prehriatie ? zx-6r

Odpovědět
snopy
Příspěvky: 8
Registrován: čtv bře 17, 2016 20:40:52

prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od snopy » úte čer 06, 2017 09:49:38

tak mám tu velmi podivný problém .. opíšem situáciu ...mám deravú nádržku na chladiacu kvapalinu... zalepil som ju epoxidom išiel som sa previesť 30 km tam tam mala polhodku pauzu a 45km späť ale už pri spätnej ceste mi zas začalo kvapkať z nádržky na chladiacu kvapalinu zrejme býva pod tlakom (čo som netušil) ... znova som ju zalepil ale už iným lepidlom ktoré samozrejme tiež nedrží spolahlivo a išiel som sa previesť po 7 km začala strácať výkon pri pridaní plynu sa len dusila pripisoval som to prehriatu lebo po hodine a pol bola schopná naštartovať ... ako vraívm pripisoval som to tomu prehriatiu a zlemu chladeniu lenže po ceste naspäť boli hlavné hrubé chladiace hadice pod tlakom... včera som si to bol preveriť som sa bol kusok previesť a chladič sa hned zohrial takže chladici okruh je uzavretý ... mal niekto niekedy takýto problém ? .. alebo vie niekto čo by to mohlo byť ? dakujem

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od misak39 » úte čer 06, 2017 10:01:37

přepadová nádobka pod tlakem není, vede z ní hadička pod motorku, kterou má odtéct voda, pokud se to přehřeje a odfoukne vodu do expanzky (do této nádržky) Pokud ztrácí výkon a dusí se, bude něco s benzinem - nemáš někde skříplou benzinovou hadici? Zkoušel jsi přepnout na rezervu? Čerpadlo funguje? Nejsou zasraný trysky? To bych koukal jako první...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

snopy
Příspěvky: 8
Registrován: čtv bře 17, 2016 20:40:52

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od snopy » úte čer 06, 2017 10:59:18

tak to sa mi potom nezdá žeby furt bola deravá .. ved epoxid by mal zniesť teplotu ktorá je na nej .. pozrem teda aj tu odfukovaciu hadičku či neni upchatá preistotu .. a k benzínu pozrem to .. ale prečo by potom zo začiatku štartovala aj normálny chod mala jedine žeby sa tam teplotou niečo roztiahlo a zapchalo a vtom by bol problem .. rezervu mám nonstop zapnutu - benzínu bolo dosť ... jedine čo by mi dávalo zmysel je že to čerpadlo ked sa zohreje tak sa preruší kontakt alebo čo ... lebo potom ked vychladne tiež musím dlho štartovať ako keby mala prázdne plavákové komory a kým čerpadlo natlačí zas .. a trisky som a celé karburátory som čistil pred dvoma rokmi a tiež sa mi to nezdá kedže predtým na jazde bolo všetko vpohode ..

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od misak39 » úte čer 06, 2017 13:11:27

jestli máš skřípnutou benzinovou hadici, pak se komory nestačej zaplavovat, takže nstartuješ, chvíli to jede, ale jen do doby, než vyjedeš z karbců benzin... mě se to takhle podařilo u GPZ a výsledek byl hodně podobnej...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1147
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od Méďa » stř čer 07, 2017 19:39:14

misak39 píše:jestli máš skřípnutou benzinovou hadici, pak se komory nestačej zaplavovat, takže nstartuješ, chvíli to jede, ale jen do doby, než vyjedeš z karbců benzin... mě se to takhle podařilo u GPZ a výsledek byl hodně podobnej...
Těsněni pod hlavou.
od 49,9 do 1199 ccm

snopy
Příspěvky: 8
Registrován: čtv bře 17, 2016 20:40:52

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od snopy » stř čer 07, 2017 21:01:36

tesnenie pod hlavou ? že je porušené alebo niečo ? .. to by nefučalo stadial ? resp. nebola by apson voda v oleji (teda toto viem že pri autách može byť neviem či aj pri moto) .. ešte jeden príznak má že ked mi vlastne skape pri tej jazde že nemá výkon ani už nepridáva tak potom ked skusim prvý krát naštartovať tak zavrčí na sekundu a skape a potom už nič ..

