brzdy na ZX10R
brzdy na ZX10R
tak už mám konečně vyměněné brzdové obložení na předku a vypadá to, že je to oproti originálu nebe a dudy a to doslova !
Ještě jsem to neprubnul na okruhu, takže nebudu příliš chválit, protože změknout můžou až tam, ale v běžném provozu je to nářez maximální.
Pan Halbich mi doporučil SBS, přesné označení nevím. Brzda je citlivá, bere hned z kraje, žádný chod naprázdno jak u originálu a krásně dávkuje, je ostrá jako desítka motorově !
Budu informovat po otestování na okruhu. Díky patří panu Halbichovi, který se holt fakt vyzná
G.
Ještě jsem to neprubnul na okruhu, takže nebudu příliš chválit, protože změknout můžou až tam, ale v běžném provozu je to nářez maximální.
Pan Halbich mi doporučil SBS, přesné označení nevím. Brzda je citlivá, bere hned z kraje, žádný chod naprázdno jak u originálu a krásně dávkuje, je ostrá jako desítka motorově !
Budu informovat po otestování na okruhu. Díky patří panu Halbichovi, který se holt fakt vyzná
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
Re: brzdy na ZX10R
Taky budu muset zainvestovat do desek,už se blížím ke konci,tak by se info určitě hodilo...
V sobotu jsme byli s kámošem na projížce a prohodili si na chvilku motorky...fakt jsem nestíhal čučet jak mu jeho starý gsxr oproti mojí brzí... ani člověk nemusí tak brát za páčku...oba máme origo hadice...
Jinak jak je to s cenou na tvojí Georgu? Abych věděl aspon orientačně na jakou ránu se připravit...
V sobotu jsme byli s kámošem na projížce a prohodili si na chvilku motorky...fakt jsem nestíhal čučet jak mu jeho starý gsxr oproti mojí brzí... ani člověk nemusí tak brát za páčku...oba máme origo hadice...
Jinak jak je to s cenou na tvojí Georgu? Abych věděl aspon orientačně na jakou ránu se připravit...
Zdravim, nechtělo se mi zakládat nové téma tak zkusim oživit tohle. Trápí mě jeden problém, mam zx10r r.v. 04 a brzdy stojej uplně za prd. Věděl jsem o tom předtim a chápu, že to neni žádná novinka. Pročetl jsem všechno možný a ted jsem trochu na vážkách. Prý hodně pomohou Nissin ze ZX6R (07 - 08 ), tu motorku jsem měl a brzdila fanstasticky. Bohužel je nemužu ani na ebay najít za rozumnou cenu. Další názor zní, že prý hodně němců na tyhle krasavice cpe brzdy z Yamahy R1 (04 - 06), které bych mohl sehnat za fajn cenu. Otázka zní, které z těhlech řešení je správné, případně i tip na jiné. Neměl někdo stejnej problem? Díky moc.
ZX10R 2004
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9303
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
resilo se to tu uz mockratOooz píše:Zdravim, nechtělo se mi zakládat nové téma tak zkusim oživit tohle. Trápí mě jeden problém, mam zx10r r.v. 04 a brzdy stojej uplně za prd. Věděl jsem o tom předtim a chápu, že to neni žádná novinka. Pročetl jsem všechno možný a ted jsem trochu na vážkách. Prý hodně pomohou Nissin ze ZX6R (07 - 08 ), tu motorku jsem měl a brzdila fanstasticky. Bohužel je nemužu ani na ebay najít za rozumnou cenu. Další názor zní, že prý hodně němců na tyhle krasavice cpe brzdy z Yamahy R1 (04 - 06), které bych mohl sehnat za fajn cenu. Otázka zní, které z těhlech řešení je správné, případně i tip na jiné. Neměl někdo stejnej problem? Díky moc.
hledej trochu... neco malo najdes treba tady viewtopic.php?p=145727&highlight=brzdice#145727
...pripadne napis Elvis.ovi brzdy na ZX10 je jeho domena
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Retro
- Easy rider
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát črc 03, 2009 14:14:09
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Brzdy jsou u tohoto modelu opravdu špatné, i když na druhou stranu to v běžném provozu zase až tak neregistruji, nicméně.. řešením jsou opravdu jiné brzdiče a sice Nissiny ze ZX6R 07+ nebo ZZR1400 06+ (na zahraničních fórech lidé také psali o CBR 1000RR 07).
