Olej na vzduchovej filtr
Olej na vzduchovej filtr
Ahoj, jaky mate zkusenosti impregnovanim vzduchovejch filtru? Potrebuju napustit molitanovej filtr a nevim jestli si mam kupovat ve spreji (coz je ukrutne drahy) nebo nakej levnejs ve flasce. A jestli vubec musim kupovat olej primo pro filtry...kamos to normalne bezne koupa v normalnim oleji...dik za nazory
KLR 650
No to bych chtěl pak vidět tu propustnost toho filtrukalisek píše:Jestli je to normalni nevim...ale nektery lidi to asi bezne delajDak-Ninja píše:No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?

Osobně filtr vyfoukám 2x za sezonu a jednou za dvě sezony ho vyměním...těch 500kč/2 roky není zas tak strašný a když ušetřím na NEkupování těch všech mazátek,olejíčků a sračiček,mám ho zaplacenej...
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Na molitanový filtr používám čistič i olej k tomu určený, v litrovém balení. na molitan není spray potřeba, protože se filtr do oleje ponoří a z lehka vymačká. Žádné ždýmání, chvilku neckat prosáknout do molitanu a montovat. Na textilní filtry KN je lepší použít olej ve spreji a nijak to s nástřikem nepřehánět.
ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten hadr asi cistý nikdy nebude.blafo píše:Si prectete manual a tam je primo napsano potrit filtr motorovym olejem SAE 30. Lepsi bude urcite olej primo na filtry, dulezite je v obou pripadech napusteny(namoceny) filtr dukladne osusit hadrem. Srolovat do hadru, dokud hadr nebude cisty.
ZRX 1200 R
Už jsem to tu jednou psal:Měl jsem mašinu od člověka co ji nechával servisovat v originálním servisu Kawasaki-a molitanový filtr byl suchý...
Jinak v mém manuálu píšou:Olej SAE 30W,promnout neždímat.Osobně jsem pořídil originál olej pro filtry na namáčení,ale když jsem viděl tu viskozitu,tak mě napadly dvě věci:1nedotane se tam voda,2Nedostane se tam pořádně ani vzduch...Snad to mají kluci japonský předimenzované(plochu filtru) a počítají z těmi ztrátami díky oleji...
Jinak v mém manuálu píšou:Olej SAE 30W,promnout neždímat.Osobně jsem pořídil originál olej pro filtry na namáčení,ale když jsem viděl tu viskozitu,tak mě napadly dvě věci:1nedotane se tam voda,2Nedostane se tam pořádně ani vzduch...Snad to mají kluci japonský předimenzované(plochu filtru) a počítají z těmi ztrátami díky oleji...
Jeden stačí....na všechno....
Čili, podle toho co píšeš (a co píše DoktorZRX) je nejlepší to s tim olejem moc nepřehánět....a nejlíp impregnovat jen z vnější stranyAnti píše:Už jsem to tu jednou psal:Měl jsem mašinu od člověka co ji nechával servisovat v originálním servisu Kawasaki-a molitanový filtr byl suchý...
Jinak v mém manuálu píšou:Olej SAE 30W,promnout neždímat.Osobně jsem pořídil originál olej pro filtry na namáčení,ale když jsem viděl tu viskozitu,tak mě napadly dvě věci:1nedotane se tam voda,2Nedostane se tam pořádně ani vzduch...Snad to mají kluci japonský předimenzované(plochu filtru) a počítají z těmi ztrátami díky oleji...
KLR 650
Máš dvě možnosti:Buď to jen lehce "poprášit" nebo pořádně vyždímat.Mojí KLR to zas tak nevadilo,ale jak jsem psal,KLR z autorizovaného servisu mělo filtr úplně čistý.Já,když jsem viděl jak se ten speciální olej táhne,sem to pořádně vymačkal do hadry.Ale uvažuju spíš o nějaké papírové vložce.Nejsem zas takovej ofroadovej jezdec abych nacákal blato to airboxu...
Jeden stačí....na všechno....
No to by mě zajímalo kolik za tu sezonu najezdíš kilometrů a že ti to za ty dva roky ještě jezdí. Jinak já mám už pět let sprej od Motulu ( cca400kč už nevím), čistil jsem filtr cca 15krát a ještě není úplně prázdnej ( ale už jsem si koupil novej, kdyby mi najednou došel). Pokud ten filtr není úplně suchej, tak z něj nevyfoukáš ani kulový(Chudák motor).MiMoZa píše:No to bych chtěl pak vidět tu propustnost toho filtrukalisek píše:Jestli je to normalni nevim...ale nektery lidi to asi bezne delajDak-Ninja píše:No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?![]()
Osobně filtr vyfoukám 2x za sezonu a jednou za dvě sezony ho vyměním...těch 500kč/2 roky není zas tak strašný a když ušetřím na NEkupování těch všech mazátek,olejíčků a sračiček,mám ho zaplacenej...
Nikdy jsem novej filtr nekupoval, tak by mě zajímalo jestli je orig. filtr z výroby nastříkanej nebo suchej. Jeden kámoš koupil z druhovýroby filtr na ZZR600 a ten byl tak nacucanej olejem, že to zzero nešlo ani natočit.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní