Z900RS

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7918
Registrován: stř led 25, 2006 13:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Z900RS

Příspěvek od volkswagen » úte zář 06, 2022 20:05:29

Munga píše: úte zář 06, 2022 19:09:53 Další věc - studený start. Mám tam 2,5tis otáček a pak to chvilku jede i ke 3tis. To mi rvalo uši a když jsem vyjel tak to bylo i dost nepříjemné. Bál jsem se že je něco ko ,ale pak jsem koukal na net a celkem běžná věc u RS.
Ubral jsem otáčky na studený start cca 1.7tis a také to potom klesne na normál dříve. Volnoběžné otáčky mám na cca 1tis.
Narazil jsem na teorii že je to kvůli mazání chladného motoru což je kravina, ale druhá teorie byla že to má spojitost s rychlým zahřátím katu a tím pádem menší emise, tomu bych i věřil.
Na seřizování studených otáček přede mnou nikdo nesahal - matka zalakována. Prý většinou stačí o 0,25ot matky, ale u mne to bylo více.
Jak to točí za studen vám a bylo potřeba seřizovat?

Co benzínový filtr - je tam někde?
Teda pod nádrží není fakt moc místa, já pomalu nevím co je co když tam koukám.
Návod je v AJ a to moc nedávám. Proto ty otázky tady.

Jo a ještě - klasická Z900 má pod sedlem uhlíkovej filtr na páry z odvětrání nádrže a ten když se vyhodí tak získám místo na lepení či lékárničku - tady jsem ho nenašel :shock:
Kousek místa na narvání lékárničky je u zadního světla - to je fakt všechno? No v tomhle je zrx pecka.
S otáčkama jsem si nehrál, když se nastartuje, točí to relativně hodně (teď to zkoušet nepudu) ale pak stačí vrknout plynem a spadne to na "normál". Místo pod sedlem není u žádný motorky, co jsem od roku 2003 měl. Naposledy se něco dalo dát pod sedlo u GSX 1400 (taková neznačková ségra rexe), ale pak bylo místo fakt tak na tatranku. Takže dám pod sedlo tak akorát lékárničku kvůli technický :-D
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 402
Registrován: ned led 20, 2008 20:13:11
Bydliště: Praha

Re: Z900RS

Příspěvek od Munga » úte zář 06, 2022 21:27:09

Tak to mě po vrknutí plynem naopak vyskočej, ale je tam jednoduché štelování tak snad to bude ok až to projedu.
Ještě ukazatel teploty - za jízdy většinou pořád v půlce tj 3čárky, ale jakmile zastavím na semaforu tak to skočí na 4 i 5. Při 18c a klidné jízdě to někdy o jednu čárku padne. Větrák sepne když je potřeba.
Docela mne překvapilo že to takhle lítá, co znám tak po zahřátí na většině moto drží ukazatel stejně, ale předpokládám že tohle je prostě vlastnost této moto ne?

Jo a tohle také nevím - Trakce.
To že mi to pohlídá při zvednutí předku jsem zkoušel, ale i při trakci na 2 to při rozjezdu či přidání plynu na prachu pořádně zahrabe.
Já myslel že když tam dám větší citlivost trakce tak mě to podrží třeba na mokré silnici něco jako režim rain u jiných moto , ale zatím mi přijde že na tohle fungovat nebude a nemám zatím koule to někam pořádně nahnat a zkusit.
Nebo funguje až od nějaké rychlosti?
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9211
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z900RS

Příspěvek od KankX » stř zář 07, 2022 13:20:17

Po staru jsou vysoké otáčky normální, nesahal jsem na to ale točí to dost a trvá tomu docela dlouho než to spadne na volnoběh, vrknutí plynem nepomůže.
Teplota lítá u všech moderních motorek co znám a za chladna se motor ani neohřeje. Při tropických vedrech a popojíždění po městě je zase rospálenej a ventilátor spíná a vypíná.
Kontrola trakce tě podrží v rámci možnosti, rozhodně to není spasitelné a záleží na spoustě okolností. On ten druhý režim není ani tak větší citlivost jako spíš o ubrání výkonu, takže na mokru nebude mít snahu kolo proklouznout. Ale nijak jsem to netestoval, leda že by mi na to někdo půjčil motorku, co už nebude chtít zpět ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 402
Registrován: ned led 20, 2008 20:13:11
Bydliště: Praha

