ZRX IV.

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
krezus
Příspěvky: 1
Registrován: stř led 23, 2013 08:06:56

Re: ZRX IV.

Příspěvek od krezus » stř led 23, 2013 08:16:59

Zdravim všechny!
Po zvažování všech pro a proti jsem se rohodl koupit ZRX 1100.
Měl bych zájem o tenhle kousek http://motorkari.cz/a/27o
Neznáte někdo jeho historii popřípadně zkušenosti s prodejcem? Uvítám každou radu a doporučení. Díkes.

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » stř led 23, 2013 12:15:11

Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » stř led 23, 2013 12:44:48

ZRX 1984 píše:Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
Seky, tohle nejspis nebude on... ale nevypada zle.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: ZRX IV.

Příspěvek od DoktorZRX » stř led 23, 2013 20:01:22

krezus píše:Zdravim všechny!
Po zvažování všech pro a proti jsem se rohodl koupit ZRX 1100.
Měl bych zájem o tenhle kousek http://motorkari.cz/a/27o
Neznáte někdo jeho historii popřípadně zkušenosti s prodejcem? Uvítám každou radu a doporučení. Díkes.
Koukni na stránku 216 a 217
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » stř led 23, 2013 20:11:05

KankX píše:
ZRX 1984 píše:Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
Seky, tohle nejspis nebude on... ale nevypada zle.
Nevím proto se stačí podívat kdo je první v TP to vím jistě, že jsem byl já :-) Jinak by to byla asi velká náhoda
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
pepis
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 30, 2013 16:43:44

Re: ZRX IV.

Příspěvek od pepis » pát úno 01, 2013 17:02:59

Nazdar, jsem čerstvý majitel REX-Se ( ZRX 1200S´03, samozřejmě jsem chtěl zelený R, ale ten se tady nedá sehnat za dobrý peníze :? ). Potřeboval bych trochu poradit jak ho "rozpohybovat" .
Myslím (mám srovnání jen s GSX750 Inazuma), že je dole (cca do 3500ot.) takovej chcíplej. Všude píšou jak to jede už od spodu a oproti Inazumě nic moc rozdíl. A ještě kolem 3000ot chytne moto vibrace a jako když se dusí. Od 3500ot je to už (asi :?: ) v pohodě. Dále, když držím otáčky nad 3500ot (moto na stojanu) tak to ve výfuku bublá (pobublává :lol: ), ale za střelbu do výfuku bych to neoznačil (i když třeba se mílím).
Karbec jsem komplet rozebral a vyčistil (vydělat a nandat je neskutečná hokna :rolleyes: ).
Směs mám na 2,25ot, možná moc bohatý. Jak ladíte směs, resp. co používáte za vercajk (nemůžu se ke 2-3 s ničím dostat, leda sundat, na Ině to bylo v pohodě)
Svíčky jsou spíš černý (ty půjdou vyměnit, kdo ví kolik mají nalítaný). Tu směs si nejsem jistej. V manuálu jsou dvě hodnoty (jedno pro EUR a jedna pro USA,CA,..) a zaboha s popisu nedokážu poznat která je pro jakou zemi (nějakej divnej systém čárek, závorek a středníků :rolleyes: ).
Kolik teda otáček?
Jinak startuje v pohodě.
Jenom si myslím, že by to oproti Inazumě mělo jet trochu rozdíl, ale moc mě nepříjde (a nebo jsem měl sakra nadupanou Inazumu :finga: ), nebo je to prostě tak.
Takže rekapitulace :lol: :
kolik ot. na směs?
jak naladit abych nemusel sundávat karbec (co máte za nářadí)?
od kolika ot. máte "znatelný" zátah?
co udělat ke zlepšení výkonu (né tuning :wink: )?
můžou mít svíčky vliv na výkon v nízkých otáčkách?
tuším, že odpovědi budou svíčky, směs, ventily, synchro,.. ale co dělat když se momentálně nedá jezdit, tak aspoň vo tom kecat :partyman:

Jinak REXům a jejich majitelům zdar. Doufám že mě REXík bude dělat radost.
Jak já se těším na jaro :clock: :banghead: I když dneska by to šloooo :twisted:

Děkuju

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » pát úno 01, 2013 17:15:55

proti tomu GSX750 by to melo jet jak vystreleny z praku... proti GSX1400 to trochu pokulhava, ale ne moc, takze bych rekl ze na te tve motorce neco nebude uplne dobre nebo jsi mel neskutecne nadupanou Inazumu :lol:

ono uz jen z logiky veci by to mel byt sakra rozdil 60kw vs 90kw
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2516
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Re: ZRX IV.