Jinak pokud ti někdo bude radit radiální pumpu, tak ta sice zvýší účinek, ale neřeší hlavní problém, totiž uvadáni brzdy a posunování páčky k řidítku. To samé pancéřky, ty taky nic nezmění, obecně jen eliminují sílu, která se ztratí roztahováním hadic, takže to brzdí jakoby s menší námahou, ale je to minimální rozdíl...
Jinak pokud ti někdo bude radit radiální pumpu, tak ta sice zvýší účinek, ale neřeší hlavní problém, totiž uvadáni brzdy a posunování páčky k řidítku. To samé pancéřky, ty taky nic nezmění, obecně jen eliminují sílu, která se ztratí roztahováním hadic, takže to brzdí jakoby s menší námahou, ale je to minimální rozdíl...
Zulu Xray-10 Romeo 2004
Ten chlapík co to měl předemnou tam právě nakoupil pancéře a i radiálku od bremba. Dokonce tam narval jiný kotouče, jenže jsou to 320 mm, takže mam třmeny na centimetrovejch podložkách. Co jsem koukal, tak ty Yamahy maj od základu 320 mm. Takže pokud by se mi tam podařilo narvat třmeny z ní, asi by to bylo nejideálnější řešení. Jenže bohužel, jak všude čtu tak Nissiny jsou osvědčená předělávka a když vzpomenu na svou šestku, bylo to prostě super. U té R1 si nejsem moc jistej.
ZX10R 2004
uz se to tu resilo myslim dost, ale co se tyka tohohle konkretniho dotazu, tak:
1)neni brembo jako brembo. Co tam mas za pumpu? Nejakou puvodem z R1 a nebo nejakou poradnou -myslim ze se jmenuje RCS a pak nejaky cislo, podle prumeru pistku? Protoze pokud tam narves tu nejsilnejsi brembo pumpu, tak ma takovej ucinek, ze pretahne i "jakykoliv vadnuti"
2)pokud chces menit brzdice a mas tam kotouce 320mm, tak neni nic jednodussiho nez tam dat ty s R1... jelikoz upravy, ktery sem videl, pouzivali i ty brzdice z R1. Jedinej duvod, proc je lidi moc nepouzivaj a doporucujou hlavne ty nissiny z ZZR je, ze ty brzdice z zzr das na normal desinu bez vymeny kotoucu. Pokud chces na jakoukoliv jinou nez tvoji desinu dat brzdice z R1, znamena to i vymenu kotoucu a to neni zrovna mala investice... Jinak si myslim, ze je uplne burt jaky vyberes. Ja mel ty z CBR1000, hodne lidi pouziva ty z ZZR, ale ty z R1 myslim budou taky ok.
1)neni brembo jako brembo. Co tam mas za pumpu? Nejakou puvodem z R1 a nebo nejakou poradnou -myslim ze se jmenuje RCS a pak nejaky cislo, podle prumeru pistku? Protoze pokud tam narves tu nejsilnejsi brembo pumpu, tak ma takovej ucinek, ze pretahne i "jakykoliv vadnuti"
2)pokud chces menit brzdice a mas tam kotouce 320mm, tak neni nic jednodussiho nez tam dat ty s R1... jelikoz upravy, ktery sem videl, pouzivali i ty brzdice z R1. Jedinej duvod, proc je lidi moc nepouzivaj a doporucujou hlavne ty nissiny z ZZR je, ze ty brzdice z zzr das na normal desinu bez vymeny kotoucu. Pokud chces na jakoukoliv jinou nez tvoji desinu dat brzdice z R1, znamena to i vymenu kotoucu a to neni zrovna mala investice... Jinak si myslim, ze je uplne burt jaky vyberes. Ja mel ty z CBR1000, hodne lidi pouziva ty z ZZR, ale ty z R1 myslim budou taky ok.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)