a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » sob říj 24, 2009 17:25:11
co jsem koukal tak dle tabulek by měl jít nahradit Motulem 2,5W, viskozita oleje khl 15-10 je při 40°C 15,3 a Motuláckýho 2,5W je 15.0 , takže by šel asi použít. Měnil jste někdo olej ve vidlích? Dá se někde na netu koupit origo Kayaba? V okolí Liberce tuším žádný kawasaki dealer není. Díky.
ZX-10R 06/07
-
Pavel ZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pavel ZRX » sob říj 24, 2009 18:35:35
Olej KYB jsem nikde nesehnal, používám viskozitu podle manuálu, kde se udává v normě SAE, takže nějaký převody neřeším. Jakou značku si vybereš, je na tobě, myslím, že jsou na tom všichni stejně.
ZRX 1200 R
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » sob říj 24, 2009 19:21:43
právěže manuál k zx10r SAE a ani viskozitu neuvádí, jen "fork oil kayaba khl 15-10 or equivalent"
ZX-10R 06/07
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » sob říj 24, 2009 21:59:13
Jak víš?
dle tohoto odkazu
http://www.motul.co.jp/eg/product.../fo ... dchart.pdf kdyby to nešlo tak v google napsat "kayaba khl 15-10 motul" a ono to najde. V tomhle pdf se píše to co jsem psal výše, olej KYB má viskozitu při 40°C 15,3, kdybych použil Motul 10W tak ten má při 40°C 36.0. To je více jak jednou tolik. Ještě doplním že ten khl 15-10 tam není u KYB což je zajímavé ale jen u kawy.
ZX-10R 06/07
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » sob říj 24, 2009 22:08:47
ZX-10R 06/07
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » úte lis 10, 2009 12:26:26
takže náhrada od Motulu je směs dvou olejů a to 90% oleje 2.5W a 10% oleje 5W, výsledná viskozita je 15.3 tak jako originál olej Kayaba KHL15-10
ZX-10R 06/07
-
Dargas
- Easy slider
- Příspěvky: 832
- Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
- Bydliště: okr. Jihlava
Příspěvek
od Dargas » úte lis 10, 2009 14:26:21
tam šoupni 2.5W a je to, ne?
CKC # 594
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » úte lis 10, 2009 14:52:11
to jsem měl původně v plánu, ale když je ta možnost to takhle smíchat a dosáhnout stejnou viskozitu jak tam má být tak to tak udělám.
ZX-10R 06/07
-
Dargas
- Easy slider
- Příspěvky: 832
- Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
- Bydliště: okr. Jihlava
Příspěvek
od Dargas » úte lis 10, 2009 16:35:05
když ti vyhovuje, neni co řešit.
CKC # 594
-
Pavel ZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pavel ZRX » stř lis 11, 2009 22:29:46
Fugo píše:takže náhrada od Motulu je směs dvou olejů a to 90% oleje 2.5W a 10% oleje 5W, výsledná viskozita je 15.3 tak jako originál olej Kayaba KHL15-10
Jo, namíchat to určitě jde, ale nevím, jestli není jednodušší tam dat tu 2,5W a nastavovacím šroubkem pootočit o 1klik navíc. Ten rozdíl ve viskozitě stejně nepoznáš.
ZRX 1200 R
-
Fugo
- Easy rider
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fugo » čtv lis 12, 2009 06:30:16
radši tam dám co tam má být a štelování zatím nechám na serii, ladit se bude až podle jízdních vlastností, to s tím jedním klikem by byl stejně systém pokus omyl, a otázkou je zda bych nemusel hnout oběma.
ZX-10R 06/07