Olej na vzduchovej filtr

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Olej na vzduchovej filtr

Příspěvek od kalisek » pon bře 31, 2008 00:23:26

Ahoj, jaky mate zkusenosti impregnovanim vzduchovejch filtru? Potrebuju napustit molitanovej filtr a nevim jestli si mam kupovat ve spreji (coz je ukrutne drahy) nebo nakej levnejs ve flasce. A jestli vubec musim kupovat olej primo pro filtry...kamos to normalne bezne koupa v normalnim oleji...dik za nazory
KLR 650

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon bře 31, 2008 00:29:59

No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » pon bře 31, 2008 00:32:24

Dak-Ninja píše:No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?
Jestli je to normalni nevim...ale nektery lidi to asi bezne delaj :D
KLR 650

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pon bře 31, 2008 07:14:36

kalisek píše:
Dak-Ninja píše:No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?
Jestli je to normalni nevim...ale nektery lidi to asi bezne delaj :D
No to bych chtěl pak vidět tu propustnost toho filtru :roll:
Osobně filtr vyfoukám 2x za sezonu a jednou za dvě sezony ho vyměním...těch 500kč/2 roky není zas tak strašný a když ušetřím na NEkupování těch všech mazátek,olejíčků a sračiček,mám ho zaplacenej...

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon bře 31, 2008 08:06:16

Na molitanový filtr používám čistič i olej k tomu určený, v litrovém balení. na molitan není spray potřeba, protože se filtr do oleje ponoří a z lehka vymačká. Žádné ždýmání, chvilku neckat prosáknout do molitanu a montovat. Na textilní filtry KN je lepší použít olej ve spreji a nijak to s nástřikem nepřehánět.
ZRX 1200 R

blafo
Příspěvky: 13
Registrován: pát bře 21, 2008 14:39:24

Příspěvek od blafo » úte dub 01, 2008 00:11:11

Si prectete manual a tam je primo napsano potrit filtr motorovym olejem SAE 30. Lepsi bude urcite olej primo na filtry, dulezite je v obou pripadech napusteny(namoceny) filtr dukladne osusit hadrem. Srolovat do hadru, dokud hadr nebude cisty.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte dub 01, 2008 12:40:40

blafo píše:Si prectete manual a tam je primo napsano potrit filtr motorovym olejem SAE 30. Lepsi bude urcite olej primo na filtry, dulezite je v obou pripadech napusteny(namoceny) filtr dukladne osusit hadrem. Srolovat do hadru, dokud hadr nebude cisty.
Tak ten hadr asi cistý nikdy nebude.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte dub 01, 2008 20:50:59

Filtr je nejlepší lehce stříknout, nebo potřít, ale né vnitřní saci stranu. Nenamáčel bych ho. To už je pak nasátej moc :?
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř dub 02, 2008 11:03:09

Už jsem to tu jednou psal:Měl jsem mašinu od člověka co ji nechával servisovat v originálním servisu Kawasaki-a molitanový filtr byl suchý...
Jinak v mém manuálu píšou:Olej SAE 30W,promnout neždímat.Osobně jsem pořídil originál olej pro filtry na namáčení,ale když jsem viděl tu viskozitu,tak mě napadly dvě věci:1nedotane se tam voda,2Nedostane se tam pořádně ani vzduch...Snad to mají kluci japonský předimenzované(plochu filtru) a počítají z těmi ztrátami díky oleji...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » stř dub 02, 2008 11:34:11

Anti píše:Už jsem to tu jednou psal:Měl jsem mašinu od člověka co ji nechával servisovat v originálním servisu Kawasaki-a molitanový filtr byl suchý...
Jinak v mém manuálu píšou:Olej SAE 30W,promnout neždímat.Osobně jsem pořídil originál olej pro filtry na namáčení,ale když jsem viděl tu viskozitu,tak mě napadly dvě věci:1nedotane se tam voda,2Nedostane se tam pořádně ani vzduch...Snad to mají kluci japonský předimenzované(plochu filtru) a počítají z těmi ztrátami díky oleji...
Čili, podle toho co píšeš (a co píše DoktorZRX) je nejlepší to s tim olejem moc nepřehánět....a nejlíp impregnovat jen z vnější strany
KLR 650

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř dub 02, 2008 18:55:01

Máš dvě možnosti:Buď to jen lehce "poprášit" nebo pořádně vyždímat.Mojí KLR to zas tak nevadilo,ale jak jsem psal,KLR z autorizovaného servisu mělo filtr úplně čistý.Já,když jsem viděl jak se ten speciální olej táhne,sem to pořádně vymačkal do hadry.Ale uvažuju spíš o nějaké papírové vložce.Nejsem zas takovej ofroadovej jezdec abych nacákal blato to airboxu...
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř dub 02, 2008 18:55:30

Anti píše správně, promnout a neždímat.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » sob dub 05, 2008 14:43:34

Tak sem tak koukal po netu a zjistil sem že olej s vizkozitou 30 se nějak moc běžně neprodává....
KLR 650

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » sob dub 05, 2008 16:18:19

Taky mám v manuálu uvedenej motorovej olej, ale teď nevím, jakou viskozitu.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » ned dub 06, 2008 23:18:48

MiMoZa píše:
kalisek píše:
Dak-Ninja píše:No já sem používal olej přímo určený na filtry a ve spreji. Bylo to to nejlepší co sem zatím viděl. Koupat to v normální motorovém oleji? Je normální?
Jestli je to normalni nevim...ale nektery lidi to asi bezne delaj :D
No to bych chtěl pak vidět tu propustnost toho filtru :roll:
Osobně filtr vyfoukám 2x za sezonu a jednou za dvě sezony ho vyměním...těch 500kč/2 roky není zas tak strašný a když ušetřím na NEkupování těch všech mazátek,olejíčků a sračiček,mám ho zaplacenej...
No to by mě zajímalo kolik za tu sezonu najezdíš kilometrů a že ti to za ty dva roky ještě jezdí. Jinak já mám už pět let sprej od Motulu ( cca400kč už nevím), čistil jsem filtr cca 15krát a ještě není úplně prázdnej ( ale už jsem si koupil novej, kdyby mi najednou došel). Pokud ten filtr není úplně suchej, tak z něj nevyfoukáš ani kulový(Chudák motor).

Nikdy jsem novej filtr nekupoval, tak by mě zajímalo jestli je orig. filtr z výroby nastříkanej nebo suchej. Jeden kámoš koupil z druhovýroby filtr na ZZR600 a ten byl tak nacucanej olejem, že to zzero nešlo ani natočit.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Odpovědět