Olej na svíčce
Olej na svíčce
Jen pro sychr se chci zeptat. Kontorloval jsem svíčky a na 2. znich jsem zjistil, že je mokrá, ale od oleje. Svíčky jsme vydělával asi 14 dní po poseldní jízdě, kdy mě to špatně jelo vlivem té baterky. Hned pak jsem zjistil, že asi 2 dny(hned po návratů z Mlýnků) mě protíkal benzín z karbeců (vůbec nevím proč).
Čím o může být. Dík.
Čím o může být. Dík.
ZX-12R naked
stálo to skoro 14 dní, takže benzín by tam už ani být neměl a mimoto to byl fatk olej, bylo to dost mastné. Snad to je způsobené jen tím, že motor nefungoval pravidelně kvůli té baterce. V šachtě olej asi nebyl a bylo to jen na kontaktu a spodních závitech svíčky zvrchu byla čistá, byl jen na jedné, nebyl tam asi ani moc dlouho, protože by si mylsím, že by byl zapeklí ( po utření byla svíčka ve stejném stavu jako ostatní), což nebyl a že by motor běžel na tři válce furt, což taky nedělal.
V servisu je problém, že tam nehledájí příčiny ale opravují co jim zadáš, takže bych mohl zaplatit balík za něco, co je úplná blbina.
V servisu je problém, že tam nehledájí příčiny ale opravují co jim zadáš, takže bych mohl zaplatit balík za něco, co je úplná blbina.
ZX-12R naked
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tak takovýmu servisu se vyhnout, jasně že každej mechanik musí vědět, čím to je, pokuď neví tak tam nemá co dělat. Ve značkovejch servisech bývá příjmací technik a pokuď to je jen obyčejnej servis s nějakým amatérem tak můžeš dostat takovou odpověď. A k těm svíčkám, můžou to být pístní kroužky, ale teď asi neusnešMMKS píše: V servisu je problém, že tam nehledájí příčiny ale opravují co jim zadáš, takže bych mohl zaplatit balík za něco, co je úplná blbina.

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
popravdě nějakou podobnou odpověď jsem dostal přímo v Kawě v BV, když jsem tehdy řešit to přehřívání a kapalinu, ale abych jim nekřivdil, nikdo nevěděl co s tím.
No nechám to koňovi, tento rok už pro mě sezóna asi stejnak skončila (jak jsem rád že prší, sorry kluci, ale pojistka končí v půli října. Takže to budu sledovat až příští rok.
Ale ještě dotaz, projevovalo by se to ještě jinak a jak? A když mě štelovali ty ventili, museli by si toho všimnoutM? Říkám si, že kdyby to byly koružky a ten olej tam valil delší dobu, tak bude na svíčce přiškvařený, ale ta svíčka byla jen o oleje a po utření ve stejném stavu jako ostatní a ty se zdáli v pohodě.
No nechám to koňovi, tento rok už pro mě sezóna asi stejnak skončila (jak jsem rád že prší, sorry kluci, ale pojistka končí v půli října. Takže to budu sledovat až příští rok.
Ale ještě dotaz, projevovalo by se to ještě jinak a jak? A když mě štelovali ty ventili, museli by si toho všimnoutM? Říkám si, že kdyby to byly koružky a ten olej tam valil delší dobu, tak bude na svíčce přiškvařený, ale ta svíčka byla jen o oleje a po utření ve stejném stavu jako ostatní a ty se zdáli v pohodě.
ZX-12R naked
no jak říkám, svíčky tmavě našedlé na kontaktech, žádné napálení, nic takového. Modrého dýmu jsme si nevšiml a myslím, že jsem jel dost dlouho v koloně, takž eby ho viděl kdyžtak někdo druhý a řekl by měl to. Jak říkám, to je motorka pro někoho kdo chce hledat záhady. A.C. Clark by o ní mohl natočit seríál.
Ani na ten benzín jsem nedošel, proč chcal do těch karbeců, kontroloval jsem ventil a všechny polohy fungují jak mají. Na nádrži mám hadičku tam kde ji na manuálu nevidím a jinde zase chybí, no prostě radost.
Ještě že jsem došel na to jak tam dostat tu hadičku, tam kde mě se nevejdou ani tři prsty, moje strčí celou ruku (bavíme se furt o motorce
)
Ani na ten benzín jsem nedošel, proč chcal do těch karbeců, kontroloval jsem ventil a všechny polohy fungují jak mají. Na nádrži mám hadičku tam kde ji na manuálu nevidím a jinde zase chybí, no prostě radost.
Ještě že jsem došel na to jak tam dostat tu hadičku, tam kde mě se nevejdou ani tři prsty, moje strčí celou ruku (bavíme se furt o motorce

ZX-12R naked
tak jsem se dočetl, že by to mohi být pšatné gufera na ventilech, dky nevím proč jde olej do válce v klidu, spálí se při nastartování a za jízdy je vše OK. To pak není taková pálka, dokonce to prý jde řešit bez demontáže hlavy, ale u druhého válce pochybuju.
Protože nevím jak to funguje, všimli by si této závady, když mě dělaly ty ventily?
Přitom jsem si nevšiml, že by mě to nějak žralo olej.
Protože nevím jak to funguje, všimli by si této závady, když mě dělaly ty ventily?
Přitom jsem si nevšiml, že by mě to nějak žralo olej.
ZX-12R naked
a může být to rovnítko i obráceně tzn. nepravidlený chod motoru (způsobený špatnou baterkou)= přechlastání některých válců a nezavření ventilu v karbecu?
I když se mě zdálo že benzín kapkal (spíš prosakoval) z přírub na karburátorech 3.4. a svíčka byla mokrá na 2.
No nic chtěl jsem se jen zeptat, zda tam není nějaká universální poučka.
Takže to nechám na příští sezónu. Teď už pomalu zazimovávám, pro sychr, jsem nádrž na karbeci nepřipojil a olej vyměním hned na začátku sezony.
I když se mě zdálo že benzín kapkal (spíš prosakoval) z přírub na karburátorech 3.4. a svíčka byla mokrá na 2.
No nic chtěl jsem se jen zeptat, zda tam není nějaká universální poučka.
Takže to nechám na příští sezónu. Teď už pomalu zazimovávám, pro sychr, jsem nádrž na karbeci nepřipojil a olej vyměním hned na začátku sezony.
ZX-12R naked
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
zazimování...
do nádrže dej přísadu na pohlcení vody v benálu a natankuj plnou...(nerezne z vnitřku banda)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
No počkám si na počasí a udělám asi ještě nějaké zkušebí jízdy (já už snad nejezdím pro radost, jen testuju). Pak to ale asi počká do jara, protože mě stejnak čeká výměna gum, a co jsem četl tak případná výměna gufer není nijak složitá, tak by to moc neprodloužila.
Chosé dík, ví. Ještě jsem četl, vypustit benzín s karburátorů, prý po delší době způsobuje povlak a do motoru přes svíčky vstříknout trošku oleje a nechat naprázdno bez svíček protočit, pro vytvoření povlaku na ochranu motoru.
Chosé dík, ví. Ještě jsem četl, vypustit benzín s karburátorů, prý po delší době způsobuje povlak a do motoru přes svíčky vstříknout trošku oleje a nechat naprázdno bez svíček protočit, pro vytvoření povlaku na ochranu motoru.
ZX-12R naked