Výkon u KLR

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » stř zář 06, 2006 13:52:57

Do takovy motorky bych se chtel taky dopracovat,ale to budu mít vousi :shock: :?
KLR 650 ,,98" no problem

for.kuba
Příspěvky: 11
Registrován: ned říj 01, 2006 19:42:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od for.kuba » ned říj 01, 2006 21:34:22

No tady je docela rozsáhlá debata...zásadně nesouhlasím že KLR nejede!!!!Sám sem si na ní dělal všechno včetně úprav motoru a po zadním jezdí za plyn ještě na dvojku a to mám vpředu cestovní 22l nádrž ono jde o to co člověk investuje do motoru...celkově Dynojet moc nepřidá jenom trošku upraví palivovej poměr když to člověk osadí laděným svodem a koncovkou.Jako filtr vzduchu jsem použil Twin air oproti k&n ...ladák se svodem mám JPKracing.Na motoru větší vložku s wisecem ,leštěný kanály sání a abych to pozichroval tak jsem koupil iridiovou svíčku ,to kvuli tomu zvýšení obsahu...jde o teploty hoření ve válci...no jinak je dobrá ještě laditelná jednotka od Ignitechu kde se dá seřídit skutečně super předzápal.Do toho jsem si ještě zaexperimentoval s aplikací kovokeramiky víc info...www.rvs-tec.cz další věc velikost ventilů a vačky to zas příště :D

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » ned říj 01, 2006 22:38:14

kua konečne konstruktér, doufám že to najezdí tolik co moje bez uprav :wink: když se vše upraví je to oproti origo vždy bomba ale chce to peníz :!: :D
KLR 650 ,,98" no problem

for.kuba
Příspěvky: 11
Registrován: ned říj 01, 2006 19:42:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od for.kuba » ned říj 01, 2006 23:32:22

samozřejmě že se všechno zatěžuje víc a proto je potřeba motor hýčkat dobrým olejem a proto sem taky zkusil tu kovokeramiku ,sem technik moc sem tomu nevěřil že to bude mít nějakej účinek ale mám na tom 650kovým nabroušeným motoru nalítáno přes 22000...jezdím ve dvou a s bagáží dlouhé trasy a někdy i dost rychle a dlouho ...třebas přes 180 po německé dálnici a to v trvalém režimu.motor má něco kolem 7700otáček.Takže to nešetřím...ostatně na to sem to stavěl aby to jelo :D a zatím v poho mrknuted přes zimu na vůle ložisek na klice ...to pro zichr

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » pon říj 02, 2006 18:59:05

No tak to zní dobře, ale jak řekl dwora....chce to dukáty. Každopádně čumim, že to de do 180. Mě se nejvíc povedlo 160 na dobry silnici a s vetrev v zadech. Co se tyce tech otacek..nemas tam nakej otackomer samo domo bo indikaci?
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř říj 04, 2006 19:15:42

No podle mě je ta kovokeramika pěkná pitomost a jen tahání peněz z kapes důvěřivejch lidí - už jenom formulace na jejich stránkách, že součástka "doroste" do původních rozměrů :D :D
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

for.kuba
Příspěvky: 11
Registrován: ned říj 01, 2006 19:42:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od for.kuba » stř říj 04, 2006 20:09:31

no ohledně té kovokeramiky...fakta sou měřitelná takže já sem přesvědčenej ostatně to neprodávám takže nemám zájem na tom Vám tu lhát,je na každém z nás co považuje za důležité...no a já to zkusil, kdybys četl na jejich stánkách můj důvod proč sem to použil pochopil bys. :wink:

for.kuba
Příspěvky: 11
Registrován: ned říj 01, 2006 19:42:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od for.kuba » stř říj 04, 2006 20:14:37

jo k tomu tacháči...původní sem demontoval,je to strašná archa :? a dal jsem tam ten digitální co se ted prodává je docelá hezkej a otáčky měří přesně bo jde doněj drát přímo z CDI sice stál přes tři litry ale je na něj hezkej pohled je modře podsvícenej a měří skutečně hodně věcí,jenom jeho zapojení je docela prc...dělal sem to dva dny maj to docela jako nedomyšlený :?

for.kuba
Příspěvky: 11
Registrován: ned říj 01, 2006 19:42:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od for.kuba » stř říj 04, 2006 20:23:16

jinak jestli chceš vědět kolik to točí v maximálce není problém on to má ten novej budík jako funkci v záznamu takže největší dosažená rychlost &otáčky

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » stř říj 04, 2006 23:16:58

hod sem foto, toho budíčku :wink:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » čtv říj 05, 2006 15:00:22

No tak jsem si celý jejich stránky přečetl a nic mě nepřesvědčilo o možné účinnosti, jsou to jenom reklamní a rádobyodborný řeči, podle mě je to jen jeden z řady těch "zázračnejch" přípravků do motoru, kterejma nás v teleshoppingu zásobuje Horst Fuchs. Myslím, že motoru je nejprospěšnější pravidelná výměna kvalitního oleje, filtrů, seřízení a všech dalších věcí běžné údržby.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Odpovědět