Příspěvek od MMKS » pát úno 01, 2013 17:23:49

jaký tam máš výfuk? Mě se zdálo, že když jsem dal "laďák" tak to bylo proti originálu právě ve spodu slabší. Ale je taky možné, že to bylo jen pocitově, že to jen při stejném výkonu víc řvalo.
ZX-12R naked

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Pavel ZRX » pát úno 01, 2013 19:11:12

KankX píše:proti tomu GSX750 by to melo jet jak vystreleny z praku... proti GSX1400 to trochu pokulhava, ale ne moc, takze bych rekl ze na te tve motorce neco nebude uplne dobre nebo jsi mel neskutecne nadupanou Inazumu :lol:

ono uz jen z logiky veci by to mel byt sakra rozdil 60kw vs 90kw
Zdovolením trošku poopravím, GSX 1400 na ZRX nemá, možná má trošku vyšší krouťák, ale jinak se nechytá. Několikrát se kamarád s GSX pokoušel.. A to neumím moc jezdit :)
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
pepis
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 30, 2013 16:43:44

Re: ZRX IV.

Příspěvek od pepis » pát úno 01, 2013 19:59:10

Výfuk je tam origo. Zkusím přehodit svíčky, už můžou být v :butthead:
A co ta směs? Volnoběžná směs přece má vliv na výkon v nízkých ot.
Ten pocit z akcelerace Ina VS ZRX je taky určitě ovlivněn kapotou. Na Ině pěkně fouká, tak pocit z rychlosti je jinde než za šildem. Na Ině bylo 130km/h už hukot. Na ZRX-S je to núúúďo :mrgreen: . Ale zase přesun z Ostravy do Brna po dálnici pohodička 8)

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pát úno 01, 2013 20:29:22

Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu :-) Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.

Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Re: ZRX IV.

Příspěvek od MajaZRX » sob úno 02, 2013 20:14:47

Nejlepší pro tebe bude dát to na celkový servis.O nějaký příspěvek výš je výborný servisák a majitel ZRX-PavelZRX.S tím se domluv,zavez mu motorku.Udělá ti výměnu všeho potřebnýho i kompletní seřízení.Kdoví v jakém ji máš teď stavu a co s tím předchozí majitel dělal nebo možná vůbec nedělal.Může tam být špatně cokoliv.
Černá Mamba 1200
Z 500

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Re: ZRX IV.

Příspěvek od MajaZRX » sob úno 02, 2013 20:17:29

ZRX 1984 píše:Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu :-) Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.

Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
Jak píše Pavel.Párkrát jsme se svezli versus ta 14ka a v zatáčkách to bylo oproti ZRX o ničem.Zátah tam ale celkem je.
Černá Mamba 1200
Z 500

Uživatelský avatar
pepis
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 30, 2013 16:43:44

Re: ZRX IV.

Příspěvek od pepis » ned úno 03, 2013 12:14:20

MajaZRX píše:Nejlepší pro tebe bude dát to na celkový servis.O nějaký příspěvek výš je výborný servisák a majitel ZRX-PavelZRX.S tím se domluv,zavez mu motorku.Udělá ti výměnu všeho potřebnýho i kompletní seřízení.Kdoví v jakém ji máš teď stavu a co s tím předchozí majitel dělal nebo možná vůbec nedělal.Může tam být špatně cokoliv.
Servis nechám až moje servis schopnosti nebudou stačit. Rád si servis na moto dělám sám :lol: . Né že bych nechtěl vydělat servisákům (i kyž... :twisted: ), ale hlavně proto, že mě to baví :rock: Svíčky vyměním tak jako tak. Karbec jsem vyčistil. Tu směs mám nastavenou na původních 2 a 1/4. V manuálu je ale toto:
Pilot Screw (turns out): 2 ±1/4, (CAL) (CA) (US)-
(WVTA (FULL H)/GB WVTA (FULL H)/ WVTA (78.2 H)
Formosa) 1 5/8 ±1/4 ZR1200A4 ∼, A6F ∼, B4, C3

a nevím zda tam patří (základ) 2 (+/-1/4) nebo 1 5/8 (+/-1/4). Osobně si myslím že to mám bohatý a svíčky jsou v háji. Proto to "moc nejede" a ve výfuku to bublá.
S krajníma karbecama si poradím ale ke 2-3 se ničím co mám doma nedostanu. Mám pár známých servisáků tak třeba mě něco pújčí :wink: přece při seřizování nevydělávaj karbec ven :shock: .

Uživatelský avatar
pepis
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 30, 2013 16:43:44

Re: ZRX IV.

Příspěvek od pepis » ned úno 03, 2013 12:33:07

ZRX 1984 píše:Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu :-) Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.

Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
Asi to bude chtít srovnání s něčím podobným. Jak jsem psal na Ině foukalo tak ten pocit z rychlosti je jinde (ve 130km/h už mě to chce sfouknout ze sedla). Na ZRX-S jedu 180km/h :oops: a kromě hučení větru se nic neděje. Stejně při zrychlení, chybí tam ten odpor větru. Tak třeba to mám v pohodě. No asi to bude trocha rozhašený, ale né až tak jak se mě zdá. Nicméně kolem těch 3000ot tam vibrace jsou a akcelerace jako když táhnu za sebou vozejk. Nad cca3500ot se to zase rozjede a vibrace zmizí. Jinak z 1500ot bych se asi taky v poho rozjel.
Zatím největší šance dávám těm novým svíčkám (počkán na výplatu a... )

Ještě jsem neměl moc možnost to pořádně projet (holt je tam kosa), takže se zatím v ní jenom vrtám a sonduju co a jak :wink:

Odpovědět