ZRX IV.
Re: ZRX IV.
Tak jem se pustil do výměny ložisek v krku.. nebylo to asi uplně potřeba..ale už se stalo.
..kdyby někdo potřeboval, nabízím k zapujčení přípravek k nalisování spodního ložiska na brýle..
Jo a sháním trubku chlazení co vede z vodní pumpy.
A taky by se mi hodila jedna manžeta chránící kloubek přepákováni k řadící páce, nevíte kde to sehnat?
..kdyby někdo potřeboval, nabízím k zapujčení přípravek k nalisování spodního ložiska na brýle..
Jo a sháním trubku chlazení co vede z vodní pumpy.
A taky by se mi hodila jedna manžeta chránící kloubek přepákováni k řadící páce, nevíte kde to sehnat?
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
Re: ZRX IV.
Objednej novou v Kawasai, bude to stát pár Kč.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Netušíte zda je tahle maska z china k něčemu ?
Takhle vypadá vlastně ok a za ty peníze..
https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... 9059%21sea
Takhle vypadá vlastně ok a za ty peníze..
https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... 9059%21sea
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Bando report z výletu s Janakawou, Láďou a Aldou - Peloponés Obuty nové Pirelly Angel GT II, najeto cca 5 100 km, většina dálnice rovně, ZRX bagáž 3 x 42 l kufry, sebou stan spacák, vařič, jídlo, penu super, samozřejmě malá ploška, ZRX bez závady až na ztrátu jednoho šroubku z kapotáže Zadek bolí Nyní na budíku natočeno 63 tis km a motor jde jak hodinky, olej neubyl ani ve 40°C vedrech, viděli jsme toho mraky a nejezdli za 9 dní myslím taky dost Jediný co ZRX chybí oproti veroušouj je tempomat Jinak Verouš jel ve dvou a ZRX v jednom a spotřeba cca o půl litru na 100 žere rex víc, ale já jsem se na dálnici nechtěl unudit, takže Versys nastavil 140 na tempomatu a já se honil s auty a motorkami, občas tachometr ukázal přes 200, což bylo zábavné do doby než si řidič uvědomil, že má přetížené kufry
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Zdravím,
má někdo tušení, jestli řadička na ZRX 1100 je stejná jako na 1200 ? obj. číslo 13236B ,je stejný pro oba modely akorát vypadá trošku jinak. na 11ku již nelze objednat,12ka lze.
Řešil někdo výměnu?
Díky
má někdo tušení, jestli řadička na ZRX 1100 je stejná jako na 1200 ? obj. číslo 13236B ,je stejný pro oba modely akorát vypadá trošku jinak. na 11ku již nelze objednat,12ka lze.
Řešil někdo výměnu?
Díky
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL
Re: ZRX IV.
Nikdy jsem neřešil, ale bude stejná
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Objednávám haldu drobných dílů na 11ku a tak jsem si říkal že by se hodilo vyměnit i řadičku.
Má vůle a popraskaný manžetky. naj. 80tis. Jinak to řadí normálně.
Máte to taky tak?
Má vůle a popraskaný manžetky. naj. 80tis. Jinak to řadí normálně.
Máte to taky tak?
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL
Re: ZRX IV.
Já to měl stejně od 40ti tis. Guma puchří věkem ,ale neřešil jsem to. Na z900rs jsem měl po dvou letech gumu na řadičce ošoupanou víc než na rexu v 55ti tis. Dřív to bylo kvalitnější.
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Zdar, borci. Už před pár rokama jsem se zamiloval do ZRX 1200R, ale zatím nebyl ten správnej čas. Nebyla garáž a navíc jsem řešil tu pravou Adventure motorku. Tu už mám (garáž i advíka) a je na čase vyměnit za něco menšího Bandita - ty nahatý čtyřválce mi učarovaly, muscle bike prostě nutně potřebuju. Jak často se objeví na trhu tady u nás v té krásné zelené? A má to smysl kupovat tu, nebo byste šli radši do dovozu? Jak moc má člověk chtít originální stav a jaký dodělávky jsou typický pro tyhle starší motorky (viděl jsem tu na fóru něco o vačkách, běžný jsou tlumiče, výfuky) a jaký dodělávky svědčí o problematické historii motorky (kaplička, světla)? Já se kloním k tomu ty motorky mít s originálníma dílama, ale zase jestli je něco z výroby poddimenzovaný, tak na tom úplně netrvám. Nepotřebuju žádný laděný výfuky, úpravu výkonu nebo samolepky na kolech. Ale je pro mě problém z fotek poznat, co je a není origoš. Nemám tu motorku zase tak nastudovanou. A jet na blind do Německa pár stovek kilometrů a nechat si tam nabulíkovat, v jak je to top stavu - tak tomu bych se rád vyhnul.
Vzhledem ke stáří těchto motorek - budu tu motorku mít víc rozdělanou jak funkční? Shánět různý zpuchřelý gumový díly, propálený a prorezlý všude možně? Repase převodovek, tlumičů... Nebo to není tak hrozný? Zároveň jsem ještě neměl motorku s karbecem. Je na to potřeba nějaká zvláštní opatrnost, neustálá péče a ladění?
A možná poslední dotaz - vlastní zkušenost s GSX 1400 má tu někdo? Je jich na trhu víc, bude možná víc náhradních dílů...
Díky za odpovědi.
Vzhledem ke stáří těchto motorek - budu tu motorku mít víc rozdělanou jak funkční? Shánět různý zpuchřelý gumový díly, propálený a prorezlý všude možně? Repase převodovek, tlumičů... Nebo to není tak hrozný? Zároveň jsem ještě neměl motorku s karbecem. Je na to potřeba nějaká zvláštní opatrnost, neustálá péče a ladění?
A možná poslední dotaz - vlastní zkušenost s GSX 1400 má tu někdo? Je jich na trhu víc, bude možná víc náhradních dílů...
Díky za odpovědi.
Re: ZRX IV.
Sorry nepochopil jsem Tvůj dotaz, jsi zamilovaný do ZRX a řešíš jestli si nekoupit GSX1400? Až budeš vědět co chceš a budeš mít vysněnou lásku, jsi zde správně
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909