padáky zx10r 06/07 a držák bagáže
padáky zx10r 06/07 a držák bagáže
budu si vyrábět padáky na zx a mám dotaz, respektive chci otevřít diskuzi o umístění padáků. Zadní osa je jasná - rolny. Přední osa je taky jasná - hříbky do osy.
Ale padáky na rám teď řeším, je pár možností viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=65760&fid=22 ale zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.
Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
Ale padáky na rám teď řeším, je pár možností viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=65760&fid=22 ale zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.
Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
Naposledy upravil(a) Fugo dne čtv led 07, 2010 08:58:47, celkem upraveno 1 x.
ZX-10R 06/07
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
http://www.gsg-mototechnik.de/
otevři si odkaz a najdi vyobrazení pro Tvou mášu, GSG je firma, která má zkušenost a dělá velmi dobré padáky...
otevři si odkaz a najdi vyobrazení pro Tvou mášu, GSG je firma, která má zkušenost a dělá velmi dobré padáky...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: padáky zx10r 06/07
Já mám padáky na ZX-6 udělaný přes šroub do motoru. Není to úplně ideální, když s tím mrdneš tak si strhneš závit v uchycení motoru. To není nejlepší....Fugo píše:budu si vyrábět padáky na zx a mám dotaz, respektive chci otevřít diskuzi o umístění padáků. Zadní osa je jasná - rolny. Přední osa je taky jasná - hříbky do osy.
Ale padáky na rám teď řeším, je pár možností viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=65760&fid=22 ale zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.
Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
to by se dalo řešit zápichem do šroubu nebo do padáku kdyby v extrémní námaze povolil a nezničel ten úchyt motoru. Přes zimu to odstrojím a uvidím, Rutan nabízí sadu na 06/07 ale už s vrtáním do kapoty a bohužel ještě nemá foto jak to bude vypadat takže se mě do toho moc nechce, jinak co mě psal o tom šroubu co jsem měl na mysli, tak dle něj je to už dost daleko na to ab to ochránilo předek kapot, přeci jen ta motorka bude nejtěžší v oblasti motoru.
ZX-10R 06/07
ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Znám se s klukem na prodeji, ale to nebude na žádnou jinou než klubovou slevu, jedině, že by nějaká vychytávka. Jestli si zítra vzpomenu, tak alespoň zjistím přesnou cenu, když už se o tom bavíme, taky mě to zajímá, viděl jsem origo na šestku a zdají se mě, zatím to neřeším a ani nevím kolik stojí. Od té doby co změnili kawasaki web, tak se tam nějak nemůžu vyznat.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ano origo padaky od Kawasaki vypadaji na vsech motorkach paradne ale cena je neskutecna... chtel jsem to koupit Blance na nove Zetko, ale tech 12,5 tis co si za ne rekli jsem za to fakt dat nemohl, za ty prachy jsme si zajeli radeji na dovolenou...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira