Zase tech 25KW

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Eli

Zase tech 25KW

Příspěvek od Eli » ned srp 12, 2007 15:59:05

Dobry den. Omlouvam se ze zase zakladam nove tema na otazku 25KW ale nenasel jsem tu na to nikde odpovedi. Premyslim totiz o koupi motorky a jako moznost se mi nabizi i motorky znacky kawasaky. Nekde jsem se tu docetl ze prestavba na 25KW zavisi na stari motorky. Chtel bych tedy vedet jak starou motorku bych musel koupit aby me ta prestavba vysla levneji. Chci ji totiz mit doopravdy skrcenou . Chci mit hezkou motorku ale ne se na ni zabit prvni den. Nebo spis me reknete od jakeho roku se delaji motory do kawasaki bez karburatoru. A jeste nevi nekdo jak rychle jezdi ZX6R skrcena na 25 KW. Snazim se mamu presvedcit ze i kdyz ma motorka obem 600 ccm tak kdyz je skrcena tak nejezdi rychleji nez aprilia RS 125ccm?dekuji za odpoved

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » ned srp 12, 2007 17:00:10

Vyber si podle nějakého katalogu. Třeba www.motorbikes.be/en tam se dočteš která měla vstřikování.
ZX6R s ním začíná rokem 03-04.

Jinak je to asi takhle: přestavět na 25 kw motorku s karburátory je mnohem, mnohem dražší než u stříkačky. Tam se v podstatě dá zarážka na plyn a přemostí se něco na ECU. Cena zhruba 3 litry. U karburátorů počítej přes 10.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » ned srp 12, 2007 23:17:54

Nejlevnější bude když si koupíš ER-6. Tam stojí škrtící kit na 25Kw pár korun... Pokud chceš přestoupit na silnější, tak to je dobrá volba...

U ZX-6R je problém. Pokud koupíš model 05/06, tak škrtící kit je u nás homologován a stojí něco okolo 3tis. Kč. Předchozí model 03/04 není v ČR homologován na 25KW. Tam si ho musíš nechat dodatečně homologovat. To je bohužel o jiných penězích....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Eli

Příspěvek od Eli » pon srp 13, 2007 14:05:58

sakra tak to je uplne neco jineho nez jsem cekal... Chci koupit motorku necham to ale na pristi rok . letos uz to nema smysl. pocitam ze do pristiho leta bych dal dohromady tak 100 000 - 130 000kc myslite ze bych za tu cenu nejakou tu novejsi ZX6R sehnal? tak aby mela uz vstrikovani a prestavba na 25KW nebyla tak draha?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon srp 13, 2007 14:23:29

Jestli neumíš jezdit tak mi investice do ZX-6R byť seškrcené na 25 přijde trošku nesmyslná. Šel bych možná cestou nějakého malého objemu a potom bych kupoval pořádnou motorku. Na ninje s 25 kw si budeš připadat jako troubelín...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon srp 13, 2007 14:30:06

Nenech se odradit, motorka se kupuje srdcem. Jestli se ti líbí ninja, tak si ji kup a klidně uškrť na 25. Alespoň se naučíš jezdit pěkně plynule, do zatáček moc nebrzdit, protože ti na výjezdu bude trochu chybět výkon. A to je dobře, brzda-plyn umí jezdit každý trotl. Pokud budeš mít kapku štěstí tak příští rok seženeš r.03-04 do těch 130 tis docela v pohodě.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon srp 13, 2007 14:38:02

Nojo ale na tu 03-04 není homologovaný ten škrtící kit jak psal Honza takže by bylo nutné investovat další... řádově desítky tisíc do homologace.
05-06 už pak zase za rozumný peníz sežene, ale říkám si jestli se na moto s 25 fakt nebude jenom trápit... si vezmi jak je ta 03 v nízkých otáčkách líná.

Ale to o kupování motorky srdcem podepisuju!
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon srp 13, 2007 14:42:12

marek píše:Nenech se odradit, motorka se kupuje srdcem. Jestli se ti líbí ninja, tak si ji kup a klidně uškrť na 25. Alespoň se naučíš jezdit pěkně plynule, do zatáček moc nebrzdit, protože ti na výjezdu bude trochu chybět výkon. A to je dobře, brzda-plyn umí jezdit každý trotl. Pokud budeš mít kapku štěstí tak příští rok seženeš r.03-04 do těch 130 tis docela v pohodě.
tak ted jsi me uklidnil... ja neumim jezdit brzda plyn do ted, no asi to bude tim ze Rex nema dostatek vykonu pri vyjezdu ze zatacky :twisted:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Pavlinka
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 85
Registrován: pon led 30, 2006 20:48:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavlinka » pon srp 13, 2007 14:44:31

nj, mozna ze 03/04 sezenes pristi rok do 130 tis., ale skrceni trva 3 tydny a stoji 10 tis... Jak psal Honza-Zed, bud koupit 05/06, coz do 130 tis. asi nesezenes, nebo koupit starsi uz s 25 kW, nebo vybrat jinou motorku... :wink: Predem se ale nejlepe zeptej v autorizovanem servisu, jak by to se skrcenim bylo a chtej aby ti to opravdu zjistili, protoze oni casto reknou ze je to otazka par korun a pak kdyz ji koupis ti reknou, ze to vlastne nejde... (vim z vlastni zkusenosti... taky mam doma 03/04 ktera u nas nejde jen tak uskrtit :( )...
ZX- Jelinek GT
:reindeer:
hahaha, uz daaavno ne... momentalne zelena italska devka...

Eli

Příspěvek od Eli » úte srp 14, 2007 00:24:53

Tak bezvadny . Mockrat dekuju za hojne odpovedi. Reknu vam ze jsem si doted vybiral suzuki bandita coz se skrceny shanej celkem v pohode ale kdyz jsem ho pak videl v realu tak se mi zas tak moc nelibil. Kawa ma nadchla svoji osobitosti a hlavne nadhernejma tvarama - a to je od srce :wink: . Chci si ji koupit. pristi rok zkusim 03-04 sehnat uz ve skrcene verzi. Doufam ze to vubec bude mozne. Chci mit krasnou motorku a ani tak rychle jezdit nemusi. Reknu to takhle. Kdyby se vyrabela jina motorka , stejne krasna ale ve verzi treba 200ccm tak bych to klidne bral. Jenze kazda motorka ktera trosku vypada je but 125ccm (slabe) a nebo 600ccm (silne). Takze jsem docela i rad ze jste rekli ze skrcena ZX6R pojede "line" (nebo tak nejak). Naucim se na tom a za par let az bude ridicak bez omezeni tak to treba otevru. Do toho servisu stejne zavolam - dik za tip. A teda kdyby nekdo vedel o ZX6R skrcene na 25KW do castky 100 000 - 130 000 samozdejme nepadlou a okolo toho roku 03-04 tak to sem dystak pisnete. Dekuju moc !

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte srp 14, 2007 08:31:24

A co ZXR400? Ta by se v německu měla dát sehnat škrcená celkem v pohodě?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Odpovědět