Výměna kluzáku ZRX 1200 - jak na to?
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10
Výměna kluzáku ZRX 1200 - jak na to?
Ahoj,
potřebuju vyměnit levý kluzák na ZRX 1200 a prosím zkušené o radu, jestli je to brnkačka nebo to spíš svěřit servisu??
Napadlo mě že by možná stačilo vyšroubovat šroub ze spodu kluzáku a vyměnit to bez povolování brýlí a vyndávání vidle, ale nevím jestli nebude problém s nasazením v simerinku a jak tam potom nalít olej - to by mělo odšroubovat nahoře, co? Četl jsem tu nějaký návody jak nalívat olej, ale ....no....jak to říct.....sem to úplně nepochopil, no..
Děkuju za každou radu
Ondra
potřebuju vyměnit levý kluzák na ZRX 1200 a prosím zkušené o radu, jestli je to brnkačka nebo to spíš svěřit servisu??
Napadlo mě že by možná stačilo vyšroubovat šroub ze spodu kluzáku a vyměnit to bez povolování brýlí a vyndávání vidle, ale nevím jestli nebude problém s nasazením v simerinku a jak tam potom nalít olej - to by mělo odšroubovat nahoře, co? Četl jsem tu nějaký návody jak nalívat olej, ale ....no....jak to říct.....sem to úplně nepochopil, no..
Děkuju za každou radu
Ondra
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj!
Tak tě tady vítám kolego!!
Parkujete prej společně se Zdrahym,jo?
S tvou otázkou Tě já osobně nepomůžu,tlumiče mi zatím dělali v servisu.....
Kluzák se říká tomu spodnímu dílu? Nebo naopak hornímu?
Já osobně bych na takovýhle dílech nešetřil... Aby nebyl problém...
Tak tě tady vítám kolego!!
Parkujete prej společně se Zdrahym,jo?
S tvou otázkou Tě já osobně nepomůžu,tlumiče mi zatím dělali v servisu.....
Kluzák se říká tomu spodnímu dílu? Nebo naopak hornímu?
Já osobně bych na takovýhle dílech nešetřil... Aby nebyl problém...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10
jestli myslíš kluzákem takovej ten černej bazmek co kreje simmering, tak povol brejle, vytáhni vidli, stáhni vrchem a stejně navlékneš novej. Samozžejmě musí kolo ven. Vrtat se ve vidli bez její demontáže povede k jedinému výsledku-zahodit simmering i teflonový futro, koupit nový a stejně demontovat. To gufero jinak nenarazíš, než vrchem, nejlíp za pomocí přípravku(trubky) se správným průměrem
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...no reknu ti to asi takhle... na motorce si delam temer vse sam, ale zrovna ta vidle mi prijde docela slozita. To by clovek neveril co v ni je soucastek, mel jsem ji rozebranou, ale reknu ti, uz bych to znovu nedelal, radeji bych to dal nekam kde tomu rozumi. Ono i toho oleje se tam musi nalit uplne presne mnozstvi a bez specialnich udelatek ji spis dodelas nez opravis
...ale verim ze se tady najdou kluci co by ti mohli poradit jak a co presne, pokud se rozhodnes do toho jit...
...ale verim ze se tady najdou kluci co by ti mohli poradit jak a co presne, pokud se rozhodnes do toho jit...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10
já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi...misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
dělali jsme to i na kočičí námaze (YZF 600 Thundeccat) tam byl odskok i útlum, a o moc složitější to nebyloKankX píše:...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi...misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10