Pauza v plynu při otevření na 10 - 20 %. ZX-6R F3 1997

Odpovědět
ZX-6R F3 1997

Pauza v plynu při otevření na 10 - 20 %. ZX-6R F3 1997

Příspěvek od ZX-6R F3 1997 » úte črc 31, 2007 17:25:15

Nechal jsem v servisu Honda Ceske Budejovice preventivne vycistit karburatory, a v pripade potreby seridit a bohuzel motorka jede hur nez pred navstevou servisu.......ta pauza je od 5000 do 9000 ot. bohuzel v techto otackach jezdim nejcasteji, brzdim motorem - zavreny plyn pak chci pridat, motor malinko zabere a pak si da pauzu, musim pridat vice plynu a pak skubne a zabira normalne. Ale pokud nepridam motorka ma sileny duty zvuk a jede jakoby na 3 valce - zkratka vubec. Nelepe se to pozna na 1. a 2. p.stupen. Toto se deje pri otevreni plynu 10-20 %. Do peti tisic reaguje plyn normalne ale pak je to silene, nelze projet jedinou zatacku plynule, zkratka zkazene leto........Musim tedy jezdit od 30% otevreni plynu - zkratka nejde drzet plynulou rychlost. Kdyz chci drzet plynulou rychlost 100 km/h na petku (6000 ot.) ci sestku (5000 ot.) mam otevreny plyn prave na 10 - 20 % motor poškubává, je to citit pri jizde, chvili brzdi chvili jede......ach jo. Při reklamaci nic neodstranili a řekli, že je to normální a ještě si naučtovali poloviční penize za práci......přitom na moto jelo pár kamarádů, chybu poznali hned a tvrdi, ze to normální rozhodně není. Moto jsem dal jeste k jednomu servismanovi, trochu to polepšil nastavením směsí, po pár km se problém vrátil zpět. Ještě jedna zajímavost: pokud další den zahřeji moto, vyjedu a netočim přes 6000 ot. jede normálne, pak ji vytočim více např na 10000 ot. a poté jedu zase volně, problém se tím vytočením jakoby aktivuje, mezera a škubání je už zase od 5000 ot.. A při větším vytáčení a zátěži si při ubrání plynu pořádně vystřelí z výfuku jak nejaká stará škodovka.........Poslední naděje vkládám do opětovného rozebrání karburátorů, kontrolu, nový filtr KN a seřízení na Dyno brzdě. A ještě v případě potřeby dynojet kit. Jeste poznámka pred cistenim karb. jela normalne a plyn se dal dávkovat od 0 do 100 % v celém spektru otáček (4500-13000), svíčky jsou nové a přívod benzínu ucpaný není. Spotřeba stoupla asi o 1 litr ale to je tim, jak pořad laboruju za jizdy s plynem.........Můžete někdo poradit? Otravuje me to po kazdem opetovnem pridani plynu, pri kazdem zarazeni nahoru, v táhlejších zatáčkách, ale i pri udžování konstantní rychlosti od 90 do 130 km/h, zkrátka nyní nepoužitelná motorka pro běžné silnice ale spíš na okruh - od 10 000 táhne bez chyb.

Diky Zdenek

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte črc 31, 2007 17:36:56

Nemá smysl radit, na co všechno se podívat - snad jen, dej to do jiného servisu na seřízení karburátorů a od tohohle Hondího žádej peníze zpátky. Jednoduše odvedli mizernou práci :(
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte črc 31, 2007 18:33:58

Tak na ten servis podat stížnost za mizerně odvedenou prácu. Dělali ti podtlaky? Kámoš mněl podobný problém a po seřízení podtlaků zmizel. Pokud to celé rozebrali a vyčistily tak by podtlaky mněli seštelovat, ale.......... Pokud vypereš KN a nezmizí to tak si je nech seštelovat. A ne v tom HONDAŠROŤÁCKÉM servisu.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
spake
Příspěvky: 17
Registrován: stř dub 25, 2007 10:31:34
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spake » stř srp 01, 2007 11:44:27

Honda servis v Č.B. je na h.... , taky sem s nima mel problemy , sou dobry tak na výměnu řetězu nebo gumy, ničemu jinýmu nerozumý, na jejich servis si stěžuje dost lidí :?
ZX9R (99)

ZX-6R F3 1997

Problém vyřešen

Příspěvek od ZX-6R F3 1997 » čtv srp 16, 2007 08:48:14

Nechal jsem motorku opravit v servisu DK Racing v Praze Podolí (u koupaliště) a tento servis mohu jen doporucit. Závada byla odstraněna, jednalo se nejspise o spatne slozeny karburator, dva gumové kroužky (těsnění přivod paliva) byly skřípnuté a netěsnily, vinou toho se jeden válec "uchcával", proto ta spotřeba a normální chod pouze ve vysoých otáčkách.
V servisu musím ocenit přístup a pečlivost velice zkušených servismanů. Motor byl seřízen na brzdě a jede jako vyměněný. A jeste jedna pro me zajímavost, chtel jsem nechat namontovat KN filtr a po případě Dynojet kit a po delsim rozhovoru, mi bylo uprimne receno, ze bych tyto komponenty pri mem stylu jizdy skoro vůbec nevyuzil a konkretne v mem stroji by rozdil byl malo znatelny. Nejaké penize jsem tedy usetril..................... Opravdu doporucuji, zde umí daleko víc nez jen vymenit svicky :-) www.dkracing.cz

Odpovědět