dle návodu který až tak není třeba jsem sešrouboval vše co bylo třeba a šel dekl nasadit, jaký bylo moje překvapení když zadní plech který se má zasunout do otvoru v kovové části podsedláku tam jaksi nenacpu z důvodu velké šířky, nu což plech jsem odšrouboval a zbrousil tak aby tam šel, po dalším pokusu o nasazení jsem zjistil že musím s naprosto chirurgickou přeností nastavit dva aretační čudlíky na spodku krytu tak aby nešlo krytem posouvat do boku tak jak to jde bez nich, po jejich nastavení kryt konečně zaklapl.
Jaksi mě zkazila radost mezera mezi podsedlákem a vlastním krytem, ca 0.5cm a za mojím zadkem (nad zámkem v podsedláku) ca 1cm, zkrátka hnus. Nejprve jsem tedy na spodek krytu nasadil lemovku (guma na lemování) kterou jsem tam chtěl dát tak jako tak aby se při vibracích nedřel podsedlák jako to má kolega na VFR, lemovka nen součástí balení, i po její montáži to nebylo nic hezkýho, mezera byla stále vidět a všiml si jí každý kdo na to kouknul.
Takže jsem kryt opět sundal a rozšrouboval spoje, kryt jsem rozlepil abych viděl co čemu vadí že to needne tak jak má, maj kurva pevný lepidlo

A výsledek kryt sedí jak prdel na hrnec tak jak třeba u Vitoušovi15 ZX10R 05. Kde asi udělali soudruzi z Francie chybu? Volil jsem Ermax protože to je renomovaná značka a tohle jsem od nich fakt nečekal. Pravda mohl jsem kryt vrátit, ale já ho tam prostě chtěl.
Možná to spíš patří do sekce zkušenosti s motofirmami tak to tam kdyžtak přesuňte.
