Original svody + koncovka na ZRX 1100
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nebudu se s Tebou nějak extrémně přít.
vzhledem k tomu,že praní filtru a odstranění oleje se provádí vodou s jarem,tudíž i vodou se dostane pryč i když ne dokonale,tak prostě venkovní(myslím krajní dva ze čtyř) filtry mohou být o mnoho méně nebo vůbec naimpregnovány (jízdy v dešti).Určitě je lepší když motka nejede a vyčistíš filtry ,než když ti jde bordel do karbeců,ne?Což je na nich vidět i barevně.Kuba na Rexovi měl ty KN ka normálně úplně hnědý,pochybuju,že to někdy čistil!!Třeba sám řekne)
A nevím jestli se mu to dusilo a blbě jelo.....
vzhledem k tomu,že praní filtru a odstranění oleje se provádí vodou s jarem,tudíž i vodou se dostane pryč i když ne dokonale,tak prostě venkovní(myslím krajní dva ze čtyř) filtry mohou být o mnoho méně nebo vůbec naimpregnovány (jízdy v dešti).Určitě je lepší když motka nejede a vyčistíš filtry ,než když ti jde bordel do karbeců,ne?Což je na nich vidět i barevně.Kuba na Rexovi měl ty KN ka normálně úplně hnědý,pochybuju,že to někdy čistil!!Třeba sám řekne)
A nevím jestli se mu to dusilo a blbě jelo.....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9295
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ano presne jak pises, mel je hnedy a jelo mu to jak 750 ...tak je musel nechat vycistit a pak uz to bylo OKmilda píše:Nebudu se s Tebou nějak extrémně přít.
vzhledem k tomu,že praní filtru a odstranění oleje se provádí vodou s jarem,tudíž i vodou se dostane pryč i když ne dokonale,tak prostě venkovní(myslím krajní dva ze čtyř) filtry mohou být o mnoho méně nebo vůbec naimpregnovány (jízdy v dešti).Určitě je lepší když motka nejede a vyčistíš filtry ,než když ti jde bordel do karbeců,ne?Což je na nich vidět i barevně.Kuba na Rexovi měl ty KN ka normálně úplně hnědý,pochybuju,že to někdy čistil!!Třeba sám řekne)
A nevím jestli se mu to dusilo a blbě jelo.....
P.S.: jo a voda bez jaru ti z nich ten olej zase tak moc nesmyje... a hlavne ani v desti na ne nemuze jit tolik vody, aby to melo nejaky vliv, protoze kdyby tam ta voda sla a nedej boze jak pises vymyla ten olejicek, tak by se filtry nasakly vodou a jednak by to nejelo a navic by ti to ve finale salo asi i tu vodu... no nic. Proste jsem na zacatku teto debaty chtel jen rict ze v airboxu se ti ten filtr bude mene spinit... a to je vse
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Já mám KN v airboxu, ve kterém mám zvrchu výřez pro zajištění dostatečného množství vzduchu. Výřez je velký asi jako krabička od cigaret a filtr je v místě výřezu zasraný už po 1 tis. kilometrech. Na olejík se ten bordel fakt lepí, z normál. filtru to asi opadá dolů do airboxu. Mám takovou fintu. Po 500km filtr pootočím o 90 st. a čisím až je špinavý po celém obvodu. Pod stromeček rex dostane košíčky a větší trysky, hlavně ty volnoběžný. Ty samozřejmě v Dynojet sadě nejsou, ale jejich výměna je nezbytná. O tom jsem se přesvědčil po sérii různých pokusů s naladěním.
ZRX 1200 R