Re: Z900RS

Příspěvek od Munga » stř zář 07, 2022 20:29:07

Jo, jezdil jsem bez trakce doteď tak se budu raději chovat jako když tam není a ono se to časem ukáže.
Studené otáčky jsem ubral o cca 1/2 otočky a dnes projížďka 200km a vše funguje jak má. Točí to cca 1,7tis ot a dříve se srovnaj. Akorát ta moje paní se stále nesrovnala :roll:
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 402
Registrován: ned led 20, 2008 20:13:11
Bydliště: Praha

Re: Z900RS

Příspěvek od Munga » úte říj 18, 2022 19:00:57

Jakej olej preferujete v téhle moto?
V mé rs byla první výměna ve Spanělsku nějaký 10w40 Motul.
Pak tam dával letos v K2moto tento https://www.k2moto.cz/bel-ray-motorovy- ... h6EALw_wcB
Mě osobně přijde že teď když je vyjetý a zahřátý tak tam dost cvakne jednička a ani ho vlastně neznám i když o cvakání jedničky se povídá i o motulu a ten leji už roky do všech mašin co jsem měl a vše ok.
Teď tam chci začít dělat péči jakou to má mít a najet na kvalitní olej který už budu dávat stále, ale můžu zkusit i něco jiného motul.

Stačí 10w40 nebo raději w50?
Vlastně bych čekal že tam v autorizáku budou dávat to co doporučuje kawa, ale jak jsem koukal do faktur tak je jim to fuk.
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9082
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z900RS

Příspěvek od ZRX 1984 » stř říj 19, 2022 11:45:07

Každý motor má předepsaný olej, jiný bych nedával, má to svůj význam a je to na dlouhé nikam nevedoucí debaty :-) Že cvakne jednička, buď rád, víš že tam je a ber to jako vlastnost převodovky, u kawy to tak je.
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9211
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z900RS

Příspěvek od KankX » pon říj 31, 2022 11:18:22

jednička občas cvakne u každé Kawy... to není olejem. Jinak já leju Castrol Power 1 dle specifikace 10W-40 do všech motorek už nějakou dobu a světe div se, funguje :)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 402
Registrován: ned led 20, 2008 20:13:11
Bydliště: Praha

Re: Z900RS

Příspěvek od Munga » ned lis 20, 2022 22:00:29

Já tam dal ted´ELF moto 4 tech 10w50 ale použiji ho na výplach po pár stovkách km. Ten starý byl dost špinaví a to měl prd najeto.
Tenhle olej má sice dobré parametry a až podezřele nízkou cenu . Potom dám něco co už budu používat stále. Já doposud na všem jezdil Motul většinou 10w40 5100 a problém jsem neměl - tedy až na zadřenou Husku, ale Italové tam dávaj ojnice ze špaget tak to nepočítám.
Docela mě láká Ravenol - dávám ho do volva komplet i do pohonu . Je tam krom kvality super že jde bezpečně ověřit zda to není panč podle kodu, ale ten motorkovej neznám kdo by používal tak je otázka jestli to vůbec zkoušet a nejít do nějaké klasiky... Do jara snad něco vyberu :D
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9082
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z900RS

Příspěvek od ZRX 1984 » ned lis 20, 2022 23:17:42

Řešiš blbosti, dej tomu olej, co dávají v kawě a máš to v klidu. Možná to je stejně kvalitní jako motul, ale co už, těch pár stovek Tě nezabije a máš jistotu že máš origo olej...
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Odpovědět