Podvozek ZX9R

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Re: Podvozek ZX9R

Příspěvek od Zubr » stř črc 16, 2014 10:30:26

Misaku, ja bych si stim teda hlavu lamal, ten olej je mnohem hustsi a bude to fungovat spatne. Laik by rekl, ze by stacilo zvysit pocet kliknuti utlumu, ale bohuzel to nebude fungovat dobre, protoze je tu jeste nenastavitelny rychly compresni utlum a ten je zavisly na viskosite oleje. To by mohlo byt dost nebezpecne. Nehlede na to ze to stejne nebude umet alespon nejak naladit.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: Podvozek ZX9R

Příspěvek od misak39 » stř črc 16, 2014 16:17:20

ono je spíš otázka, jestli to vůbec laik jako jsem já pozná... měl jsem olej 5W, 7,5W, a 10W a nějakej extra smrtelnej rozdíl to nebyl... horší je, když se namontujou ty hliníkový matice každá jinak, to je pak poznat hodně, bo se vidle má snahu při brzdějí křížit a taky to kurví gumku... ale jelikož vylejt olej z vidlí je práce asi na hodinu a tak za 350-400 kč, asi se vyplatí tam nalejt origoš...
Ono totiž asi bude mít něco najeto, a ty planžetky vevnitř, stejně jako pístek a futra se opotřebovávají, takže ve výsledku na ujetejch 60-80 tis km to může bejt s hustým olejem stejný jako u nový s řidším... Taky dost záleží, jestli starej mogul jen vylil, nebo to i pořádně vypláchnul, když jsem dělal já vidle po dvou letech, tekl z nich sajrajt dost hustej (počítám že z těch teflonovej futer vevnitř) Jestli nevyplachoval, tak je po nějakejch 30 tis jedno jakej tam dá olej... :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
kryšpín
Příspěvky: 6
Registrován: sob črc 12, 2014 22:44:30

Re: Podvozek ZX9R

Příspěvek od kryšpín » čtv črc 17, 2014 10:21:14

...a je hotovo...moje první výměna oleje v tlumičích...obě trubky jsem včera večír rozebral (kromě toho vrchního štelování) vyždímal je ruzným pumpováním a stlačováním do poslední kapky,propláchnul a řádně otřel, nalil tam potřebné množství dle němekýho manuálu (cca 533 ml),řádně propumpoval abych vyhnal buliny,nějákým záhadným způsobem jsem porovnal hladiny (udávaných 118+-2mm od vrchu vnitřní trubky),zašrouboval,pevně vše utáhnul a vrátil je tý mojí holce do brejlí. Snad jsem to udělal good. Dnes to ještě naladím dle Zubrových čísel a pojedu projet.
Jen mě tak napadlo klucí při vaší debatě,že máte asi oba recht,ale asi jak říká Zubr origo nastavení se odvíjí od řidšího 5W(jenž udává výrobce),kdy se pak může ladit ta letitá únava pružin,kterou popisuje Mišák.Já to asi ještě nepoznám bo nemám tak nalítáno jako vy.Bejt v tlumičích friťák,když jsem to kupoval,tak jezdím a vím prd.Teď mám aspoň jistotu.Jezdit zatáčky pořádně nahnutej se teprve učím,ač nemám učitele,tak se pomalu zlepšuju...snad...
Každopádně díky za rady a to studený točený platí,jestli vás někdy potkám.Teď tak přemejšlim...nemá se občas udělat i zadní tlumič ?

Odpovědět