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od misak39 » stř čer 07, 2017 22:31:00

Méďa píše:
misak39 píše:jestli máš skřípnutou benzinovou hadici, pak se komory nestačej zaplavovat, takže nstartuješ, chvíli to jede, ale jen do doby, než vyjedeš z karbců benzin... mě se to takhle podařilo u GPZ a výsledek byl hodně podobnej...
Těsněni pod hlavou.
těsnění jsem měl fouklý, ale výkon to neztrácelo ani to nechcípalo ... jen to vyflákalo vodu přes expanzku a samozřejmě se to přehřejvalo (teda pokud s tím kolega nejede, i když má palici do ruda, to by pak fakt nejelo a to těsnění byl pravděpodobnej a taky nejlevnější důvod...prasklá palice by byla o dost dražší..)
to bude na delší zelenou akademickou diskusi :lol:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1147
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od Méďa » čtv čer 08, 2017 22:12:14

misak39 píše:
Méďa píše:
misak39 píše:jestli máš skřípnutou benzinovou hadici, pak se komory nestačej zaplavovat, takže nstartuješ, chvíli to jede, ale jen do doby, než vyjedeš z karbců benzin... mě se to takhle podařilo u GPZ a výsledek byl hodně podobnej...
Těsněni pod hlavou.
těsnění jsem měl fouklý, ale výkon to neztrácelo ani to nechcípalo ... jen to vyflákalo vodu přes expanzku a samozřejmě se to přehřejvalo (teda pokud s tím kolega nejede, i když má palici do ruda, to by pak fakt nejelo a to těsnění byl pravděpodobnej a taky nejlevnější důvod...prasklá palice by byla o dost dražší..)
to bude na delší zelenou akademickou diskusi :lol:
Zítra to ,prosim,vezmete pane docente na vedeckou radu?Navrhuji jako bod 4 hned po dvoutaktech. Ano-Nezapomenout na zelenou podporu.
od 49,9 do 1199 ccm

snopy
Příspěvky: 8
Registrován: čtv bře 17, 2016 20:40:52

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od snopy » čtv lis 02, 2017 08:52:20

tak som sa po dlhom čase zase ku nej dostal vyčistil som komplet karburátory vzduchom zistil som že palivové čerpadlo nemá original ale z mitsubishi ... založil som karburátory a skusil štartovať tak že benzín mi ťahalo zatial len z flašky a výsledok...
https://www.youtube.com/watch?v=-Gubzh1 ... e=youtu.be
na prvom videou (kawa 01) je možne na začiatku vidieť ako tam tlačí množstvo benzínu cez niaku prepadovu trisku alebo ja už neviem čo ...
https://www.youtube.com/watch?v=JNgNsu3 ... e=youtu.be
a na druhom videu (kawa 02) kde bola prívodná benzínová hadička až po palivové čerpadlo prázdna (ked sa zredukovalo množstvo benzínu) tak konečne chytila
no a moja otázka znie je toto množstvo benzínu normálne? po z kompletizovaní bude šlapať normalne ? .. alebo sa prechlastáva a je nejak rozhodený karburátor (plaváky?) alebo neoriginálne palivové čerpadlo .. alebo niaka elektronika ?

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: prehriatie ? zx-6r

Příspěvek od misak39 » čtv lis 02, 2017 12:47:30

čerpadlo by čistě teoreticky nemuselo vadit, pokud správně zavírají jehlové ventily v komorách... Každopádně na ten výkon i na špatný starty má velkej vliv synchronizace karburátorů, což je potřeba jednou za čas udělat a pak po každý rozborce. Do válců nejde stejný množství směsi a pak se to přehřejvá, špatně chytá a hovno jede...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět