Pruřez těch děr v aírboxu je právě ta prměnná, to finální doladění. Vyhodí se zadní dekl airboxu, uděláš falešný víko z kusu plastu a děláš díry a brzdíš, pak zas přidáš, a brzdíš a pak přetryskuješ a brzdíš, pak pohodíš jehly, ztratíš vrch, nebo spodek, volnoběhy vyšroubovaný na doraz. Pak zavoláš majiteli, kolik má ještě penězmad.max90 píše:ale když se dávají přímý filtry tak se k tomu dává i dynojet,pak se to teprve ladí. a když děláš teda díry do airboxu tak jaky má mít průměr te díry? nebo to je fuk? a nebude pak toho vzduchu až příliš,že by se musely seřídít i karbce?

Dalo by se tvrdit, že KN v origo airboxu s originál svody funguje. Pokud dáš jednovrstvé rejsingové svody, tak pak se musí dělat díry, protože se motor nechce nadechnout.. pomohla by přívěra- klapka ve výfuku. Pomohlo i zvětšení objemu airboxu cca o 1l- plechovka od barvy.
To, kolik je vzduchu, ukazuje hodnota lambda, která se měří v akceleraci na brzdě, pak se ví, kdy čeho přidat či ubrat..