od nich neslyšel že by se motorce stalo. Samozřejmě že tenhle motor je tzv k neutahání. Já osobně bych neměnil, protože občas zkouším projet se na jiných strojích a vždy jsem rád, že skočím zpět na ZRX. Já na ZRX mám namotáno málo asi 6 tis tenhle rok a problém jsem neměl... Hoj a rádi Tě uvítáme v klubu.
Taky bych zkusil přihodit něco k ZRX. Jestli jezdíš TDM, pak je to super stroj, taky jsem na tom seděl, vždycky jsem chtěl něco takového, V-Strom, Varadero či TDM 900. Svezl jsem se na všech strrojích krom Varadera a pak j sem úplnou náhodou skočil na ZRX 1100 eNko a jestli to znáš, tak mě to padlo do ruky a nemohl jsem se toho vynabažit, prostě na všech motorkách se mi jezdilo fajn, ale Rex mi tak nějak víc padnul do ruky. Super ovládání oproti vysokým strojům jako V-Strom. Mám 184 cm a 87 kg a nikdy jsem neměl problém s manipulací na místě nebo za jízdy. Při prvním svezení Tě Rex oproti jiným strojům okouzlí krouťákem a když v 90 km/h zatáhneš za plyn tak do maximální rychlosti u mě tachometrovejch ( 260, takže si myslím 230 - 240 poctivejch ) si užíváš neuvěřitelnej krouťák, se kterým jsem se setkal pouze u Rexe a V-maxe, protože jiný chopery jsem nezkoušel. A pak už si buedš užívat jen toho, že přijdeš cvrkneš a jedeš. Na cestování určitě bude lepší eSko, ale třeba King má na eNku vyšší plexi. Můj sen po skoku na ZRX byl Edie a proto jsem si ho pořídil a je to super. Pravda je ta že všichni co tady píšou jsou zkušení borci a ne Rexech mají namotáno tisíce kilometrů a nic vážnýho jsem od nich neslyšel že by se motorce stalo. Samozřejmě že tenhle motor je tzv k neutahání. Já osobně bych neměnil, protože občas zkouším projet se na jiných strojích a vždy jsem rád, že skočím zpět na ZRX. Já na ZRX mám namotáno málo asi 6 tis tenhle rok a problém jsem neměl... Hoj a rádi Tě uvítáme v klubu.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
na motorkari.cz jedna slečna/paní, co jezdí na Suze-Savage-choppérku napsala, že ZRX je jedna neškadědších motorek.
Já jí názor neberu, jen konstatuju, že má trochu lepší jízdní valastnosti a trochu líp vydrží s dechem do kopce. Jinak ZRX je hroznej veterán, kdo byho chtěl??? Nemusíš furt do servisu (až na servis.intervaly
) není bez chyb...ale "čínské" mouchy rozhodně nemá, na rozdíl od Ducati jezdí i v prudkém dešti...
Je nás málo, ale to je snad výhoda! Někomu se zdá škaredý, hnusný a veterán, pro mne je ztělesnění "betelný" a sladěný motorky. (není to rozfláknuté monstrum od kolotočářů z "čínské tržnice" jak Blééékink)
Tak vítám (snad) mezi stejně postižené zrakem a citem!
Já jí názor neberu, jen konstatuju, že má trochu lepší jízdní valastnosti a trochu líp vydrží s dechem do kopce. Jinak ZRX je hroznej veterán, kdo byho chtěl??? Nemusíš furt do servisu (až na servis.intervaly

Je nás málo, ale to je snad výhoda! Někomu se zdá škaredý, hnusný a veterán, pro mne je ztělesnění "betelný" a sladěný motorky. (není to rozfláknuté monstrum od kolotočářů z "čínské tržnice" jak Blééékink)
Tak vítám (snad) mezi stejně postižené zrakem a citem!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
666S999: No vida, dokoce i slečna pochopila že je ZRX NEJ (svým způsobem
) - když jsem tam koukal, tak jsem se trošku vylekal tématu kde na kohosi vykoukla klikovka...ZRX S. To je jak ta moje ojnice. na TDM..
Co se týká V-Strom, TDM, nebo Varadero. jezdil jsem na všem asi nejuniverzýlnější je STROM (hodně v poho, jak na kole). Varan na svou váhu fajn, ale moc plastů a už je to vcelku i kobyla - i když kamarád na tom na Nuba -libechov brousil stupačky. TDM je muj mazel, ma napul sportovni i cestovatelskou dusi - no a kdyz si tak jedu po praze a koukam zvrchu jak z náklaďáku - je to pohoda. Kdyby bylo TDM 1050 nebo 1200 - budu to chtít. ZRX se mi jeví podobně - pohodlná cestovní mašina, která se nechá i sportovně povodit - proto jsem si ji původně vybral.
Jinak ke krouťáku - v sobotu jsem byl na vyjížď ce s kámošem co má Triumph Rocket III (140k, 200Nm, 3válce, obsah 2.3l )
)

Co se týká V-Strom, TDM, nebo Varadero. jezdil jsem na všem asi nejuniverzýlnější je STROM (hodně v poho, jak na kole). Varan na svou váhu fajn, ale moc plastů a už je to vcelku i kobyla - i když kamarád na tom na Nuba -libechov brousil stupačky. TDM je muj mazel, ma napul sportovni i cestovatelskou dusi - no a kdyz si tak jedu po praze a koukam zvrchu jak z náklaďáku - je to pohoda. Kdyby bylo TDM 1050 nebo 1200 - budu to chtít. ZRX se mi jeví podobně - pohodlná cestovní mašina, která se nechá i sportovně povodit - proto jsem si ji původně vybral.
Jinak ke krouťáku - v sobotu jsem byl na vyjížď ce s kámošem co má Triumph Rocket III (140k, 200Nm, 3válce, obsah 2.3l )
