Nevím přesně kde je připojení na tvé motorce, ale většinou bývá buďto na gumových přírubách mezi karb. a motorem ze shora(můžou na nich být ucpávky, nebo jsou propojeny hadičkou, vždy vnější válce mezi sebou a vnitřní válce mezi sebou), a nebo jsou ze spodu pod přírubami na ventilové hlavě.
Po připojení čtyř podtlakových manometrů je potřeba při nastartovaném motoru srovnat všechny manometry na stejnou hodnotu.(To jakou budou ukazovat hodnotu podtlaku je naprosto nepodstatné.) K tomu, aby byla hodnota stejná, je třeba nastavit škrtící klapky. Mezi sousedícími karburátory jsou propojeny hřídelky klapek a jsou na nich štelovací šroubky(celkem tři). Postup seřizování je takový, že se k sobě sladí krajní dva válce na každé straně, a potom prostředním šroubkem se srovnají ty dvě dvojice k sobě. Tím jsou k sobě všechny karburátory sesynchronizované.
Pokud máš pochybnost o správném nastavení volnoběžné směsi, a víš z manuálu správné nastavení, je nutné volnoběžnou směs nastavit ještě před samotnou synchronizací, protože to má vliv na jednotlivé karburátory a může se synchronizace rozhodit.
